Helemaal niks van aantrekken! Wie zijn zij om te bepalen wanneer iemand wel of niet nog geschikt is voor kinderen. Dat is niet aan hun! Wat ontzettend onaardig om te zeggen! Lekker pronken straks als je zwanger bent!!
Wat een stomme reacties. Je buren vertegenwoordigen de maatschappij niet hoor, dat is een maar een klein deeltje ervan. Er zijn er genoeg die dat wel gewoon oké en normaal vinden. Laat je er niet door van de wijs brengen! Knuffel!
Nou die zal zich straks lekker ongemakkelijk voelen als jij weer zwanger wordt! Niks van aantrekken inderdaad, deze bekrompen mensen stammen uit de tijd van na de studie direct een huis kunnen kopen, volledig op de salaris van de man, vrouw kon fulltime thuis blijven, en iedereen daarom al lekker vroeg aan kinderen beginnen. Gaat tegenwoordig net even iets anders!
nou een blaasontsteking is het in ieder geval niet! Urine was schoon. Voor de zekerheid zet ze het wel op kweek en daar mag ik morgen voor de uitslag voor bellen.. Dus dan is het hopelijk een innesteling
Oeeh ik hoop het ook voor je !!! *fingers crossed* Ik heb zojuist een doorverwijzing gekregen naar gynaecologie, dus 18 januari kan ik daar terecht . Er zit waarschijnlijk toch iets niet goed, waardoor ik steeds alleen maar bruin bloedverlies heb tijdens mijn menstruaties maargoed deze cyclus is nog niet afgelopen dus ik probeer nog hoop te houden..
Ik heb vannacht 3 uur wakker gelegen. van 2 tot 5 . En dan gewoon niet meer kunnen slapen. En dan om 6 uur (als ik eindelijk weer lekker slaap) gaat mijn wekker 2 nachten geleden had ik dit ook al.
Ach we maken allemaal wel eens een onhandige opmerking denk ik dan. Ik heb wel eens als 20 jarige tegen mijn tante gezegd dat ik niet zo oud als haar de kinderen zou willen. Herinnerde ze mij nog hard lachend aan overigens nadat mijn jongste werd geboren en ik ook al 33 was
het bleef er niet bij… “joh dan ben jij 60 als dat kind 20 is” En toen ik zei dat ik een collega had van begin 40 die zwanger is vielen ze helemaal flauw.
Denk eigenlijk dat ik donderdagochtend afwacht. Dan zou ik "normaal" gesproken ongesteld moeten worden. Maar kan ook best zijn, dat ik morgen of overmorgen al enorme testdrang krijg En jij?
Vreselijk hè. Maar je bent echt nog niet afgeschreven. Maar zulke opmerkingen kunnen wel pijn doen zeg. Mensen staan daar gewoon ook niet bij stil, want ze zijn er niet mee bezig. Kop op
Dames, Ik heb een vraag... Ik heb na ovulatie elke dag last van veel romige afscheiding.. herkent iemand dit??
Ik ben niet naar de huisarts gegaan dus het antwoord op die vraag weet ik helaas nog niet Het begon idd met een zeurende pijn in mijn blaas en uiteindelijke voelde het de hele tijd alsof hij heel zwaar was en een soort spierpijn. Hier is het gelukkig bijna over. Sterkte ermee! het voelt echt niet lekker.
Het is 5 dpo. Normaal beginnen m’n borsten wel gevoelig te zijn. Edit: gebrek aan symptomen is ook een symptoom toch?