Balen zeg!! Ik heb dus ook geen testdrang… m’n vriend nu wel maar geen zin om negatieve test te zien op kerst
Hoi meiden. Ik heb mog niet zo actief meegekletst omdat mn testdag pas 30 december is ( we zitten in de eerste ronde IUI nu, na lang zelf proberen) en ik vooral probeerde er nog niet teveel mee bezig te zijn. Maar nu het steeds dichterbij komt en ik de laatste ochtenden misselijk ben, spookt het toch door m'n hoofd. Als er geen ongi komt ( die elk moment zou kunnen komen nu), mag ik over 4 dagen tesen, zo spannend. Elke keer als ik naar de wc ga, durf ik bijna niet te kijken hehe, herkennen jullie dit?
Vanochtend 11 dpo, 1 dag voor nod negatief getest. Gisteravond wat kramp in onderbuik, denk dat morgen menstruatie zeker doorbreekt. Hoe is het met jullie? Nog testers vandaag?
Hier klein beetje bruin bloedverlies. Gister was mijn nod. Dus duimen nu dat het niet doorbreekt.. Of geef ik mezelf valse hoop?
Hi allemaal! Vrolijk kerstfeest Het is bijna 5 jaar geleden geloof ik dat ik hier op het forum voor het eerst een berichtje plaatste. Ik hoop hier even mijn verhaal kwijt te kunnen en ben benieuwd naar jullie mening. 11dec had ik met het afvegen roze rood verlies. Ik dacht he dat is mijn menstruatie. Dat duurde een dag en toen stil tot maandag toen kwam er ineens helder rood bloed op 13dec. Volgens de app zou mijn ovulatie de 23ste zijn. Geklust op 19 en 22dec. Ik dacht toen ook mijn ovulatie te voelen..zeurend gevoel hoofdpijn. Nu gisteren 25dec toch weer ineens hele felle pijn rechts. Nu denk ik dat dat mijn eisprong toch later is geweest en dit dus eigenlijk een verloren ronde is… of wellicht even plaatsten in het NOD groepje van januari..
Nod lijst 16 t/m 31 december ♡♡♡♡♡♡ 16 december (3) Aanoniemous- 3e kindje - tel geen rondes Eliss92 - 3e kindje - ronde 2 Joy20 - 2e kindje - ronde 4 na laatste vmk 17 december (3) Aba - 2de kindje - ronde 1- 27 jaar Bambiniheart- 1e kindje- ronde 10- 32 jaar Anne1997 - 1e kindje - ronde 2 na ma 18 december (2) Newbie123 - 1e kindje - ronde 6 Eliizzaa - 2e kindje - ronde 1 na ma 19 december (1) Neanay - 1e kindje - ronde 8 20 december (5) Leesteken - 3e kindje - ronde 4 Sjuwene- 1e kindje- ronde 2 na ma MamaDorey - 4e kindje - ronde 7 na mk - ronde 14 totaal MM34 - 2e kindje (1e kindje samen) - ronde 8 (4e na vmk) Prullenbak 37 - 2e kindje - ronde 14 21 december (7) Mieees - 1e kindje - ronde 3 Minetje - 1e kindje - mmm iui natuurlijke cyclus ronde 3 Roxy1994 - 2e kindje - ronde 3 Swaan7 - 2e kindje- ronde 4 Minkx - 1e kindje - ronde 1 Blacky27! - 2e kindje - ronde 1 - 28 jaar Maartjex - 1e kindje - ronde 1 - 27 jaar 22 december (2) Lintje - 3e kindje (1e samen) - ronde 8 Sammm1009 - 1e kindje - Rond 19 (MMM) 23 december (4) Milanatje - 2de kindje - ronde 2 Ajuuparaplu - 3e kindje - ronde 23 Jootje91 - 1e kindje - ronde 5 Groenebomen -3e kindje - ronde 2 mmm 24 december (2) Amarens - 3e kindje - ronde 3 Kimberley92- 2e kindje - ronde 1 (mmm) 25 december (1) Milja - 2e kindje - ronde 1 26 december (0) 27 december (1) Laartje93 -2e kindje -ronde 28 december (2) Caithxxx - 2e kindje - ronde 9 Lialin - 2e kindje - ronde 90 (7 jaar + 6m) 29 december (2) Kiekieboe - 3e kindje - ronde 8 Familyiseverythingx - 24 jaar - ronde 10 - 1e kindje 30 december (4) Noukie 1992 - 2e kindje - ronde 16 Vlindermama 93 - 2e kindje (1e 24 weken) - ronde 3 Shiltje 1983 - 2e kindje - IUI ronde 1 SamirsVrouwtje - 3e kindje - Terugplaatsing nr 7 (IVF) 31 december (0) Nod onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (39) Wachtend op de eisprong (6) Wachtbankje (10) Zwanger (7) Ongesteld (17) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Helaas ongesteld geworden. Het was ook te mooi om waar te zijn in ronde 1. Op naar de volgende ronde in 2022. Morgen carpaccio!
Vandaag mijn nod. Ik ga niet meer testen, ik wacht de menstruatie gewoon af. Edit: Ik sta op de lijst op morgen 28e nod, maar ik had deze ronde een iets vroegere eisprong, vandaar dat ik denk dat vandaag mijn nod is. 1e positieve ovutest was op cd 11 (13 dec.), cd12 piek, dus ben uitgegaan van cd 14 als 1 dpo.
@Leesteken in welk zwanger groepje zit jij nu? Als ik het zou uitrekenen zou ik 30 augustus uitgerekend zijn…
Helaas roze met afvegen.. ga er vanuit dat ik morgen ongesteld ben zo raar.. ik heb nooit maar dan ook nooit pijnlijke borsten en ook super emotioneel, heb ik normaal ook niet echt. Snap helemaal niks meer van m'n lijf..
Precies! Test is ook negatief (héél vaag lijntje) eergister hoefde ik minder moeite te doen. En m'n borsten doen nog steeds gigapijn. Heel raar dit