Nou ik hoop het echt! Wel eerste keer der het zo erg is. Maar andere kant, ben pas 5DPO dus denk niet dat het daar mee te maken heeft..
Nod lijst 16 t/m 31 december ♡♡♡♡♡♡ 16 december (4) Aanoniemous- 3e kindje - tel geen rondes Eliss92 - 3e kindje - ronde 2 Joy20 - 2e kindje - ronde 4 na laatste vmk Familyiseverythingx - 24 jaar - ronde 10 - 1e kindje 17 december (3) Aba - 2de kindje - ronde 1- 27 jaar Bambiniheart- 1e kindje- ronde 10- 32 jaar Anne1997 - 1e kindje - ronde 2 na ma 18 december (2) Newbie123 - 1e kindje - ronde 6 Eliizzaa - 2e kindje - ronde 1 na ma 19 december (1) Neanay - 1e kindje - ronde 8 20 december (5) Leesteken - 3e kindje - ronde 4 Sjuwene- 1e kindje- ronde 2 na ma MamaDorey - 4e kindje - ronde 7 na mk - ronde 14 totaal MM34 - 2e kindje (1e kindje samen) - ronde 8 (4e na vmk) Prullenbak 37 - 2e kindje - ronde 14 21 december (4) Mieees - 1e kindje - ronde 3 Minetje 39 - 1e kindje - mmm iui natuurlijke cyclus ronde 3 Roxy1994 - 2e kindje - ronde 3 Swaan7 - 2e kindje- ronde 4 22 december (2) Lintje - 3e kindje (1e samen) - ronde 8 Sammm1009 - 1e kindje - Rond 19 (MMM) 23 december (4) Milanatje - 2de kindje - ronde 2 Ajuuparaplu - 3e kindje - ronde 23 Jootje91 - 1e kindje - ronde 5 Groenebomen -3e kindje - ronde 2 mmm 24 december (2) Amarens - 3e kindje - ronde 3 Kimberley92- 2e kindje - ronde 1 (mmm) 25 december (1) Milja - 2e kindje - ronde 1 26 december (0) 27 december (0) 28 december (2) Caithxxx - 2e kindje - ronde 9 Lialin - 2e kindje - ronde 90 (7 jaar + 6m) 29 december (1) Kiekieboe - 3e kindje - ronde 8 30 december (1) Noukie 1992 - 2e kindje - ronde 16 31 december (0) Nod onbekend (1) Mell0408 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (33) Wachtend op de eisprong (10) Wachtbankje (21) Zwanger (1) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
ik denk dat ik morgen ook een testje ga wagen... mss nog veel te vroeg, maar ik heb er genoeg in de kast liggen . Spannend voor iedereen, NOD komt steeds dichterbij, hopelijk veel positieve testen
ik weet niet precies hoeveel DPO ik nu zit... Ik heb zondag 5 december voor de eerste x een ovulatietest gedaan, en die was positief maar geen echt knaller. De dagen erna liepen ze alleen maar af. Dus wss zou ik zaterdag een knaller gehad hebben (maar toen niet getest) Hoeveel DPO zou ik dan nu zitten? En vanaf wanneer zou ik kunnen gaan testen?
STEL dat ie zaterdag positief zou zijn geweest, dan is ie 24-48 uur erna gesprongen. Dus uiterlijk maandag 6/12. Dan ben je vandaag 8dpo.
De paarse clearblue gaf een knipperende smiley aan. Dus lh is langzamerhand aan t toenemen. Ik denk dat ie vrijdag een vaste smiley geeft, dus piek. En dan maandag eisprong op cd16. Lets see... De roze zijn veel beter, maar ik koop clearblue altijd op vinted of marktplaats. En daar vind ik de paarse vaker dan de roze.
Ik heb het toch niet gedaan vanmorgen, temperatuur was weer terug gezakt naar 36,3.. ik ga toch maar wachten tot nod.. pfff
Jullie maken het allemaal wel weer spannend met de testplannen! Begin nu al te twijfelen of ik wel kan wachten tot 12dpo
Ik heb ook maar besloten dat ik ga wachten tot 12DPO. Wordt al zolang teleurgesteld, dat ik het eigenlijk heel moeilijk vind om weer een witte test te zien.. maar maandag 20 december maar er eentje tegenaan gooien.
Dat gevoel had ik inderdaad ook ! maar mijn nod zou dus eigenlijk 16dec zijn.. maar nu mijn eisprong waarschijnlijk laat is geweest, zou ik het niet weten wanneer nod is of blijft dat hetzelfde ?
Progesteron is het geslachtshormoon, dat maakt je lichaam elke cyclus aan. Dit hormoon zorgt ook voor alle kwaaltjes voordat je zwanger bent. Progesteron zorgt ervoor dat er een goede voorbereiding komt voor een eventuele innesteling. Dus dat is zeker niet te vroeg