Hier nog steeds op zoek naar m'n ongi maar de twijfel sloeg toe dus ik dacht net, toch weer eens een testje? Dus naar de wc... plas ik naast het bekertje Nou, dat wordt toch maar weer geduld hebben hahahaha
Vandaag heel de dag mijn plas opgehouden en gedacht als ik thuiskom ga ik testen. Naar huis gescheurd vanuit werk. Zodat een natte auto. Het moment daar…die test vanuit alle mogelijke hoeken belicht met mijn zaklamp, onder een felle lamp oh jaaa…ik zie wat, oh nee toch niet. Hmmm…ik wil verdomme ook een streep zien, al is die maar superlicht. Dan denk ik ook echt van, in december stond ik te janken omdat ik zwanger was (ongepland), vervolgens toch heel blij, miskraam geworden en nu gaan we ervoor en sta ik zowat te janken op 8 dpo omdat ik nog geen positieve test heb. FML. Ik ga pas testen als mijn NOD is. Ben dat gestress en vroege testen echt zat.
Maar vinden jullie dat niet te vroeg? Ben pas bij 9 dpo en ik voelde echt 11 april mijn ovulatie.. Misschien is dit wel innesteling bloed? Heb wel beetje buik kramp maar dat zegt niks, eigelijk. Sommige vrouwen, denken, dat ze dan echt dat ze, ongesteld zijn maar toch innesteling bloed is.. maar goed.. Ik kijk wel als ik geen bloed meer verlies dit weekend ga ik, dan testen voor de zekerheid.. Want vorig jaar was ik gewoon ongesteld met heftige buikkrampen maar toch was ik zwanger en alles is, goed afgelopen..
Ik had dat vorige keer ook , 8 dpo en alweer ongesteld. Heel gek want daarvoor nog nooit gehad en nu ronde 1 en gelijk vroeg ongesteld
Ik, zet mij,, even niet op rood.. İk wacht nog even.. Als mijn, test dit weekend negatief is, dan, zet ik me zelf op rood..
O lieve dames, let een beetje op jezelf met al dat testen. Probeer niet te vroeg te testen, dat scheelt teleurstelling. En als het streepje zowat niet te zien is, houd een slag om de arm en test 2 dagen later pas weer! Ik vind het zo sneu om jullie verdrietig te zien. Natuurlijk is dat testen hartstikke leuk en spannend, maar te vroeg testen kan ook zo teleurstellend zijn en zenuwslopend. Geniet je juist van de spanning: go for it!
Jaa , ik wacht tot de dag van menstruatie want vaak heb ik toch paar dagen van te voren bruin verlies en dan weet ik genoeg
Nou, zelf maar weer een testje gedaan. Nog steeds geen enkel streepje te zien. Ik blijf stiekem hopen, heb wel wat kwaaltjes namelijk. Maar dan had het eigenlijk inmiddels wel te zien moeten zijn, ik zit op 11 dpo als ik m'n Slijm mag geloven. Dus de hoop vervliegt wel weer na iedere test. Maar goed. Hopen mag
Ja dat kan zijn. Bloed je veel zoals bij een beginnende menstruatie of is het maar heel licht? De keren dat ik een innestelingsbloeding had (nu drie keer, en drie keer zwanger) was het echt niet te vergelijken met een menstruatie qua hoeveelheid bloed. Het kan natuurlijk ook helaas zo zijn dat je menstruatie deze keer gewoon eerder komt. Als je graag zwanger wil worden dan ga je van alles voelen en interpreteren, maar soms is het gewoon een beetje gek dat lijf van ons.
Nou echt hè. Wat kun je jezelf gek maken. En steeds maar weer meer excuses komen Waarom je toch zwanger zou zijn. Ik ben daar ook een kei in hoor! Maar ben ook weer heel nuchter gelukkig.
Zoals nu op gaan zoeken of de sensitest 25 mui wel goed genoeg is vóór je nod Hahaha. Geduld. Geduld. TraLalalaala
Is het al ochtend haha, ik zit heel de tijd te dromen en stiekem ook een beetje bang dat er morgen geen streepjes meer zijn. Die van vanmiddag weet ik ook zeker dat dat m’n eigen schuld was omdat ik al zo vaak had geplast en gedronken urine was zo licht al water dus logisch dat die niks oppikte. Die van vanmorgen zijn nog steeds goed te zien op beide testen.
Ik ben eens even benieuwd, voor degenen met een positieve test (die het weten), op welke dagen gaan jullie er dan voor? Wij hebben tot nu toe elke keer (toevallig) alleen 2 dagen voor de eisprong seks gehad en dat heeft al drie keer gewerkt. Is natuurlijk geen wiskundige formule die je kunt kraken, maar ik ben dan altijd wel benieuwd hoe dat bij anderen gaat. Ook aantal dagen voor ovulatie, of juist bijv op de dag van ovulatie zelf. Snap het als mensen het te persoonlijk vinden hoor, had het erover met vriendinnetje en was benieuwd