Nod lijst 16 t/m 30 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Roxy1994, 20 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Ik kom mij ook nog aan het lijstje toevoegen. Mijn nod verwacht ik op 30 december, hoop dat men eitje deze ronde niet op zich laat wachten.
    Ik hoop dat deze nod en maand me opnieuw geluk mag brengen, net als bij mijn zoontje ❤️
    Mijn excuses alvast als ik niet actief meeschrijf, de rondes beginnen wat te wegen…

Sammm1009, MamaDorey, Jootje91 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    Ik denk toch dat de pijn die ik gisteren voelde wel de ovulatie pijn was! Ik heb gister avond ook nog een best duidelijke streep op de ovu test en vanochtend alweer veel lichter!

of moet het echt een knaller zijn? Kan het dat sommige gewoon nooit super duidelijke lijntjes krijgen?
    Zal ik nog wel even morgen en overmorgen testen? (Heb nog 2 testjes)

We hebben de 1ste van deze maand geklust en gisteren (begin) middag.. Ik hoop dat t goed komt..
    Want gisteren eind van de middag begon de pijn..

Bijgevoegde bestanden:

3. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    Nog even een foto nu die goed opgedroogd is

Bijgevoegde bestanden:

4. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Hier zit geen positieve test bij. Ik zou nog even doortesten.

5. Joy20

Joy20 Fanatiek lid

1 mei 2021
    1.033
    989
    113
    Vrouw
    Ooh nee. Hoop het niet. Ik heb dat ook soms met andere merken ovutesten. Ik blijf nu voorlopig gewoon bij die vd action. Die zijn heel duidelijk.

Leesteken vindt dit leuk.
  6. Joy20

Joy20 Fanatiek lid

1 mei 2021
    1.033
    989
    113
    Vrouw
    Hier zit idd nog geen positieve tussen. Nog even doortesten.
    Hij moet net zo donker of donkerder zijn dan de controlestreep.

7. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw

Jammer. Ik had gehoopt dat niet iedereen de zelfde hoeveelheid lh had dus bij de 1 het minder donker is dan bij de ander. Mijn gevoel zegt 100% dat gisteren eisprong pijn was namelijk

BibiQ vindt dit leuk.
  8. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.654
    27.304
    113
    Vrouw
    Helaas. Kan zelfs zo zijn dat je deze maand geen eisprong hebt ivm miskraam. Dat er wel eitje groeit maar door de herstellende hormonen niet doorgroeit en dus niet springt

BibiQ vindt dit leuk.
  9. Aba

Aba Actief lid

10 okt 2018
    229
    284
    63
    Vrouw
    Hallo iedereen..
    Ik weet niet meer of ik hier wel thuis hoor.
    Ik heb gisteren een beetje de shock van mijn leven meegemaakt.
    Ik voelde me erg moe , beetje misselijk en hoofdpijn ik dacht mij ei van vrijdag ongeveer. Ik doe geen ovulatietesten dus geen idee eigenlijk.
    Ik was laatst 17 nov ongesteld en 10 oktober gestopt met pil. Deze ongestdheid was zeer hevig. Maar ik dacht dat dit ok was omdat ik al 3 jaar niet meer ongesteld was door zwangerschap en minipil.
    Mijn ei zou dus vrijdag normaal zijn en 17 dec nod.
    Ik had zo raar gevoel en dacht ik doe zwangerschapstest gewoon voor de zekerheid. Ja en wat ik zag ik begrijp er helemaal niets van.. wel blij natuurlijk maar hoe dan :)
    Weet iemand het

Bijgevoegde bestanden:

Caithxxx, Neanay, MamaDorey en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.077
    4.588
    113
    Vrouw
    Dat ziet er heel positief uit, maar ik heb wel twijfels over de betrouwbaarheid van deze testen. De testen met roze lijntjes zijn veel betrouwbaarder dan de testen met een plus.
    Bij de Kruidvat kun je de testen 2 voor 5 kopen met lijntjes, die zijn heel betrouwbaar.
    Maar ik hoop natuurlijk dat deze test gewoon klopt;)

BibiQ vindt dit leuk.
  11. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.077
    4.588
    113
    Vrouw
    Inderdaad, hier zit nog geen positieve test tussen:( toch nog maar weer doortesten. Ik hoop dat je toch een eisprong krijgt deze ronde. Ik hoop over een week of 2 ook te mogen volgen:rolleyes:

12. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    maar dan snap ik niet dat ik 1 dag donkere testen heb en dan weer lichter.. en die pijn die ik voelde was ook echt de zelfde pijn als bij m’n menstruatie. En de zelfde pijn als bij de innesteling van ons 2e *kindje…
    Vind het maar vreemd.. maar goed ik test nog even door.
    Hopelijk kan ik toch nog op deze NOD lijst..

13. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Een ovulatietest loopt altijd op en af. Dat komt doordat de waarden steeds schommelen. Geen idee wat het geweest is maar volgens je testen heb je nog geen piek gehad.

14. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.667
    1.603
    113
    Vrouw
    Meiden hier even een mental breakdown… ik ben zo bang dat de volgende zwangerschap lang gaat duren voor t zover is aan de ene kant en de kans van 25% kans op een ziek kindje riskeren… Maar aan de andere kant over ivf. Wil ik nog 2,5 jaar minimaal wachten voor ik zwanger kan raken en tijdens die 2,5 jaar absoluuut niet zelf proberen mag om zwanger te raken, en het hele intensieve traject in te gaan… ben er echt verdrietig van.. welke keuze ga ik maken.. ik moet voor woensdag een besluit hebben genomen… en met dat ik zeg is goed. Mogen we absoluuut niet zelf proberen. Maar dat voelt weer tegenstrijdig omdat we wel gewoon zelf zwanger kunnen raken… ben echt even radeloos en verdrietig…

Neanay en BibiQ vinden dit leuk.
  15. Sjuwene

Sjuwene Bekend lid

17 jul 2021
    952
    793
    93
    Vrouw
    Idd je testen zien er nog licht uit voor een piek.
    Na mijn MA ovuleerde ik blijkbaar rond CD 25/26. Dus nog ff doortesten!!
    Werd mij ook verteld dat sinds de MA mijn baarmoeder extra gevoelig is.
    Het kan zijn dat je van alles voelt wat op eisprong lijkt of zelfs menstruatie, maar dat het van alles kon zijn..

16. Sjuwene

Sjuwene Bekend lid

17 jul 2021
    952
    793
    93
    Vrouw
    We lopen trouwens samen op!.
    Vandaag CD 14 en nog geen piek gevonden...

Leesteken vindt dit leuk.
  17. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.077
    4.588
    113
    Vrouw
    Ik duim voor je:thumup:

18. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.077
    4.588
    113
    Vrouw
    Ik voel met je mee, wat een duivels dilemma is het. Van de week leek je meer te neigen naar zelf proberen, heb je nu nog een lichte 'voorkeur'? Staan je vriend/man en jij er hetzelfde in of wisselen jullie erg van mening/gevoel?
    Kon je maar in de toekomst kijken in situaties als deze.

Sammm1009, BibiQ en Roxy1994 vinden dit leuk.
  19. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Ik denk dat wat je zegt klopt hoor. Ik heb nog geen knaller van ovu test gehad met action en KV ovu testen. Maar vervolgens wel smiley op CB.ik tenp niet dus ga daarvan uit en gebruik een app en eipijn. Tor nu toe aardig accuraat. Bij de IUI-D pogingen gaf de arts ook beide keren aan dat ik echt midden in mn ivu zat te zien aan de bmslijm....

Maar ja aan de andere kant ook nog niet zwanger....

20. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Wat een lastige keuze dit inderdaad, snap goed dat je hier verdrietig en radeloos van wordt. Is er een goede kans dat het met de ivf dan ook snel gaat? Zitten jullie wel op 1 lijn? En zou je het traject een jaar kunnen uitstellen anders? En volgend jaar mee in de rondes als het dan nog niet zelf is gelukt?

Roxy1994 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina