Ik voel helemaal niks. Vreemde ronde. Normaal wel last van mijn borsten en krampjes. Maar tot nu toe niks. Ook geen testdrang. Het wachten op menstruatie is daarom ook helemaal niet lastig. Hoe gaat het met jouw zwangerschap? Al last van kwaaltjes?
Nod is morgen. Had eerder mn eisprong, dus nod verschuift 1 dagje. Normaal gesproken heb ik op 9dpo/10dpo al wat spotting. Vandaag 10dpo en niks te zien! 100 keer afgeveegd en niks. Zo raar. Mn temp is ook ineens gestegen. Hellooow, whats happening?? Heb dus een 2v5 test en een bekertje klaar gezet in de badkamer, zodat ik morgen kan testen. Vind t echt spannend worden nu!! O ja, ook geen krampen, buikpijn of cravings. Pffff wat is dit??
Nod lijst 16 t/m 31 december ♡♡♡♡♡♡ 16 december (3) Aanoniemous- 3e kindje - tel geen rondes Eliss92 - 3e kindje - ronde 2 Joy20 - 2e kindje - ronde 4 na laatste vmk 17 december (3) Aba - 2de kindje - ronde 1- 27 jaar Bambiniheart- 1e kindje- ronde 10- 32 jaar Anne1997 - 1e kindje - ronde 2 na ma 18 december (2) Newbie123 - 1e kindje - ronde 6 Eliizzaa - 2e kindje - ronde 1 na ma 19 december (1) Neanay - 1e kindje - ronde 8 20 december (5) Leesteken - 3e kindje - ronde 4 Sjuwene- 1e kindje- ronde 2 na ma MamaDorey - 4e kindje - ronde 7 na mk - ronde 14 totaal MM34 - 2e kindje (1e kindje samen) - ronde 8 (4e na vmk) Prullenbak 37 - 2e kindje - ronde 14 21 december (7) Mieees - 1e kindje - ronde 3 Minetje - 1e kindje - mmm iui natuurlijke cyclus ronde 3 Roxy1994 - 2e kindje - ronde 3 Swaan7 - 2e kindje- ronde 4 Minkx - 1e kindje - ronde 1 Blacky27! - 2e kindje - ronde 1 - 28 jaar Maartjex - 1e kindje - ronde 1 - 27 jaar 22 december (2) Lintje - 3e kindje (1e samen) - ronde 8 Sammm1009 - 1e kindje - Rond 19 (MMM) 23 december (4) Milanatje - 2de kindje - ronde 2 Ajuuparaplu - 3e kindje - ronde 23 Jootje91 - 1e kindje - ronde 5 Groenebomen -3e kindje - ronde 2 mmm 24 december (2) Amarens - 3e kindje - ronde 3 Kimberley92- 2e kindje - ronde 1 (mmm) 25 december (1) Milja - 2e kindje - ronde 1 26 december (0) 27 december (1) Laartje93 -2e kindje -ronde 28 december (3) Caithxxx - 2e kindje - ronde 9 Kiekieboe - 3e kindje - ronde 8 Lialin - 2e kindje - ronde 90 (7 jaar + 6m) 29 december (1) Familyiseverythingx - 24 jaar - ronde 10 - 1e kindje 30 december (4) Noukie 1992 - 2e kindje - ronde 16 Vlindermama 93 - 2e kindje (1e 24 weken) - ronde 3 Shiltje 1983 - 2e kindje - IUI ronde 1 SamirsVrouwtje - 3e kindje - Terugplaatsing nr 7 (IVF) 31 december (0) Nod onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (39) Wachtend op de eisprong (6) Wachtbankje (10) Zwanger (7) Ongesteld (17) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik heb net het eerste veegje lichtroze gespot. Door naar de volgende ronde. Ik hoop voor jullie allemaal een positieve test. Ik blijf mee volgen
Ik zie een tweede streepje! Ben je zeker van je eisprong, want als ik eerlijk ben vind ik hem wel licht voor 14 dpo. Hopelijk gaat hij wel mooi oplopen! ❤️
@Lialin spannend! Er staat echt een tweede streepje, hopelijk snel een mooie oploop. @Kiekieboe ben zo benieuwd naar je test!!! Ik kom morgenochtend weer kijken hoor @noukie 1992 hoe is t bij jou? Ik ga woensdag testen… ik voel gewoon dat het niet zo is ofzo, geen reden dus daarom ook dan pas testen, daarna stop ik denk ook met de utrogestan
Menstruatie is nog niet doorgebroken, afscheiding sinds lichtroze vlekje gewoon weer normaal. Geen roze meer gezien. Net even een 'aanval' van kramp in onderbuik links, rechts en midden, die uitstraalde naar mijn benen. En boeren. Duurde misschien een minuut ofzo. Denk darmen even van slag. Ik verwacht dat morgen dan echt mijn menstruatie doorbreekt.
Pff hier schiet het ook niet op, de test deze ochtend was nog steeds even vaag dus de moed is me alweer in de schoenen gezakt Men borsten staan letterlijk op springen, deze avond heb ik terug een beetje hoop verzameld in de hoop dat ik toch nog een mooie test krijg de komende dagen.. we zien het wel