Jaaa zoo spannend he. Krijg ook de drang. januari 2020 ook vroeg getest en misgegaan met 4,5 week Toen maart 2020 weer vroeg getest weer misgegan rond 4,5 week En toen maand erna weer vroeg getest (3+4) en toen goedgekomen met mn dochtertje. meestal wint mijn nieuwsgierigheid het toch wel van het gezond verstand hahah
Er zijn heel soms vrouwen die op 8 dpo positief testen. Tussen bevruchting en innesteling zit ongeveer een week. Bij de één gaat de innesteling sneller dan de andere geloof ik. Daarnaast is de ene test gevoeliger dan de andere.
Ja.. want stél nou dat je het alvast kunt weten door een test te doen. Ik heb wel een partner die me ervan weerhoudt te vroeg te testen. Ik had in augustus een innestelingsbloeding op 9dpo en dat was reden om op 10dpo te testen. Maar toen het mis ging, een week later, wist ik het dus al een week. Terwijl, als ik op/na NOD had getest (en niet eerder) de streep vaag was en ik niet al dágen aan het dromen was van een kindje in april/mei. Nog steeds jammer
Hier nog steeds menstruatiepijn en wit verlies. Net of m'n eisprong nu is, maar vorige week donderdag positieve ovulatietest... M'n lichaam speelt weer een stom spelletje
Jaaa de tijd dat iedereen gaat testen is altijd zo spannend. Je leeft zo mee. Maar wij gaan gewoon niet testen en wij kunnen dit.
Wit verlies na je eisprong is heel normaal. Menstruatiepijn kan door progesteron komen. Maar als je twijfelt zou je altijd nog een ovulatietest er aan kunnen wagen!
Hier verwacht ik voorlopig nog geen positieve test. Had vrijdag pas mijn eisprong. Hier was ik benieuwd of de hormonen al uit mijn lichaam waren. Dus hier test ik over een week pas weer een keertje
Ja alles wat ik nu voel komt ook waarschijnlijk door de progesteron. Raar dat het dan elke maand zo wisselend is.. Normaal wit geen wit verlies namelijk..
Hier kon ik met de ovu testen mijn ovulatie niet vinden, Heb het gevoel dat ik hem met de testen heb gemist Wordt er een beetje flauw van helaas Dus heb me deze keer ook niet op de lijst gezet. Nu wel gevoelige borsten en wel meerdere keren fun gehad Dus hoop ergens nog op een mooi kadootje maar heb er nu een hard hoofd in. Twijfel nu een beetje een testje wagen of gewoon Afwachten ? volgens ff app is nod 21ste
Even over de booster prik, gaan jullie m nemen? Ergens denk ik, ja, want ik wil beschermd zijn. Maar aan de andere kant, stel ik ben wel zwanger? pfffff
Kijk! dat wil ik nou ook, zeker zijn van mijn zaak! Maar helaas twijfel ik enorm.. Ben ook echt heel ziek geweest van de prik...
-Breekt even in- Ik lees soms stiekem mee met jullie hahahaa. Maar de dag voordat ik positief testte had ik ook echt flinke diarree. Dusse wie weet
Mijn gezonde vriendin van 36 lag aan de beademing door corona en revalideert al maanden. Vrouw van collega van mijn zwager lag op de ic door corona: baby is daardoor met 26 weken gehaald dus booster mij maar vol. Gyn zei ook dat het veilig is. Ben liever extra beschermd door veilige boost dan de gok te nemen. Ben best geschrokken door die 2 jonge dames die zo ziek werden
jeetje wat heftig.. ik werk in het ziekenhuis (niet op de covid ic hoor) dus ik hoor ook wel meer horror verhalen. Maar als gynaecologen en verloskundigen het indd aanraden dan kan ik het maar beter wel doen ja..
Ik doe weer mee! Vanochtend positieve ovulatietest, mijn piek is altijd heel kort en eisprong volgt snel, zouden jullie dan vanavond of morgen nog eens gezellig maken? Gisteravond wel al gezellig gemaakt.
Ik had hem al 3 weken kunnen hebben, maar ik twijfel gigantisch. mijn menstruatie cyclus is helemaal naar de kl*** geweest waarbij er stolsels in mijn baarmoeder bleven zitten. daardoor durf ik hem nu niet te nemen, want dan heeft het voorlopig geen nut om voor een 2e kindje te gaan. zie nu ook zwangeren met Corona op de afdeling waarbij het kindje met 30 weken is gehaald en dat ze op de ic liggen met 12 liter zuurstof. Hiervoor op de ic geholpen in de tweede piek.