Ik weet niet zo goed welke testen ik moet kopen. Vind ze zo duur. Bij mijn zoontje kon ik de predictor goedkoop kopen en die vond ik prettig.
Is dat dan niet heel vroeg voor al een menstruatie? 3 a 4 dagen eerder? kan het niet een innestelingsbloeding zijn?
Zou wel kunnen. Als het niet door zet.. het was een heel klein beetje rozig/rood. Nu net weer naar de wc en niks.. maar kan zomaar ineens gaan doorzetten.. Ik hoop heeeel erg dat het een innestelingsbloeding is..
Hier voor de zoveelste keer niet zwanger. Negatieve testen, heb ook 0 symptomen. Het is dus weer game over. Ik baal echt zo f*cking hard. Op naar ronde 9.
De moed nog niet opgeven! Je hebt nog 4 dagen. Zolang er geen bloed is, is er nog hoop Ik voel een beetje hetzelfde als jou. Alleen maar negatieve testen en geen symptomen. Maar we moet positief blijven . (niet makkelijk na 15 maanden) Ik heb net al een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog. kan pas eind januari terecht Hopelijk lukt het nog voor die tijd.
Nod lijst 16 t/m 31 december ♡♡♡♡♡♡ 16 december (3) Aanoniemous- 3e kindje - tel geen rondes Eliss92 - 3e kindje - ronde 2 Joy20 - 2e kindje - ronde 4 na laatste vmk 17 december (3) Aba - 2de kindje - ronde 1- 27 jaar Bambiniheart- 1e kindje- ronde 10- 32 jaar Anne1997 - 1e kindje - ronde 2 na ma 18 december (2) Newbie123 - 1e kindje - ronde 6 Eliizzaa - 2e kindje - ronde 1 na ma 19 december (1) Neanay - 1e kindje - ronde 8 20 december (5) Leesteken - 3e kindje - ronde 4 Sjuwene- 1e kindje- ronde 2 na ma MamaDorey - 4e kindje - ronde 7 na mk - ronde 14 totaal MM34 - 2e kindje (1e kindje samen) - ronde 8 (4e na vmk) Prullenbak 37 - 2e kindje - ronde 14 21 december (5) Mieees - 1e kindje - ronde 3 Minetje 39 - 1e kindje - mmm iui natuurlijke cyclus ronde 3 Roxy1994 - 2e kindje - ronde 3 Swaan7 - 2e kindje- ronde 4 Minkx - 1e kindje - ronde 1 22 december (2) Lintje - 3e kindje (1e samen) - ronde 8 Sammm1009 - 1e kindje - Rond 19 (MMM) 23 december (4) Milanatje - 2de kindje - ronde 2 Ajuuparaplu - 3e kindje - ronde 23 Jootje91 - 1e kindje - ronde 5 Groenebomen -3e kindje - ronde 2 mmm 24 december (2) Amarens - 3e kindje - ronde 3 Kimberley92- 2e kindje - ronde 1 (mmm) 25 december (1) Milja - 2e kindje - ronde 1 26 december (0) 27 december (0) 28 december (2) Caithxxx - 2e kindje - ronde 9 Lialin - 2e kindje - ronde 90 (7 jaar + 6m) 29 december (1) Kiekieboe - 3e kindje - ronde 8 Familyiseverythingx - 24 jaar - ronde 10 - 1e kindje 30 december (1) Noukie 1992 - 2e kindje - ronde 16 Shiltje 1983 - 2e kindje - IUI ronde 1 31 december (0) Nod onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (35) Wachtend op de eisprong (6) Wachtbankje (25) Zwanger (1) Ongesteld (3) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Dat heb ik ook gehoord! Maar hoe zit her als je bijvoorbeeld veel sport en een wat intensievere sport doet waarbij je hart al gewend is sneller te pompen zegmaar?