Nog een gemaakt wat opgedroogd en voor mijn idee is die nu duidelijker. Ik ga er zo nog een doen denk ik hahah maar wel met andere urine dus hopelijk pikt ie die op
Nou ik heb dit dus rond m’n eisprong. En ik had dit ook in deze zwangerschap zo rond 6dpo. Ik dacht toen nog een eisprong of idd bijna dat er iets in m’n eileider zat ofzo omdat het daar vandaan leek te komen. Wanneer ga jij weer testen?
Oooh dit herken ik zo erg van mijn eerste positieve test 4 jaar geleden, heerlijk! Ik zie op de foto's het steepje nog niet, maar als jij het ziet is het er! Ik ben benieuwd naar je sensitesten, die zijn goeeeeeed!
Ik ga zo testen ben best zenuwachtig, gevoel dat er nu straks niks staat en dat m'n gevoel voor een voorgedrukt streepje was gisteren. Welke test moet ik doen? Heb de etos early, easy@home en sensitest early..
Spannend!! Bij mij gaf de easy@home eerder een vaag streepje dan sensitest, maar mss omdat ik dipsticks had en die zijn naar mijn mening wat duidelijker af te lezen dan met zo’n venstertje ervoor. Misschien als je hem openmaakt dat het weer anders is. Ben benieuwd, ik duim!!!
Ohh nog meer testjes met lijntjes woohoo! Hier nu 12 dpo en weer getest gisteren niet getest! Bovenste test is die van 10 dpo Onderste van de foto met drie testjes is de normale van de Action
Dipstick of midstream van Sensitest? Ik zou gewoon Sensitest en easy@home doen en etos voor later bewaren
Jeetje wat een positieve testen allemaal Ik gun het iedereen van harte, net uitgerekend zoveel positieve testen in een ronde waarbij ikzelf geen ei kan vinden
Beetje urine nog kunnen opvangen voor nog een early action alleen dan uit een ander doosje. Deze lijkt duidelijk dan die van net. Onderste is net gedaan. Voel me net een spammer nu maar het is zo spannend ineens.
Vandaag 8 DPO. Vanochtend getest maar OMO wit. Ik wil te graag wat zien na al die positieve testen hier haha. Merkte vanochtend in de auto dat ik toch wat teleurgesteld was en gelijk van het zal wel niet zo zijn. Maar het is natuurlijk pas 8 DPO. Ik zit nu toch wel te twijfelen om gewoon na deze ronde door te gaan. Chaos natuurlijk in de thuissituatie maar misschien is de blijdschap rondom een nieuwe zwangerschap juist wel heel fijn. En daarnaast...bij ons er ook wel altijd iets. Ik word lekker de hele tijd heen en weer geslingerd merken jullie het? .
Zoals gedacht weer vage streepjes... had nu toch al meer moeten laten zien als gisteren ook al zo was.
Yep, vanmorgen wel ovu gedaan met eerste urine omdat de rest van de dag er niet van komt op kantoor Heb ook tegelijkertijd een zwangerschapstest gedaan