Nod lijst 16 t/m 30 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Roxy1994, 20 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milja

Milja Actief lid

16 dec 2018
    234
    147
    43
    Vrouw
    Ochtendurine ook negatief. o_O

2. Blacky27

Blacky27 Actief lid

7 mei 2018
    421
    223
    43
    Vrouw
    Ow nee! Wat kut! Is vandaag je nod?

3. Milja

Milja Actief lid

16 dec 2018
    234
    147
    43
    Vrouw
    Ja vandaag Nod. Ik was er echt van overtuigd dat ik zwanger was . Zolang ik nog geen bloed heb blijf ik hopen :(

4. Blacky27

Blacky27 Actief lid

7 mei 2018
    421
    223
    43
    Vrouw
    Ik duim met je mee

Milja vindt dit leuk.
  5. Aba

Aba Actief lid

10 okt 2018
    229
    284
    63
    Vrouw
    Ik heb gisteren mijn echo gehad en alles was goed ik ben nu net geen 9weken ver. Die hevige bloeding was een hele hevige innestelingsbloeding en dit kan! Ik was toen net 4 weken. Ik wil toch even zeggen als je bloed hebt maar geen kramp en toch een gevoel hebt er klopt iets niet geef niet meteen op! Het kan dus! Het bewijs zit in mijn buik :D nog veel succes voor de testers ik volg mee

Vlindermama93, Blacky27, Sammm1009 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. Milja

Milja Actief lid

16 dec 2018
    234
    147
    43
    Vrouw
    Wat fijn!!

Aba vindt dit leuk.
  7. Lialin

Lialin Bekend lid

23 okt 2021
    647
    404
    63
    Vrouw
    #1807 Lialin, 25 dec 2021
    Laatst bewerkt: 25 dec 2021
    Hoi dames,

Ik ben niet echt actief geweest met meeschrijven deze ronde. Combi van drukte en berichten gingen me te snel:oops:.Wel alles meegelezen en met jullie meegeleefd.
    Deze ronde heb ik geen symptomen voor en na de eisprong gehad, op erge krampen in onderbuik op 1 dpo na. Ik heb wel ovulatietesten gebruikt. Op cd 11, 12 en 13 postieve testen, waarvan cd 12 duidelijk de piek. Gek genoeg heb ik totaal geen testdrang. Waar ik normaal meteen na ovulatie al zin heb om te testen, had ik nu helemaal geen behoefte. Gisteren 2 testjes gehaald voor de zekerheid. Vanochtend 10 dpo getest, negatief. Ik heb een lf van 11/12 dagen, dus menstruatie verwacht ik maandag.
    We gaan gewoon rustig door nog voorlopig.
    Ik wens jullie allemaal een mooie zwangerschap toe.

Edit: heb even terug gekeken naar klachten die ik had. T/m 4 dpo had was ik niet lekker, misselijk, duizelig, 1 en 2 'menstruatie' krampen, 3 ineens heftige diarree (excuses), en 4 kramp in lies, been en onderbuik links. Daarna vrijwel nergens last van. Iig niet noemenswaardig.

8. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Goede morgen! Een hele fijne Kerst! Hier 8dpo vandaag. Wil morgen toch wel testen. Wou eigenlijk vandaag maar ik moest zo nodig plassen dat ik vergeten was een testje erbij te pakken. Gister gezellig kerstfilmpje gekeken en lekker gegeten. Geen bezoek oid. We hebben paar dagen terug een mail van school ontvangen dat er 7 kinderen positief hebben getest uit de klas van de oudste. Had de huisarts gebeld en ze zei dat ze niet getest hoeft te worden als ze geen symptomen heeft. Had wel een zelftest gedaan en die was negatief. Maar toch, t voelde voor ons niet oke om met familie samen te komen. Vooral met oma en opa die genoeg onderliggende aandoeningen hebben. Ze zijn wel geprikt, maar toch.

Maar goed, thuis met de kinderen is ook leuk. Fijne dag iedereen! Wij drinken zelf niet, maar de meiden die op rood zijn, lekker genieten!

9. Sammm1009

Sammm1009 Actief lid

21 okt 2021
    267
    327
    63
    Vrouw
    Goed om te horen!!

Aba vindt dit leuk.
  10. Sammm1009

Sammm1009 Actief lid

21 okt 2021
    267
    327
    63
    Vrouw
    Woensdag was mijn NOD, en toen de laatste CB Digitale test gedaan (1-2 weken).
    Verder geen symptomen afgezien van wat zere borsten op DPO 12 en 13. Maar nu niet meer. Weet niet of ik me zorgen moet maken of niet of dat ik mezelf gewoon een beetje gek aan het maken ben..
    Zolang er geen bloed is en krampen, ga ik maar vanuit dat alles goed gaat. Ben gewoon een beetje bang dat na 19 maanden proberen het alsnog fout zal gaan, ookal is het totaal uit mijn handen.

11. Aba

Aba Actief lid

10 okt 2018
    229
    284
    63
    Vrouw
    ik begrijp je gevoel maar dit ga je altijd voelen gaat het nog wel ok daarbinnen? Eigenlijk gaat dit hele zwangerschap niet weg helaas. Ik had dit bij mijn vorige en nu ook weer. Probeer ervan te genieten en het loopt toch hoe het moet lopen we kunnen er niks aan veranderen.

Sammm1009 vindt dit leuk.
  12. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    Fijne kerstdagen allemaal!

Hier vandaag 10DPO. Had al niet veel hoop voor deze ronde maar die is nu wel echt vervlogen. Gisterochtend waarschijnlijk een vals “positieve” action test gehad.

Het streepje stond er binnen een minuut. En is duidelijk zichtbaar. Helaas waren de testen van gisteravond en vanmorgen helemaal wit. Weet dat het nog kan, woensdag is mijn NOD, maar geloven doe ik er niet meer in. De omstandigheden waren deze ronde ook niet ideaal en klagen doe ik al helemaal niet want het is pas de eerste ronde.

Merk wel dat het knaagt. Waar komt dat streepje vandaan en hoezo stond die er? Heb dat nog nooit eerder gehad. Maar dat blijft waarschijnlijk een raadsel.

Bijgevoegde bestanden:

13. Sammm1009

Sammm1009 Actief lid

21 okt 2021
    267
    327
    63
    Vrouw
    Dankjewel Aba! Ik ga proberen te genieten!
    Hoe zit het met jou kwaaltjes? Veel last of valt het mee?

14. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Hier vanochtend getest en vanmiddag getest. Ik zit in de mmm voor ivf. De laatste twee testen zinnens vandaag. Ik heb 12 december voorstellen gespoten, daar zit hcg in. Ik zie wel een oploop maar weet morgen pas zeker of het eigen hcg is.

Bijgevoegde bestanden:

Sammm1009 vindt dit leuk.
  15. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

27 mrt 2019
    2.376
    2.264
    113
    Vrouw
    Hier vanmorgen getest. Streepje stond er binnen de tijd. Merk dat ik nog niet teveel hoop heb, omdat de vorige keer het mis ging (al hoop ik natuurlijk wel dat deze blijft plakken!). Dinsdag NOD.

Bijgevoegde bestanden:

Vlindermama93, Eliizzaa, Kiekieboe en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw

Mooie test!

Caithxxx vindt dit leuk.
  17. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    Spannend, hij lijkt juist op te lopen. Dat is een goed teken. Ga heel hard voor je duimen :thumup:

18. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Ja maar dat komt misschien doordat de ene ochtend urine was en andere middag. Geen idee

19. Aba

Aba Actief lid

10 okt 2018
    229
    284
    63
    Vrouw
    de misselijkheid is eindelijk zo goed als weg. Al kan ik nog altijd niet te veel eten. Ik ben vooral moe, ik krijg mezelf niet vooruit. Voor de rest valt het goed mee! Dankjewel voor het vragen

20. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Goede morgen! Iedereen een fijne dag gehad? Wat staat er vandaag op de planning?

Hier een temp dip gehad. Dus ineens geen hoop meer. Denk dat ik gewoon ongesteld ga worden. Hoef dus niet te testen. Heb ook geen testdrang. Wel jammer, temp was mooi hoog de afgelopen dagen. Blehh

Deel Deze Pagina