Goh! Weer wat geleerd haha. Lijkt me ook zuur als je zo ziek bent. Gelukkig bij mn zoontje nooit last van gehad *klopt af*
Ik sta te trillen. Ik heb geen idee of het echt is en de foto zal niet lukken. Ik heb een lichtroze lijntje op de action. Wat ik gister zei ik zie een schaduw is nu kleur. Als die sensitesten binnen zijn ga ik meteen testen omg. Zal dit de reden zijn waarom ik gister zo’n zware benen had en zo’n krampende rug en liezen. Oké rustig blijven nu
Foto zal het niet oppikken. In negatief is die ook echt duidelijk en ik heb echt zo’n zwaar gevoel in m’n liezen. Oh jongens laat dit het zijn. Ik stond echt als en mongool in m’n badkamer tegen mezelf te lullen: nee dit kan niet ja dit kan wel het word donkerder omg
Gefeliciteerd! Wat een mooie testen. Hoeveel DPO zijn ze en wat is je zelfberekende uitgerekende datum?
ik zie hem heel duidelijk op de eerste test! Die negatieve vind ik onduidelijk maar die is toch bewerkt dus ik ga je voorzichtig feliciteren! ❤️
Ja, m'n man zei ook al: doe gewoon nu nog een testje. Dus met tweede urine om ongeveer half negen nog een keer getest. Ik moest weg naar werk dus kon niet heel lang wachten, maar de streep leek nu meer vergelijkbaar met gisteren. Ik stuur een foto als ik thuis ben vanmiddag!
Heb echt zo’n krampen en zwaar gevoel nu bij m’n baarmoeder. Die zit zich misschien wel lekker in te nestelen. Nu wel alsjeblieft in de baarmoeder en niet in de eileider hè baarmoeder is ook lekker warm.
Gelukkig! Dat is al een opluchting. Ik heb dit dus gehad bij mn bbz (toen wist ik nog niet dat het fout zat) maar dat had niks met de bbz te maken hoor want uiteindelijk waren het mega knallers op de testen maar om terug te komen op mn punt; toen testte ik ook met mn eerste urine en echt een stuk lichter de test dan die van de dag daarvoor en ik was in totale paniek, gelijk huilen haha en depressief. Einde van de middag op aanraden van iemand nog een x test en meteen flink donkerder, sindsdien test ik nooit meer op ochtendurine
Meiden.. ik heb echt mega erge trekkende krampen links. Ik voel het echt met alles. Klinkt heel stom maar met bukken, zitten, lopen en zelfs met druk zetten (tijdens een tweede boodschap) voel ik die kramp. Ik vind het echt doodeng aangezien ik een bbz heb gehad. Maar herkent iemand dit?
Nog meer positieve testen!! Ik heb ook nu enorme testdrang haha, maar ik heb pas 28 april m’n NOD dus ik zit nog even op het wachtbankje