Ja was echt leuk. Vooral om te zien hoeveel hij kan genieten van alle uitleg enzo..doet me zo goed! Trouwens, ik heb echt twee dagen goed last gehad van mijn ongi...normaal eerste dag veel last en daarna niet, maar nu twee dagen. Flinke slijmproppen verloren en toen waren die gemene krampen gelukkig over...echt niet tof! @ testers vandaag of morgen: wish you the best!!
Gaat weer lekker hier vandaag, weer rood erbij Wat een droevige lijst deze maand zeg, vind het zo naar voor jullie allemaal. Zit me hier toch een partij misselijk te zijn, blegh... Zal wel van de zenuwen zijn, moet straks naar de advocaat, weer een hoop gedoe ben ik bang. En ben erg opvliegend, zoonlief had met stift op de muur getekend daarnet en ik werd me toch boos. Arm mannetje, was niet nodig geweest, had ik ook anders kunnen doen. Najah, maar eens vroeg slapen vanavond, misschien helpt het (alhoewel ik dan nog uren lig te lezen/staren/draaien/woelen)
@mamavanf: Idem hier... zitten beiden int zelfde schuitje blijkt wel... nu binnen enkele dagen wil ik dat we beiden een knaller van een test hebben eh
Sorry dat ik het zeg maar wat heb je eraan om over 10 dagen weer te testen. Stel hij is positief en je hebt nog steeds bloedverlies. Ik wil je absoluut niet ongerust maken maar zo begon het bij mijn bbz ook. Bloedverlies, dan een dag niet dan weer wel, en mijn testen konden niet donkerder. Nou komt een bbz maar 1 op de 100 zw.schappen voor en het is meer waarschijnlijk dat het een vmk is ( of dat het gewoon goed is) maar ik wilde je er toch op attent maken. Stel je hebt over een week nog bloedvelies en de test is wel positief laat het nakijken voor de zekerheid. Ik kreeg gelijk een verwijsbrief voor een echo (voor 2 weken later).
Ja nou, inderdaad. Tis behoorlijk irritant aan het worden vind ik, voel me zó raar en anders maar toch heb ik er nog een heel hard hoofd in. Denk dat het gewoon een uit de hand lopende PMS is ofzo (al hoop ik natuurlijk van niet he)
Haha... idem hier weeral... Ik bereid me liever voor opt ergste... Tzal wel niets zijn deze maand bij mij... Ik weet 1 ding wel zeker: ik HAAT hormonen haha... :-D
Ik hoop dat ik volgende maand eens voor de verandering GEEN kwaaltjes heb want die zeggen bij mij blijkbaar gewoon dat ik ongi moet worden, nu al 5 rondes meegemaakt. Volop zw.schapssymptomen maar zwanger ho maar. Dus ik denk dat als ik geen kwaaltjes heb het misschien wel raak is haha.
Die lijst is echt te erg.. Waar blijven de roze dames??? Ik heb vanochtend moeten testen van Vl.. Was echt omowit! Hij maakte zelf de opmerking of ik soms wasmiddel plaste!! Haha! Ongi is er nog niet en VL was dus best teleurgesteld vanochtend, had tranen in zijn ogen... Ik verwacht gewoon door te gaan naar de volgende ronde. Hoop alleen wel dat ik dan vandaag of morgen nog ongi word.. Hopen dat de lijst de volgende ronde andersom is! Veel roze en weinig rood! Ik sla alleen door mijn cyclus juli over..
Dat had ik nu ook, Minnie. Alleen een trekkend gevoel nu in mijn buik. Maar ik denk nog steeds dat de ongi eraan komt! Test was namelijk enorm wit.. Zegt dus blijkbaar helemaal niets. Ons lijf is maar raar!
@Aster, je NOD is pas over 2 daagjes dus er is nog hoop, met welke test heb je getest? En trouwens heel lief van je vriend dat ie zo betrokken is. Die van mij laat het niet zo merken dat ie het erg vindt dat ik telkens ongi word. Hij zegt "Je moet niet denken dat je gelijk zwanger bent, het komt wel goed" Tja das makkelijk gezegd he,maar hij zal wel gelijk hebben
♥ N O D - l i j s t 16 t/m 30 j u n i 2012 ♥ 16. (7) All Mine (24 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Mh90 (21 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Voortje86 (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje Paloe (25 jaar) - 9e ronde, 3e kindje Babybolly (32 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Jufjessica (27 jaar) - 5e ronde, 1e kindje xKarenx (28 jaar) - 2e ronde, 1e kindje 17. (5) MamaJens (25 jaar) - 2e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 weken) Ukkie87 (25 jaar) - 11e ronde (3e ronde MMM), 1e kindje Geranium32 (32jaar) 4e ronde - 1e kindje Lindsay83 (29 jaar) 6e ronde - 1e kindje dientjuh (21 jaar) 5e ronde - 3e kindje (eerste kindje na 27 weken overleden) 18. (4) Toekan (23 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar) - 9de ronde, 5e kindje (en helaas ***) Bootjekatootje (23 jaar) - 8e ronde, 1e kindje (3e ronde na MK's) Sofie28(32 jaar) -1e ronde,4e kindje 19. (4) Pinkster (25 jaar) - 35e ronde, 2e kindje Fiona1983 (28 jaar) - 8e ronde, 1e kindje Nik (32 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Danielllle (28 jaar) - 7e rond, 3e kindje 20. (7) LBlue (24 jaar) - 12e ronde, 1e kindje Ils80 (31 jaar) - 2e ronde na MK, 3e kindje Miepje01 (27 jaar) - 10e ronde , 1e kindje SanEnJef (21 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Mamasab (29 jaar) - 1e ronde, 3e kindje Mizz Bunny (29 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Sabbelbientje (19 jaar) - 1e ronde, 1e kindje 21. (3) Lastgoodbye (21 jaar) - 2e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Fathers Princes (23 jaar) - 13e ronde, 1e kindje 22. (4) MamavanK (22 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Smeagol (35 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Fliertje (24 jaar) - 2e ronde na MK, 1e kindje Smurfje31 (31 jaar) - 1e ronde, 1e kindje [COLOR=#cc99c]23. (10)[/COLOR] Leontine135 (35 jaar) - 9e ronde, 4e kindje xSchaapjex (? jaar) - 8e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar) - 4e ronde, 2e kindje Marty (32 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Pasja (32 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Sarahtj3 (26 jaar) - 2e ronde, 2e kindje Tumtum (? jaar) - 1e ronde (2 mk), 1e kindje Linnie1985 (26 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Mariposa87 (? jaar) - 1e ronde, 1e kindje Zwangels (29 jaar) - 9e ronde, 1e kindje 24. (8) Marly87 (24 jaar) - 6e ronde, 1e kindje CBella (21 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar) - 2e ronde, 1e kindje VonnekeLegrand (31 jaar) - 28e ronde, 1e kindje Souries (29 jaar) - 1e ronde (na mk), 1e kindje Rian (28 jaar) - 1e ronde, 2e kindje MamavanShaun (29 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Veritas87 (25&24 jaar) - 4e ronde, 1e kindje 25. (5) Crispy (27 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Lavina (30 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Biancavm (28 jaar) - 8e ronde, 2e kindje MissMara (28 jaar) - 1e ronde, 1e kindje joyce0606 (27 jaar) 2e ronde, 2e kindje [COLOR=#cc99c]26. (6)[/COLOR] Minnie1979 (32 jaar) - 3e ronde, 2e kindje Biancs (29 jaar) - 5e ronde, 1e kindje Dilara1 (27 jaar) - 2e ronde, 3e kindje Yuna28 (26 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Toetje77 (34 jaar) - 5e ronde, 2e kindje Mpo (28 jaar) - 11e ronde (na bbz), 1e kindje 27. (2) Aisley (30 jaar) 3e ronde Naomi86 (? jaar) 3e ronde, 1e kindje 28. (5) Aster14 (25 jaar) - 2e ronde, 1e kindje Tinkerbell26 (26 jaar) - 8e ronde, 2e kindje Kaka (29 jaar) - 5e ronde, 1e kindje Lizy (25 jaar) - 11e ronde, 1e kindje 01Patricia (27 jaar) - 5e ronde, 1e kindje [COLOR=#cc99c]29. (6) [/COLOR] Diabolique21 (24 jaar) - 9e ronde, 1e kindje Kunst (31 jaar) - 13e ronde, 1e kindje Amoura (22 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Missy78 (34 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Hopelessinlove (?) - 3e rondje, 1e kindje (2x mk) Ayse1980 (32 jaar) - 4e rondje, 3e kindje wendy27 (28 jaar) - 16e ronde, 1e kindje 30. (6) MamavanF2009 (33 jaar) - 6e ronde, 2e kindje Emm82 (29 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Onzeker23 (23 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Chantalcindy (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje Babbii (26 jaar) - 6e ronde, 1e kindje Datumloos (4) Jeskejes (30 jaar) - 19e ronde, 1e kindje Enjoyce (25 jaar) - 3e ronde na 2 MK, 1e kindje Charise (25 jaar) - 3e ronde (9e zonder pil), 1e kindje Jossie81 (31 jaar) - 1e ronde (2x mk), 1e kindje T [COLOR=#cc99c]o[/COLOR] t a [COLOR=#cc99c]a[/COLOR] l: 86 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger (11)♥, ongesteld (38), 3 MMM, negatieve test (6), twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven (14)
@Minnie: Ja, hij is erg betrokken, heel fijn. Zoekt ook steeds alles op. Soms gewoon erger dan ik! Ik heb de 2v5 gebruikt. Dacht dat het al wel zou kunnen. Nu voorlopig niet meer testen. Als de ongi er volgende week nog niet is, dan wel. Heb sowieso geen last meer van ontpillen, dus moet rond donderdag wel komen. Vriend denkt nog steeds dat ik stiekem wel zwanger ben, de schat.. Jij alvast succes voor de volgende ronde!
Zulke mannen zijn volgens mij zeldzaam dus wees er maar zuinig op hihi. Die van mij is ook een schat hoor maar weer op een andere manier, zo heeft iedereen zn goede en slechte kanten. Hopelijk heb je alsnog een posi test in handen en anders zie ik je misschien op het andere topic
zwangels, je kunt toch ook over en dag of wat opnieuw testen en kijken of hij donkerder is en dan de verloskundige bellen. Dan mag je vast met 6,7 weken langskomen voor een echo en heb je ook duidelijkheid. Ik heb de eerste paar dagen bruin verlies gehad en dat voorgelegd bij de verloskundige en zei vertelde mij dat ik mee geen zorgen hoefde te maken, maar dat als het rood werd (is bij jou toch) of ik kreeg hele erge krampen ik moest bellen. Dus misschien kan een verloskundige je uitkomst bieden! En meiden kom op! Meer roze!!!
Ik zie dat ik op grijs gezet ben, maar ik heb volgens mij al laten weten dat ik nog niet ongesteld ben en ook geen positieve test heb. Ik mag dus op blauw.
Ja had je op grijs gezet tot ik iets meer had gehoord, sorry. Ik had niet gezien dat je negatief getest hebt, dus had dat niet ingevuld. Vind het handiger om op grijs te doen als de datum al voorbij is vandaar.
Zat vanmiddag bij de advocaat, was al misselijk voor ik erheen ging en toen kreeg ik me toch een wegtrekker. Werd helemaal wit en kei misselijk en dacht serieus dat ik alles op tafel zou gooien daar Mijn Lief gebeld (op aanraden van de advocaat) en die is me komen ophalen. Ging gelukkig daarna al een stuk beter maar was wel even heel vervelend zeg. Heb ik wel eens gehad toen ik ongesteld moest worden maar toen was ik tien dagen overtijd. Maar nu is het mijn NOD nog niet eens...
Jeetje MamavanF dan zul je je wel ff beroerd gevoeld hebben. Wanneer ga jij trouwens testen, ik zie aan je banner dat je NOD over 3 dagen is.
Ik ga zaterdag testen, als Lief thuis is. Zou liefst nu al doen, die testen liggen in de badkamerkast keihard naar me te roepen maar ik wacht echt om het samen te kunnen doen. Heb al haast geen nagels meer over Maar dat kan ook door de zenuwen voor de advocaat enzo komen, gaat een 'leuk' verhaal worden (let op het sarcasme ) Nouja, we doen maar wat gedaan moet worden, komt vast allemaal in orde Hoe voel jij je Minnie?