Nod lijst 16 t/m 30 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Roxy1994, 20 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eliizzaa

    Eliizzaa Fanatiek lid

    9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    Dat vooral ja. De wens is nu echt nog groter geworden.
    En wij voelen ons mentaal en fysiek klaar om weer door te gaan.
    Dan wil ik geen maand missen natuurlijk!

    Het waren hele heftige weken van 1 nov t/m 20 nov. (van echo tot MA tot veel bloeden tot echo waar alles schoon blijkt)
    Maar nu gaat het weer goed met ons en willen we er weer voor gaan :)

    Ik vind het alleen nog wel lastig als ik bijv. op facebook een oud klasgenootje een foto zie delen waarop staat dat ze in juni 2022 een kindje verwachten... Wij waren ook in juni uitgerekend dus dat hakt er nog wel ff in.... maar verder gaat het super met ons!
     
    BibiQ vindt dit leuk.
  2. Eliizzaa

    Eliizzaa Fanatiek lid

    9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    Jeetje dat heeft vrij lang geduurd! Ik hoop dat ik een eisprong kan vinden vóór dat ik voor het eerst ongesteld word na de MA.
    We zijn er best sterk uit gekomen samen en genieten vol van onze dochter.
    Maar er blijft een leegte voelen, en daarom is de wens nu nog sterker.
    Ik stuur even een foto mee met de zwangerschapstest van vanochtend.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    BibiQ vindt dit leuk.
  3. Sjuwene

    Sjuwene Bekend lid

    17 jul 2021
    947
    792
    93
    Vrouw

    Ik weet precies hoe jij je voelt dan.
    Ik was tegelijk zwanger alse schoonzusje en we waren 3 dagen van elkaar uitgerekend.
    Zij deelt haar echos op de fam app.
    En dat ze weer een meisje krijgt.
    Van alle kanten zie ik bekenden hun zwangerschap aankondigen.. het hakt er zeker in!. Ik dacht dat kan ik wel aan.. maar dat bleek niet zo..
     
    BibiQ vindt dit leuk.
  4. Sjuwene

    Sjuwene Bekend lid

    17 jul 2021
    947
    792
    93
    Vrouw

    Oh jaa het is bijna niet meer te zien idd.
    Ik begreep van anderen dat je dus geen eisprong kan hebben als je een positieve test nog heb..
    Ik heb nadat ik gestopt was met bloeden ovu testen gedaan om mijn piek te vinden..
    Ik denk nu achteraf dat ik wel mijn piek had gevonden.. echtet was deze heel kort... had het gemist omdat ik de streepjes niet donker genoeg vond..
    Hopelijk gaat het proces sneller voor jouw
     
  5. Eliizzaa

    Eliizzaa Fanatiek lid

    9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    Ja.. Dat blijven wel echt pittige momenten. Maar ik denk ook dat je dat altijd wel zal blijven houden..
    ieder jaar weer in juni zal ik denken, ons kindje zou nu 1 zijn of 2, of 10..
    Ik denk niet dat je daar ooit vanaf komt..
    Maar ik kijk dan naar m'n mooie dochter en dat helpt mij echt enorm.
    En ik heb baby 2 kunnen begraven, ik denk dat dat me ook heel goed heeft gedaan.

    & dat klopt, zolang je nog HCG hebt krijg je geen eisprong.
    Daarom test ik 1 x per week met zwangerschapstest om te kijken of die negatief word.
    Deze hier boven is bijna negatief dus ik doe er woensdag nog 1.
    Als die negatief is ga ik beginnen met ovulatie testen.
    De MA is nu precies 2 weken geleden.
     
  6. Sjuwene

    Sjuwene Bekend lid

    17 jul 2021
    947
    792
    93
    Vrouw
    Ja hopelijk word het wel makkelijker met de jaren..
    Ik heb nog geen kinderen en de wens is ook erg groot.
    Ik heb de foetus ook kunnen begraven en een briefje geschreven als afscheid.
    Ik loop een bepaald rondje met mijn hond en onderweg heb ik het begraven.
    Wanneer ik behoefte heb, ga ik daar staan of zitten.. om te praten of huilen..

    Ja je test is echt bijna negatief. 2 weken is best wel snel!. Ik was na 5,5 week ongesteld. Duurde echt te lang..
     
  7. Wishfull123

    Wishfull123 Fanatiek lid

    26 mei 2021
    4.346
    4.048
    113
    Vrouw
    @Eliizzaa @Sjuwene we zitten in hetzelfde schuitje. Hier is ook de hele wereld zwanger zowel in mijn naaste familie als vriendinnen. Ik probeer er positief in te staan maar het is ook heel confronterend. Babykamers, verlofmandjes en babyshowers. Ik gun het ze allemaal van harte en ben ook echt blij voor hen, maar als ik alleen ben mag ik er ook best even verdrietig om zijn. Wat als, wat als....
    Ik ga morgen weer testen en hoop dat de test dan ook weer een stuk lichter is. Ik had dacht ik een dag na Eliiza de medicatie. Bloedverlies is bijna over, heel af en toe nog een klein beetje. Ben er wel klaar mee na dik 2 weken :(Donderdag de controle echo. Hopelijk later deze week een eisprong? Ik hoop dat december onze maand wordt! :thumup:
     
    BibiQ en Eliizzaa vinden dit leuk.
  8. Lintje

    Lintje VIP lid

    9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik herken jullie gevoel.

    Ik had het dit jaar, bij mn vmk, vooral met celebrities die uitgerekend zijn in april 2022.

    Ik had een MA in 2012. Ik zie nu nog steeds kindjes opgroeien die ook rond de uitgerekende datum geboren zijn. Ik had er ook vooral last van omdat tijdens de MA mijn partner ondertussen was gesteriliseerd en ik geen herkansing kreeg. De gynaecoloog zei na de curretage “alles is mooi schoon dus u kunt gerust weer verder” :(

    Ik denk dat dat inderdaad blijft maar hopelijk voor jullie ook minder wordt als jullie weer zwanger worden.

    En ik denk bij alle zwangerschappen die nu aangekondigd worden maar zo: dat zijn hún kinderen en ik wil niet hún kind maar mijn eigen. Die wordt leuker en knapper en dat kost tijd ;)
     
    BibiQ vindt dit leuk.
  9. Wishfull123

    Wishfull123 Fanatiek lid

    26 mei 2021
    4.346
    4.048
    113
    Vrouw
    Jeetje dan komt zo'n opmerking van de gyn wel even hard aan:(

    Ik moet wel hard lachen om jouw laatste zin:p:p
     
    BibiQ en Lintje vinden dit leuk.
  10. MamaDorey

    MamaDorey Bekend lid

    3 dec 2020
    541
    615
    93
    Vrouw
    Ik zou vandaag 32 weken zwanger zijn en m’n zus is nu 25 weken zwanger.. in het begin zei ze nog dingen als: ik ga deze inruilen.. hij/zij maakt me ziek. Als grapje.. maar ik kon dat écht niet hebben. Uiteindelijk een opmerking gemaakt dat ik mijn baby wél graag terug wilde.. toen is het gelukkig opgehouden.. tot nu. Nu krijg ik te horen hoe haar baby haar wakker houdt… zucht. Ik moet er maar doorheen denk ik.

    stomme Corona is nog steeds niet over.. ben erg bang dat we over een week nog steeds geen zin in sex hebben.. wat een ellende.
     
  11. Wishfull123

    Wishfull123 Fanatiek lid

    26 mei 2021
    4.346
    4.048
    113
    Vrouw
    Phoe niet heel tactisch van je zus:confused:
    Goed dat je er wat van gezegd hebt!
    Wie weet is je eisprong ook later door corona? Heb je nog veel klachten of gewoon niet fit?
     
    MamaDorey vindt dit leuk.
  12. Mieees

    Mieees Bekend lid

    29 okt 2021
    919
    857
    93
    Vrouw
    Wat vervelend dat jullie er zo anders in staan. Het klinkt niet helemaal eerlijk hoe hij deze mindfuck bij je veroorzaakt, helemaal als dat ook betekent dat hij het soms ook een keer niet wilt proberen tijdens de vruchtbare periode (en jou dus het gevoel geeft dat je niet hard genoeg je best hebt gedaan?). Ik hoop echt voor je dat hij dit in gaat zien en dat jullie er samen uit komen!
     
    Leesteken vindt dit leuk.
  13. Mieees

    Mieees Bekend lid

    29 okt 2021
    919
    857
    93
    Vrouw
    Nod lijst 16 t/m 31 december


    16 december (1)

    Aanoniemous- 3e kindje - tel geen rondes

    17 december (3)

    Joy20 - 2e kindje - ronde 4 na laatste vmk
    Swaan7 - 2e kindje - ronde 4 - 32 jaar
    Aba - 2de kindje - ronde 1 na ongesteldheid afgewacht te hebben na stoppen van de pil

    18 december (1)
    Roxy1994 - 2e kindje - ronde 2 -

    19 december (1)
    Neanay - 1e kindje - ronde 8

    20 december (4)

    Leesteken - 3e kindje - ronde 4
    Eliss92 - 3e kindje - ronde 2
    Sjuwene- 1e kindje- ronde 2 na ma
    Anne1997 - 1e kindje - ronde 2 na ma
    MamaDorey - 4e kindje - ronde 7 na mk - ronde 14 totaal

    21 december (1)
    Mieees - 1e kindje - ronde 3

    22 december (2)

    Lintje - 3e kindje (1e samen) - ronde 8
    Minetje 39 - 1e kindje - mmm iui natuurlijke cyclus ronde 3

    23 december (2)
    Milanatje - 2de kindje - ronde 2
    Ajuuparaplu - 3e kindje - ronde 23

    24 december (0)


    25 december (0)


    26 december (1)
    Sammm1009 - 1e kindje - Rond 19 (MMM)

    27 december (0)


    28 december (0)


    29 december (0)


    30 december (0)


    31 december (1)

    Amarens - 3e kindje - ronde 3




    Totaal (17)

    Wachtend op de eisprong (17)

    Wachtbankje (0)

    Zwanger (0)

    Ongesteld (0)


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  14. Eliss92

    Eliss92 Actief lid

    7 jul 2017
    455
    448
    63
    Vrouw
    Ohh dit herken ik heel erg. Mijn vriend twijfelde ook heel erg en snapte niet dat ik duidelijkheid wilde. Hij had meer zoiets van; we zien wel... Toen ik was ik er klaar mee en heb ik gezegd net zolang te willen praten totdat ik een duidelijk antwoord kreeg.

    Hij stemde in met een derde. Yes dacht ik. Nu krijg ik vaak opmerkingen van; jij wil een derde. Of; twee vind ik wel zat. Of; drie kinderen is gewoon onhandig. Dit zegt hij dan weleens terwijl we alleen maar onbeschermde seks hebben en hij ook regelmatig negatieve ovulatietesten ziet liggen. Ik trek me er niks van aan van die opmerkingen en ik vertel hem ook niet wanneer ik mijn ovulatie heb. Hij hebben regelmatig seks dus dan ook rond de ovulatie.
     
    Leesteken en Aanoniemous vinden dit leuk.
  15. MamaDorey

    MamaDorey Bekend lid

    3 dec 2020
    541
    615
    93
    Vrouw
    M’n eisprong was de laatste twee maanden al super laat.. m’n menstruatie precies op tijd, afgelopen maand zelfs een dag te vroeg.. daardoor een LF van 7 dgn.

    ben er momenteel nog wel goed ziek van. Hoesten, snot, hoofdpijn, moe, verminderde eetlust.. Vorig weekend positief getest en vandaag ook echt last van m’n longen gekregen. Hoop dat het wel bijna klaar is zo onderhand.
     
  16. Wishfull123

    Wishfull123 Fanatiek lid

    26 mei 2021
    4.346
    4.048
    113
    Vrouw
    :(:(:( wat vervelend, hopelijk knap je snel op
     
    MamaDorey vindt dit leuk.
  17. Leesteken

    Leesteken Fanatiek lid

    14 okt 2018
    3.630
    3.436
    113
    Hier zijn de ergste klachten van Corona gelukkig wel voorbij. Ik hoop dat ik snel m’n reuk en smaak nog terug krijg. Ik ga morgen al beginnen met testen. Vorige cyclus was m’n piek al heel vroeg.
    Ik heb met mijzelf afgesproken om niet te vroeg zwangerschapstesten te gaan doen dit keer. Het is nu 2x misgegaan voor mijn NOD. Eigenlijk wil ik dat helemaal niet weten.
     
  18. Leesteken

    Leesteken Fanatiek lid

    14 okt 2018
    3.630
    3.436
    113
    Veel beterschap. Dat is niet fijn zeg.
     
    MamaDorey vindt dit leuk.
  19. Mieees

    Mieees Bekend lid

    29 okt 2021
    919
    857
    93
    Vrouw
    Fijn dat je je weer wat beter voelt! Ik doe met je mee met niet te vroeg testen deze maand. Zullen we gaan voor max 1 dag voor nod gaan testen?
     
    Leesteken vindt dit leuk.
  20. Eliizzaa

    Eliizzaa Fanatiek lid

    9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    pff wat heb je lang bloed verlies zeg! Jeetje..
    Gelukkig was ik daar vrij snel vanaf.
    Ik had zaterdag nog een positieve zwangerschapstest dus ik denk niet dat ik einde v/d week een eisprong ga krijgen..

    ik hoop echt dat de mooie december feest maand voor ons allemaal dubbel feest word!
     
    Wishfull123 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina