Ohhh jeetje! Weer die hele spuit? Of dan minder? Ik heb normaal ook wel last van de eisprong, maar nooit zo erg
Ja hele spuit. Oftewel ik ga hoe dan ook positief testen als ik 12 dpo ben... 1 voordeel... door die hcg heb t wel lekker warm de hele dag
16 dagen na de laatste spuit. Maar ik kan wel eerder testen en dan kijken of er oploop of afloop is. Toen we voor de tweede gingen kreeg ik 2x pregnyl. Enige stomme was wel dat de eerste test best donker is en je nog niets weet.
Tot nu toe Haha ja je moet er ergens voordeel uitkrijgen en ik deze tijd van het jaar is dat nog niet zo vervelend
Hier nog steeds roze verlies. Steeds na het plassen met afvegen. Maar zolang het niet rood wordt houd ik hoop. Het testen last ik voorlopig even los. Ik merk dat het mijn humeur niet ten goede doet. Woensdag NOD dus als ik dan nog geen rood bloedverlies heb gooi ik er nog een test tegenaan.
Eerst 2 en daarna nog maar 1. Maar ik heb links en rechts pijn gehad van de eisprong dus vraag me af of het er toch geen 2 waren En jij?
Goede avond!. Hopelijk iedereen wel een fijne weekend gehad .. Vroeg me af wat jullie doen om de tijd te verdrijven in de "TWW"..
Jazeker! Jij ook hopelijk? Ik vind dit ook lastig hoor, ben er wel veel mee bezig, vooral als ik thuis ben. Dus probeer veel met vrienden af te spreken/naar werk te gaan!
Nod lijst 16 t/m 31 december ♡♡♡♡♡♡ 16 december (4) Aanoniemous- 3e kindje - tel geen rondes Eliss92 - 3e kindje - ronde 2 Joy20 - 2e kindje - ronde 4 na laatste vmk Familyiseverythingx - 24 jaar - ronde 10 - 1e kindje 17 december (3) Aba - 2de kindje - ronde 1- 27 jaar Bambiniheart- 1e kindje- ronde 10- 32 jaar Anne1997 - 1e kindje - ronde 2 na ma 18 december (2) Newbie123 - 1e kindje - ronde 6 Eliizzaa - 2e kindje - ronde 1 na ma 19 december (1) Neanay - 1e kindje - ronde 8 20 december (5) Leesteken - 3e kindje - ronde 4 Sjuwene- 1e kindje- ronde 2 na ma MamaDorey - 4e kindje - ronde 7 na mk - ronde 14 totaal MM34 - 2e kindje (1e kindje samen) - ronde 8 (4e na vmk) Prullenbak 37 - 2e kindje - ronde 14 21 december (4) Mieees - 1e kindje - ronde 3 Minetje 39 - 1e kindje - mmm iui natuurlijke cyclus ronde 3 Roxy1994 - 2e kindje - ronde 3 Swaan7 - 2e kindje- ronde 4 22 december (2) Lintje - 3e kindje (1e samen) - ronde 8 Sammm1009 - 1e kindje - Rond 19 (MMM) 23 december (4) Milanatje - 2de kindje - ronde 2 Ajuuparaplu - 3e kindje - ronde 23 Jootje91 - 1e kindje - ronde 5 Groenebomen -3e kindje - ronde 2 mmm 24 december (2) Amarens - 3e kindje - ronde 3 Kimberley92- 2e kindje - ronde 1 (mmm) 25 december (1) Milja - 2e kindje - ronde 1 26 december (0) 27 december (0) 28 december (2) Caithxxx - 2e kindje - ronde 9 Lialin - 2e kindje - ronde 90 (7 jaar + 6m) 29 december (1) Kiekieboe - 3e kindje - ronde 8 30 december (1) Noukie 1992 - 2e kindje - ronde 16 31 december (0) Nod onbekend (1) Mell0408 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (33) Wachtend op de eisprong (11) Wachtbankje (22) Zwanger (1) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
Donderdag een positieve test. Dus ga er van uit dat ik sinds vandaag op het wachtbankje zit. Altijd afwachten maar weer!
Ja zeker! Ik vind het ook lastig.. Ik moet 3 dagen werken. Donderdag 5 jaar samen met me man, dan wil ik ook wat doen. Vrijdag en zaterdag ga ik vullen met kerst voorbereiden en sporten. Zondag wil ik pas testje wagen.. Ik probeer het gewoon nu vol te plannen anders is het niet te doen Nog 7 dagen te gaan
Spannend!! Ik begin morgen met ovu testen. Dus ik mag nog wel even wachten... ben ook een van de laatsten. Er zijn 2 opties: we knallen 2021 uit met een positieve test OF we starten 2022 met een positieve test, dus ook knallend!
2, een van 18 en 1 van 16 die ook mee ging doen. Lagen tegen elkaar aan. Steken rechts ook gehad maar die kant was echt in rust. Heb zelf ook wel eens een verdwenen eitje gehad. Ene echo zat ie er nog, andere verdwenen en oo andere eierstok groeide 1. Blijft wonderlijk. Helaas groeide dat eitje niet verder dus moest wachten op menstruatie, die kort erna kwam gelukkig zonder hulp. Toen begonnen met clomid. Maar te korte lf. Dus nu 2x ovitrelle erbij. Clomid werkt wel voor mij, ze durven niet op te hogen omdat ik nu al 2 eitjes heb, Wel uniek, nog nooit ovulatid gehad op stipt cd14!
Ik heb 2 jongens dus druk genoeg haha, na school komen buurtkinderen vaak aanbellen dus heb ik vaak meerdere jongens in huis en ik hou ervan. Al had ik vandaag pyjama dag. Hele dag in huis rommelen. Zitten nog in verbouwing dus alle normale dingen zoals was en schoonmaak boven bleven liggen. Maar ik vind t wel spannend, de vorige keer dat ik2x hcg spoot, was ik gelijk goed zwanger. En ik hou echt rekening met geen succes, maar toch zegt een stemmetje: wat als t wel lukt? 1 of 2 kindjes?
Ik werk fulltime, dus morgen weer beginnen. Laatste loodjes tot iedereen een beetje met vakantie gaat. Daarnaast veel met familie en vrienden afspreken en ik sport 5x per week. Dus lekker me gedachte even ergens anders op. Hoewel het toch in me achterhoofd door blijft gaan..