Boks! Ik doe mee. Ik drink maar 2 keer per jaar: 1 keer is met oud en nieuw. Andere keer is de eerste warme lente dag (trek ik een koude rose open). Dus laat maar stromen de champagne
@Roxy1994 dat komt sowieso omdat die test van gisteren maar een halve streep heeft. Verder lijkt hij gelijk. Maar ik ga morgenavond natuurlijk weer testen.
Is ook vaak t enige moment dat ik net ff teveel drink ook gelijk Normaal gaan we naar een goede vriendin, maar goed... corona. Dan rook ik een sigaar (ik rook normaal dus ook niet), drink ik goede whisky (en champagne, die combi is funest haha) en ga ik lallend naar huis met een compleet nuchtere man die de bob is en zich doodergert Ik doe ook aan karaoke dan. Ik kan niet zingen en zing vooral heel hard Dit jaar maar braver zijn hahaha
Omg ik flip hem net helemaal he! Toen ik zwanger was van O. plaste de kat rond 9/10 DPO op bed… Nu hadden we onze slaapkamer deur echt heeeeel goed dicht gehouden, maar O. zijn kamer staat wel vaker open. Raad eens wat de kat vandaag heeft gedaan.. op O. zijn bed gezeken Ze plast echt noooit op bed! Behalve toen ik zwanger was van Owen Heb getest en kijk vaag wat te zien, heb de foto in het negatief erbij gezet, we gaan t meemaken!! De foto is door t uploaden wel slechter van kwaliteiten en morgen extra naar de kruitvat
Zucht.. tempdaling van 0,3 graden + negatieve test.. Nog geen menstruatie te bekennen maar wellicht ergens vanmiddag ofzo.. Als ik hoopvol denk dan is het nog maar 10 dpo.#wishfullthinking Ik zie wel wat hoor!! Hopelijk loopt het op!
Ach het is al zover.. het eerste roze gespot.. we doen nóg maar een rondje! ik duim voor jullie meisjes!! Sluit de feestmaand maar mooi roze af! Ik ga een fles baileys red velvet kopen..
Nod lijst 16 t/m 31 december ♡♡♡♡♡♡ 16 december (3) Aanoniemous- 3e kindje - tel geen rondes Eliss92 - 3e kindje - ronde 2 Joy20 - 2e kindje - ronde 4 na laatste vmk 17 december (3) Aba - 2de kindje - ronde 1- 27 jaar Bambiniheart- 1e kindje- ronde 10- 32 jaar Anne1997 - 1e kindje - ronde 2 na ma 18 december (2) Newbie123 - 1e kindje - ronde 6 Eliizzaa - 2e kindje - ronde 1 na ma 19 december (1) Neanay - 1e kindje - ronde 8 20 december (5) Leesteken - 3e kindje - ronde 4 Sjuwene- 1e kindje- ronde 2 na ma MamaDorey - 4e kindje - ronde 7 na mk - ronde 14 totaal MM34 - 2e kindje (1e kindje samen) - ronde 8 (4e na vmk) Prullenbak 37 - 2e kindje - ronde 14 21 december (5) Mieees - 1e kindje - ronde 3 Minetje 39 - 1e kindje - mmm iui natuurlijke cyclus ronde 3 Roxy1994 - 2e kindje - ronde 3 Swaan7 - 2e kindje- ronde 4 Minkx - 1e kindje - ronde 1 22 december (2) Lintje - 3e kindje (1e samen) - ronde 8 Sammm1009 - 1e kindje - Rond 19 (MMM) 23 december (4) Milanatje - 2de kindje - ronde 2 Ajuuparaplu - 3e kindje - ronde 23 Jootje91 - 1e kindje - ronde 5 Groenebomen -3e kindje - ronde 2 mmm 24 december (2) Amarens - 3e kindje - ronde 3 Kimberley92- 2e kindje - ronde 1 (mmm) 25 december (1) Milja - 2e kindje - ronde 1 26 december (0) 27 december (0) Laartje93 -2e kindje -ronde 3 28 december (2) Caithxxx - 2e kindje - ronde 9 Lialin - 2e kindje - ronde 90 (7 jaar + 6m) 29 december (2) Kiekieboe - 3e kindje - ronde 8 Familyiseverythingx - 24 jaar - ronde 10 - 1e kindje 30 december (3) Noukie 1992 - 2e kindje - ronde 16 Vlindermama 93 - 2e kindje (1e 24 weken) - ronde 3 Shiltje 1983 - 2e kindje - IUI ronde 1 31 december (0) Nod onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (35) Wachtend op de eisprong (5) Wachtbankje (22) Zwanger (2) Ongesteld (7) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren