Ja oorspronkelijk wel, maar ik heb geen temp stijging gehad Ja vanmorgen 36.9 maar ik was vergeten te tempen dus na half uur nog gedaan maar dat is niet betrouwbaar natuurlijk
Ik vond test 11-12 niet echt opgelopen dus dacht ik doe deze avond nog 1, kijken of het mss savonds donkerder is. En jawel!! Daar is mn oploop. Kan weer rustig slapen vannacht
Echt hè, ik kreeg vandaag mijn pakketje van hunkemoller binnen. Vriend appte mij op mijn werk van krijg ik een showtje vanavond
Hahaha geweldig! Vind mijn man ook altijd geweldig, heeft keer pinpas aan mij gegeven zei die koop maar is wat moois! dacht ike daar ga ik van nemen haha grapje... Was toen na mijn zwangerschap, niks paste meer enzo.. ging van cup H naar C/D schaamde me dood wat een vel ahahaha
Snap dat je jezelf dan niet echt sexy voelt, maar dan nog denk ik dat jouw man jou gewoon wel sexy vindt Dus volgende keer, ook na de zwangerschap, gewoon doen
Ja dat zegt die gelukkig nog steeds maar hij weet dat ik het verschrikkelijk vind. Maar dan zegt die ook je hebt wel 3 kinderen gebaard. Jup dat is zo! Maar toch ahaha.. maar vind ook wel mooi om keer wat leuks aan te trekken hoor! Maar kan nooit iets kopen via internet want 9 van de 10 keer past nooit goed.