Ik wel, toch maar 2 pakjes van de kruidvat gehaald. Ik test nu dus ook al met flut testen maar omdat ik ovitrelle zo wonderlijk vind haha
Nee dat klopt ook hoor. Zeker weer een les voor de volgende ronde. Volgens de voorspelling heb ik rond de kerst idd mijn volgende eisprong. Dus dubbelop shit. Geen zwangerschap maar ook geen wijn voor mij tijdens kerst. We gaan zien wat het wordt. Lees voorlopig nog wel ff mee hier. Ben benieuwd hoe het de rest vergaat.
Nod lijst 16 t/m 31 december ♡♡♡♡♡♡ 16 december (4) Aanoniemous- 3e kindje - tel geen rondes Eliss92 - 3e kindje - ronde 2 Joy20 - 2e kindje - ronde 4 na laatste vmk Familyiseverythingx - 24 jaar - ronde 10 - 1e kindje 17 december (3) Aba - 2de kindje - ronde 1- 27 jaar Bambiniheart- 1e kindje- ronde 10- 32 jaar Anne1997 - 1e kindje - ronde 2 na ma 18 december (2) Newbie123 - 1e kindje - ronde 6 Eliizzaa - 2e kindje - ronde 1 na ma 19 december (1) Neanay - 1e kindje - ronde 8 20 december (5) Leesteken - 3e kindje - ronde 4 Sjuwene- 1e kindje- ronde 2 na ma MamaDorey - 4e kindje - ronde 7 na mk - ronde 14 totaal MM34 - 2e kindje (1e kindje samen) - ronde 8 (4e na vmk) Prullenbak 37 - 2e kindje - ronde 14 21 december (4) Mieees - 1e kindje - ronde 3 Minetje 39 - 1e kindje - mmm iui natuurlijke cyclus ronde 3 Roxy1994 - 2e kindje - ronde 3 Swaan7 - 2e kindje- ronde 4 22 december (2) Lintje - 3e kindje (1e samen) - ronde 8 Sammm1009 - 1e kindje - Rond 19 (MMM) 23 december (4) Milanatje - 2de kindje - ronde 2 Ajuuparaplu - 3e kindje - ronde 23 Jootje91 - 1e kindje - ronde 5 Groenebomen -3e kindje - ronde 2 mmm 24 december (2) Amarens - 3e kindje - ronde 3 Kimberley92- 2e kindje - ronde 1 (mmm) 25 december (1) Milja - 2e kindje - ronde 1 26 december (0) 27 december (0) 28 december (2) Caithxxx - 2e kindje - ronde 9 Lialin - 2e kindje - ronde 90 (7 jaar + 6m) 29 december (1) Kiekieboe - 3e kindje - ronde 8 30 december (1) Noukie 1992 - 2e kindje - ronde 16 31 december (0) Nod onbekend (1) Mell0408 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (33) Wachtend op de eisprong (11) Wachtbankje (21) Zwanger (1) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
Hier een update .. ik heb waarschijnlijk pas afgelopen zaterdag of zondag mijn ei gehad.. als ik mijn temperatuurkaartje moet geloven... dus wel een positieve ovulatietest gehad op 30 nov, maar geen ei.. Ik heb sinds vandaag last van mijn onderrug, wat uitstraalt naar mijn lies.. pfff wat is dit verwarrend... Nu dus maar weer afwachten en kijken wat mijn temp verder gaat doen Iemand enig idee wanneer ik dan een test zou kunnen doen... ? Ik heb de extra gevoelige zwangerschapstesten van Sensitest in huis..
Ik zou morgen ochtend gewoon testen! Heb ook even gekeken naar je andere berichten. Volgens mij heb je ook nog niet getest toch? En je klachten kunnen allemaal wel bij een zwanger horen
Heey Minetje ! Bedankt voor je reactie !! Ik heb inderdaad nog niet getest! Maar als mijn ei daadwerkelijk pas afgelopen zaterdag of zondag geweest is.. dan is morgen toch nog veelste vroeg om te testen ... ? Ik kan het natuurlijk gewoon testen, maar ben wel bang voor een negatieve test en weet ook dat ik me er dan weer rot van voel
Je temp blijft ook hoog als je zwanger bent en innesteling kan echt wel langer dan 2 dagen aanhouden… en liestrekken lees ik echt bijna bij alle vrouwen die zwanger zijn!! Succes en ander wachten tot nod…
Vanaf wanneer zou de ovitrelle uit je lichaam zijn? Lijkt mij toch een gekke gewaarwording zo. Positief testen maar eigenlijk toch niet
Ja is zo maf! Veilige marge is 16 dagen, maar dan zit ik op 21 dpo ik breek het traag af weet ik van de pregnyl
@Leesteken indd 16 dagen na toediening, dus zou 14 dagen na de eisprong zijn. Andere keren teste ik 9dpo al negatief dus we gaan het zien!
Jij breekt t vlot af! Dat is fijn ik weet het nog niet, pregnyl brak ik wel traag af en dat was minder hcg