Ja zo lijkt het wel.. voor mij kon het niet sneller gaan na mijn MK. Je wil gewoon gelijk door kunnen gaan..
Als het voor jezelf niet goed voelt om te delen hoef je dat ook niet te doen toch? Je kan desnoods altijd zeggen dat je even helemaal geen alcohol drinkt omdat je slecht slaapt de laatste tijd, of dat jullie aan het proberen zijn voor een derde kindje en de twee weken wachttijd liever ook niks drinkt?
Heel herkenbaar, duurt bij mij altijd anderhalf dag. En toen ik in aug zwanger raakte had ik het ook heel erg, dus hoop voor jou dat dit positief is!!
Ja dat is wel goed mogelijk idd. lekker nog een keer aan de slag Ik had afgelopen nacht groeipijn dus ik verwacht dat hij vandaag gaat springen hier.
Hoop ik ook idd. De laatste 3x werd ik steeds op 11dpo ongesteld. Dus hoop, dat het iets doet. Ik merk wel dat ik de laatste dagen veel hardere keutels heb .
Wij gaan het niet direct vertellen als ik zwanger raak. Mijn ouders, schoonouders en vriendin weten wel van bezoeken aan de gynaecoloog maar niet dat ik dat doe omdat ik zwanger wil raken. Mijn cyclus was zorgwekkend kort en de echo's bijna elke keer afwijkend dus dat koppel ik ook terug aan hun. Ze weten dat ik geen anticonceptie pil of hormoon spiraal kan krijgen dus ook dat is niet gek. Bovendien heeft mijn moeder zelf veel gynaecologische ellende gehad zonder kinderwens op dat moment. Ik wil liefst 2 goede echo's hebben gehad. Dat geheimpje tussen ons en helemaal omdat t al vaker is misgegaan... ik wil niet mijn moeder weer in de extreme stress achter laten. Ze wordt daar fysiek ziek van ook. Ze heeft zelf teveel meegemaakt en mijn bbz heeft er zo ingehakt. Was niet alleen voor mij traumatisch. Ze kan het er ook niet over hebben, zo hoog zit t nog bij haar. Mijn ouders zijn al op leeftijd, dus ik wil ze wel wat beschermen. Dat mijn baarmoeder en eierstokken zoveel ellende geven nu, is al genoeg voor mam. Zij heeft zelf al meerdere operaties ondergaan daaraan dus ze is bang dat ik ook dat krijg
@Joy20 en @Neanay … ben benieuwd of de tarwekiemolie z’n vruchten zal afwerpen!! Als mijn LF nu ook weer kort is ga ik het volgende maand ook eens proberen!
Aah dankjeee❤️Heb dit helaas bij elke eisprong maar niet zo heftig. Alleen indd toen ik zwanger bleek
Nou mijn testen blijven na die ene dag donkerder, allemaal echt wit of heeeeeel licht streepje! Testen jullie allemaal door tot je nod? Of stoppen jullie als je zeker weet dat je piek is geweest? Ik test nu al 5 dagen door na de piek, en alle 5 dus super negatief.
Meiden gister dus teststreep donkerder dan controle lijn Net nog een gedaan en de teststreep verscheen eerder dan de controle lijn, van welke moet ik nu uitgaan? Linker is van gister rechter van net heb 2 merken gebruikt. Blauwe is gevoeliger dan groen.
2 dagen na me piek nog wel getest. Maar verder ga ik niet testen omdat ik niet twijfel dat het me piek moet zijn. Verder wil.ik gewoon er even niet met testen bezig zijn tot volgende week zondag.. even rustig afwachten..
Je piek kan best langer zijn hè, die kan zo maar 24 uur duren. Ik zou zaterdag als eisprong dag aanhouden. Ik heb altijd een korte piek. Maar die van jou lijken aardig gelijk.
Oh wacht die middelste is wel echt donkerder dus dan is die vandaag positief en zaterdag eisprong. Zou ik aanhouden.
Jaa maar omdat de groene nu lichter is dan controle lijn denk ik van huh terwijl die ander zooo donker is. Heb ik nu wel of geen piek vandaag haha