Praat erover met je verloskundige/huisarts/gyn/twijfellijn dat 1 ziekenhuis heeft opgericht daar kun je ook terecht met je vragen, zonder dat ze je gaan sturen
Ik wacht nog vol spanning op mijn ei Hopelijk vliegen er hier snel heel veel positieve testen rond onze oren
Nod lijst 16 t/m 31 december ♡♡♡♡♡♡ 16 december (4) Aanoniemous- 3e kindje - tel geen rondes Eliss92 - 3e kindje - ronde 2 Joy20 - 2e kindje - ronde 4 na laatste vmk 17 december (3) Aba - 2de kindje - ronde 1- 27 jaar Bambiniheart- 1e kindje- ronde 10- 32 jaar Anne1997 - 1e kindje - ronde 2 na ma 18 december (2) Newbie123 - 1e kindje - ronde 6 Eliizzaa - 2e kindje - ronde 1 na ma 19 december (1) Neanay - 1e kindje - ronde 8 20 december (5) Leesteken - 3e kindje - ronde 4 Sjuwene- 1e kindje- ronde 2 na ma MamaDorey - 4e kindje - ronde 7 na mk - ronde 14 totaal MM34 - 2e kindje (1e kindje samen) - ronde 8 (4e na vmk) Prullenbak 37 - 2e kindje - ronde 14 21 december (5) Mieees - 1e kindje - ronde 3 Minetje 39 - 1e kindje - mmm iui natuurlijke cyclus ronde 3 Roxy1994 - 2e kindje - ronde 3 Swaan7 - 2e kindje- ronde 4 Minkx - 1e kindje - ronde 1 22 december (2) Lintje - 3e kindje (1e samen) - ronde 8 Sammm1009 - 1e kindje - Rond 19 (MMM) 23 december (4) Milanatje - 2de kindje - ronde 2 Ajuuparaplu - 3e kindje - ronde 23 Jootje91 - 1e kindje - ronde 5 Groenebomen -3e kindje - ronde 2 mmm 24 december (2) Amarens - 3e kindje - ronde 3 Kimberley92- 2e kindje - ronde 1 (mmm) 25 december (1) Milja - 2e kindje - ronde 1 26 december (0) 27 december (0) 28 december (2) Caithxxx - 2e kindje - ronde 9 Lialin - 2e kindje - ronde 90 (7 jaar + 6m) 29 december (1) Kiekieboe - 3e kindje - ronde 8 Familyiseverythingx - 24 jaar - ronde 10 - 1e kindje 30 december (1) Noukie 1992 - 2e kindje - ronde 16 Shiltje 1983 - 2e kindje - IUI ronde 1 31 december (0) Nod onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (35) Wachtend op de eisprong (7) Wachtbankje (26) Zwanger (1) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik zit ook weer op het wachtbankje. Eergisteren een positieve ovutest, gisteren ook maar veel donkerder en vandaag ook positief, maar lichter dan gisteren. Als ik het goed heb, heb ik uiterlijk vandaag mijn eisprong toch? Tot 48 uur na positieve ovutest. Deze ronde helemaal geen stekende eierstokken. Itt vorige ronde, toen had ik een paar dagen hele duidelijke steken in linker eierstok. We zullen het weer afwachten. Veel succes allemaal!
Maar als je nu ongesteld bent geworden dan is dat dus al op 9 dpo? Is je LF altijd zo kort geweest? Ik hoop toch voor je dat je nog niet ongesteld bent geworden
Ik had bij beide zwangerschappen op 9 dpo echt duidelijke testen.. dus eigenlijk wil ik ook gewoon weer vroeg testen . Maar ik doe het niet!
Het kan ook 5 dpo zijn als hij binnen 24 uur is gesprongen. Maar helaas kunnen we dat niet weten. Daarom wordt bij het tellen die 48 uur aangehouden.
Mijn lf is eigenlijk pas sinds de laatste mk ineens korter, daarvoor eigenlijk nooit gehad. Dus nu 4 rondes achter elkaar zo kort. Ik heb mijn eisprong op 5 dec gehad, dus zou ik nu op 10 dpo zitten. Volgens mijn berekeningen . Volgens mij is dat gelukkig nog niet onmogelijk om zwanger te worden. En 1 voordeel.... mijn volgende ei dient zich dan weer sneller aan Mijn cyclussen waren altijd rond de 32 dgn, maar nu dan ineens 26 a 27 dgn.
Bedankt voor de reacties! Ik weet wat me te doen staat vanavond en morgen haha… deze cyclus heb ik teunisbloemolie tot eisprong en denk vanaf morgen dan vitamine e! En we hebben nu utrogestan gehad van de gynaecoloog omdat ik dus ook bloedverlies heb tussen eisprong en menstruatie. Iemand anders ook aan de utrogestan?
Wanneer start eigenlijk de teller voor de 48 uur? Na je eerste positieve ovulatietest? Of wanneer je test afloopt?