Ja dacht ik zelf ook aan. Nu begint de angst ook wel weer op te treden. Zo bang voor nog een miskraam. Tussen mijn 2 dochter in een miskraam gehad met 5 weken.
Ik Google het altijd even.. banner zwangerschapspagina.. XD @Eliss92 ik zie ook wat hoor! Fingers crossed voor je volgende test!! Spannend!! Mijn ovutest liep gisterenmiddag alweer af.. m’n lief kwam mega shago uit z’n werk dus geen gezelligheid helaas.. ik was echt boos gewoon! Maargoed… we hadden de twee dagen ervoor goed benut en ik hoop écht dat hij vanavond nog een keertje wil! #fingerscrossed. M’n eitje was volgens m’n temperatuur vanmorgen in elk geval nog niet gesprongen!
Uit voorzorg voor als hij weer chaggie uit zijn werk komt kan je zorgen dat je lekker hebt gekookt en het huis aan kant is. Eventueel gezellig wat kaarsjes aan. Dat helpt tenminste hier wel altijd voor zijn gemoedstoestand
Ik voel me de hele ochtend al duizelig, begon gisteravond al wat licht in mijn hoofd bah. Ik hoop dat maar voor het goede doel
Je moet de meest donkerste aanhouden. Weet je zeker dat je niet zwanger bent? Dan heb je ook soms meer dagen een positieve ovutest
Bij nader inzien is hij misschien ietsie lichter dan de controle streep. Ik ga er vanmiddag nog een doen om te kijke. Of hij nog meer is afgenomen
nou ik had gisteren al lekker gedoucht.. iets spannends aangetrokken.. maar zelfs dat hielp niet.. Mijn eten eet ie niet, huisvrouwenvoer.. XD Hij kan zelf niet cat fantastisch koken, met kruiden en dergelijken.. ik heb een hekel aan koken.. hahahaha Maar we zien t vanavond wel.. misschien gedurende dag al wat spannends appen ofzo.. XD #allesvooreenbaby
Voor lilipie: 1) Je gaat naar de website. 2) Je kiest TTC. Als je af wil tellen naar ovulatie en testen voor zwangerschap. (Reclame wegklikken) 3) dan kies je de lengte van je cyclus. 4) dan komt er een pop up voor sign in.. klik op no thanks. 5)kies je banner.. klein of groot 6)kies er een leuke uit. En dan op sider klikken 7)kies er een leuke sider uit.. dan op details klikken 8)kies testing of ovulation counter 9)vul dan je gegevens in.. save het.. 10) druk op image URL en kopiër de URL. 11) dan ga je naar je eigen pagina hier.. Door op de 3 strepen links te klikken.. vervolgens ga je je handtekening zoeken.. Daar plak je de URL. Wel eerst op het foto icoontje drukken.. Ik hoop dat het lukt, anders hoor ik het wel van je
Hallo dames! Ik ben lang niet op dit forum geweest, maar ik heb vandaag weer mijn eerste inseminatie IUI-D gehad voor een broertje of zusje ❤️ Nu dus ook heerlijk in de wacht weken en 24 december de NOD. Kan iemand mij in de meest recente lijst zetten, aangezien er al 37 pagina’s zijn en ik niet weet waar ik moet kijken
Nod lijst 16 t/m 31 december ♡♡♡♡♡♡ 16 december (3) Aanoniemous- 3e kindje - tel geen rondes Eliss92 - 3e kindje - ronde 2 Joy20 - 2e kindje - ronde 4 na laatste vmk Familyiseverythingx - 24 jaar - ronde 10 - 1e kindje 17 december (4) Swaan7 - 2e kindje - ronde 4 - 32 jaar Aba - 2de kindje - ronde 1- 27 jaar Bambiniheart- 1e kindje- ronde 10- 32 jaar Anne1997 - 1e kindje - ronde 2 na ma 18 december (2) Newbie123 - 1e kindje - ronde 6 Eliizzaa - 2e kindje - ronde 1 na ma 19 december (1) Neanay - 1e kindje - ronde 8 20 december (5) Leesteken - 3e kindje - ronde 4 Sjuwene- 1e kindje- ronde 2 na ma MamaDorey - 4e kindje - ronde 7 na mk - ronde 14 totaal MM34 - 2e kindje (1e kindje samen) - ronde 8 (4e na vmk) Prullenbak 37 - 2e kindje - ronde 14 21 december (3) Mieees - 1e kindje - ronde 3 Minetje 39 - 1e kindje - mmm iui natuurlijke cyclus ronde 3 Roxy1994 - 2e kindje - ronde 3 22 december (1) Lintje - 3e kindje (1e samen) - ronde 8 23 december (4) Milanatje - 2de kindje - ronde 2 Ajuuparaplu - 3e kindje - ronde 23 Jootje91 - 1e kindje - ronde 5 Groenebomen -3e kindje - ronde 2 mmm 24 december (2) Amarens - 3e kindje - ronde 3 Kimberley92- 2e kindje 25 december (1) Milja - 2e kindje - ronde 1 26 december (1) Sammm1009 - 1e kindje - Rond 19 (MMM) 27 december (0) 28 december (2) Caithxxx - 2e kindje - ronde 9 Lialin - 2e kindje - ronde 90 (7 jaar + 6m) 29 december (1) Kiekieboe - 3e kindje - ronde 8 30 december (1) Noukie 1992 - 2e kindje - ronde 16 31 december (0) Nod onbekend (1) Mell0408 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (33) Wachtend op de eisprong (17) Wachtbankje (15) Zwanger (1) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren