Ik heb nog maar een test gedaan omdat ik nog geen spotting heb. OMOwit. Mijn hoop is vervlogen voor deze ronde. En we hadden nog zó ons best gedaan! We hadden gezegd dat we het t/m december gingen proberen, ivm mijn leeftijd. Dus ik weet niet of en hoe het nu verder gaat.. dat is een dubbele teleurstelling, dat moet ik even verwerken. Dames op roze, gefeliciteerd, echt supermooi! Ik ga even offline.
dju, klote! voor de dames met een positieve test, proficiat! Ik hoop voor jullie op een mooie zwangerschap. hier ziet het er niet veelbelovend uit. negatieve testen, en ik heb al hoofdpijn en voel dat mijn menstruatie eraan komt. Zal vandaag of morgen wel doorbreken Dan met de feestdagen maar een extra wijntje , en op naar de volgende ronde maar weer!
Nod lijst 16 t/m 31 december ♡♡♡♡♡♡ 16 december (3) Aanoniemous- 3e kindje - tel geen rondes Eliss92 - 3e kindje - ronde 2 Joy20 - 2e kindje - ronde 4 na laatste vmk 17 december (3) Aba - 2de kindje - ronde 1- 27 jaar Bambiniheart- 1e kindje- ronde 10- 32 jaar Anne1997 - 1e kindje - ronde 2 na ma 18 december (2) Newbie123 - 1e kindje - ronde 6 Eliizzaa - 2e kindje - ronde 1 na ma 19 december (1) Neanay - 1e kindje - ronde 8 20 december (5) Leesteken - 3e kindje - ronde 4 Sjuwene- 1e kindje- ronde 2 na ma MamaDorey - 4e kindje - ronde 7 na mk - ronde 14 totaal MM34 - 2e kindje (1e kindje samen) - ronde 8 (4e na vmk) Prullenbak 37 - 2e kindje - ronde 14 21 december (5) Mieees - 1e kindje - ronde 3 Minetje 39 - 1e kindje - mmm iui natuurlijke cyclus ronde 3 Roxy1994 - 2e kindje - ronde 3 Swaan7 - 2e kindje- ronde 4 Minkx - 1e kindje - ronde 1 22 december (2) Lintje - 3e kindje (1e samen) - ronde 8 Sammm1009 - 1e kindje - Rond 19 (MMM) 23 december (4) Milanatje - 2de kindje - ronde 2 Ajuuparaplu - 3e kindje - ronde 23 Jootje91 - 1e kindje - ronde 5 Groenebomen -3e kindje - ronde 2 mmm 24 december (2) Amarens - 3e kindje - ronde 3 Kimberley92- 2e kindje - ronde 1 (mmm) 25 december (1) Milja - 2e kindje - ronde 1 26 december (0) 27 december (0) Laartje93 -2e kindje -ronde 3 28 december (2) Caithxxx - 2e kindje - ronde 9 Lialin - 2e kindje - ronde 90 (7 jaar + 6m) 29 december (2) Kiekieboe - 3e kindje - ronde 8 Familyiseverythingx - 24 jaar - ronde 10 - 1e kindje 30 december (3) Noukie 1992 - 2e kindje - ronde 16 Vlindermama 93 - 2e kindje (1e 24 weken) - ronde 3 Shiltje 1983 - 2e kindje - IUI ronde 1 31 december (0) Nod onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (35) Wachtend op de eisprong (5) Wachtbankje (21) Zwanger (2) Ongesteld (8) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hier ook vanmorgen menstruatie doorgebroken op naar ronde 9... @Lintje sterkte meis, zo verdrietig voor jou. December is nog niet voorbij... misschien kun je 't nog één maandje verder proberen? veel moed daar! Aan de andere dames hier: veel succes, ik duim voor veel roze!
Hier jammer genoeg ook een echte k*tdag. Eerst negatieve test. Dan start auto niet net komen wegslepen. Dochtertje al sinds dit weekend hoge koort. Naar huisarts geweest. Vond niks. Vandaag weer opgestaan met hoge koorts. Ik vind het maar niks zo
Dankjulliewel voor de lieve woorden Ik kom toch maar even terug want ik begin net vanuit het niets ineens te bloeden. Ik heb nog nooit in mijn leven een korte LF gehad (of een cyclus van 28) en ik had toch echt op 8 dec nog vruchtbaar slijm, maar het verklaart wel mijn neerslachtigheid. Hormonen sucks!
Oh 4 keer zwanger geworden, dat is heel hoopvol voor mij dankjewel. Ik tel vanaf mogelijke ei, dus gister was inderdaad 12 dagen na mijn positieve test.
Wat super balen Lintje dat dit voor jullie als een laatste poging voelde. En ja die hormonen helpen dan zeker niet mee. Je voelt je al ellendig omdat het niet gelukt is, en dan wordt dat ook nog eens versterkt door die hormonen. Ik voelde me gisteren na de negatieve test ook alsof ik de stomste persoon ter wereld was, tot ik zag dat ik ongesteld werd en ik gelukkig kon bedenken dat die gedachtes daarmee te maken hadden. Ik hoop dat jij en je partner het er nog even over kunnen hebben. Veel sterkte!
Misschien een stomme vraag, maar hé first time and all, maar zijn er dames die tijdens de eerste weken van de zwangerschap lichte kramp en steekjes ervaren?