NOD-lijst 16 t/m 30 juni 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door tinkerbell26, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @mamavanf jeetje zeg dat is echt niet fijn als je ergens zit en dan voel je je ineens zo beroerd. Fijn dat je lief je opgehaald heeft en er voor je is.

Is dit gezeur met die advocaat rondom je ex weer? Hoop dat het snel allemaal opgelost is.

2. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

yep, dat is daarom.
    Het gedonder begint net dus zal nog wel een hele poos duren voor het opgelost is ben ik bang :(

(ik pb je snel terug hoor :))

3. onzeker23

onzeker23 Lid

3 nov 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames!

Sorry.... heb echt al weer veel te lang niks van me laten horen. 30 Juni is mijn NOD (als ik het goed heb) en ik merk dat de spanning weer toe slaat.

Ik zie dat ik aardig wat pagina's gemist heb. Zijn er veel dames zwanger???

4. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi Onzeker, nee er zijn maar 11 zwangeren. Echt een zeer dramatische lijst dus ik hoop dat jij de boel hier een beetje rose gaat kleuren.

@MamavanF, bah dat gedoe allemaal met advocaten. Probeer het je niet aan te trekken meid, hij is het niet waard. En vergeet niet: It's none of your bussiness what other people think of you, met andere woorden blijf lekker bij jezelf en laat een ander lullen.

Ik voel me wel weer oke, heb het even een paar dagen moeilijk gehad maar heb me op mn ongi voorbereid dus toen het vanmorgen kwam was de ergste klap al voorbij. Tis nou eenmaal niet anders en ik heb geen zin om alles somber in te zien omdat 1 ding niet wil lukken. Ik moet ook aan mijn dochtertje denken en het is zo zonde om de dagen depri door te brengen, terwijl er nog zoveel mooie dingen zijn.Ik maak er gewoon het beste van en het zal vast wel goed komen. Alles op zn tijd.

5. MamavanF2009

Daar heb je een heel goed punt!
    Dat moet ik ook meer gaan doen vind ik, meer aan mijn zoontje denken en van hem genieten, een tweede kindje komt er pas wanneer het het juiste moment is.
    Ik geloof zeker dat het zo is maar toch kost me dat soms veel moeite, en zeker omdat er zoveel stellen zijn die zoveel moeite moeten doen om zwanger te raken.
    Maar goeie les van jou, dankje :)

Tja, ik moet inderdaad anderen laten kletsen, dat is hun stuk en heeft niets met mij persoonlijk te maken.
    Het is alleen zuur dat de dingen wel eens heel anders zouden kunnen gaan lopen dan ik had gehoopt.
    Ik ben me er op aan het voorbereiden dat onze rust danig verstoord gaat worden, alleen omdat de wet nageleefd moet worden.
    Alleen met een ijzersterk verweer hebben we nog de kans dat ons leven niet overhoop gegooid gaat worden.
    En dan is het anderen laten kletsen ineens niet meer zo van toepassing.
    Ik hoop dat het allemaal toch gaat meevallen maar kan niet meer doen dan afwachten nu.

6. Crispy

Crispy Lid

3 jun 2012
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte mamma van F! Bedoel je dat er een bezoekregeling moet komen?

7. MamavanF2009

Dankje :)
    Dat is het vermoeden maar zelfs dat weet ik niet zeker.

8. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    even quoten van mijn laatse berichtje:
    wat zouden jullie doen?of wanneer zouden jullie nog eens testen?

fathers princes:eek:ogh lijkt me zelf heel leuk om zo bier te brouwen!
    was het trouwens lekker bier?

mamavanf:eek:ooh heb jij ook nog last van het shaggie-zijn?hier is het iets minder,maar ben nu wel wat meer emotioneler...
    ben jij echt wel niet zwanger?jij hebt veel symptomen van zwanger zijn hoor!

ja advokaten,er zijn leukere dingen,maar bedenk dan maar dat ze er zijn om je te helpen he

aster:he jij ook al een witte test!?balen!misschien te vroeg getest?
    wel fijn dat je vriend zo meelevend is!

minnie:fijn dat je er weer voor gaat en dat je je herpakt!
    idd je hebt nog een leven en gezin en dat 2de boeleke komt wel,maar dat heeft even tijd nodig.

9. MamavanF2009

Ik zou denk ik dan do. of vrij. testen voor de zekerheid.
    Ik stel het zelf liefst altijd wat langer uit zodat ik echt zeker weet dat ik overtijd ben.
    Maar dat geldt bij jou niet he...
    Ik zou testen wanneer je het aandurft, als je denkt dat je ei de 13de is geweest dan kan je vanaf morgen proberen.
    Ik hoop voor een mooie test voor je :)

Sjaggie was ik vanmiddag wel ineens heel erg, alles kwam tegelijk, iedereen moest mij hebben en ik werd ff gillend gek toen zoonlief besloot met roze stift op de witte muur te tekenen.
    Maar ik weet niet hoor, geloof niet dat ik zwanger ben hou ik mezelf voor.
    We zullen het zaterdag gaan zien :)

Ja advocaten zijn er om te helpen en ik hoop dat het ons gaat lukken.
    Alles in het belang van mijn kleine mannetje :)

10. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Hey meiden! Ben weer helemaal bijgelezen:)

Aisley balen en heel veel succes in de volgende ronde!

Patricia jij ook veel succes in de volgende ronde!

MPO klote… knuffel meid, heeeeel veel succes in de volgende ronde.. Je hebt groot gelijk dat je naar de HA gaat! Succes! Snap dat je het spannend vindt!

Andrea voor jou ook balen.. Heel veel succes in de volgende ronde

Minnie balen dat de test negatief was..heeeeeel veel succes in de volgende ronde! K heb even geteld en jullie zitten bijna aan het jaar proberen hè, gaan jullie daarna actie ondernemen?

Fathers voor jou ook balen…succes in de volgende ronde! Leuk die workshop!

Sanenjef balen…succes in de volgende ronde!

Danielle balen…heel veel succes in de volgende ronde!

Biancs Wat een leuk beroep! Snap ik dat je er niet teveel over kwijt wil:) Heb ik ook;) Balen van je ongi! Succes in de volgende ronde!

11. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Veritas mooie knaller die ClearBlue!

Crispy spannend!

Sofie jij houdt het ook spannend zeg!

Tinkerbell balen van die pregnyltest zeg! Geen idee over hoe je testen moeten verlopen. Als die test nog van de pregnyl was kan het natuurlijk best zijn dat je op NOD wel gewoon positief test, dat dan de pregnyl eruit is en je genoeg HCG hebt..Whaaa ik zie echt wel een streepje op die ene foto hoor! Maar ik heb geen ervaring met die testen..is hij in het echt wel roze? Die van wanneer je de test hebt open gedaan zijn van te ver weg.. Enne ik heb een paar dagen geleden voor de grap een ovutest gedaan en die ontplofte bijna, zo hard kwam de streep op! Dus nee, die hoeft zéker niet wit te zijn! Spannend zeg met die pregnyl! Hoe bedoel je urine bijhouden? Bewaren? Ochtendurine kan je gewoon tot de avond gebruiken hoor! (kan met moeders voor moeders ook)

Souries ovutesten vond ik persoonlijk erg fijn!:)

Diabolique och arme! Dat je zo emotioneel was! Gaat het nu weer beter? Spannend! Je mag morgen testen!!!

Aster ik zou lekker met ochtendurine al testen! Heb je dus gedaan.. je bent nog niet bij je NOD hé;) Bij Liam testte ik op zondag omowit en maandag op mijn nod een heel licht streepje! Zie mijn handtekening;) lief dat je vriend zo betrokken is!

Ior het begin van de lijst was wel redelijk roze maar nu gaat het idd niet echt goed..

Ils wat een leuke dagen hebben jullie gehad zeg! Logisch dat je nu moe bent, maar wel superleuk zeg!

MamavanF spannend!!! He jij was beroerd zeg!

Zwangels ik zou zeggen positief, maar als je bang bent voor een vmk is het handig twee testen van hetzelfde merk naast elkaar te houden, te testen met ochtendurine en dan het verloop te bekijken. Kv2v5 zijn daar ideaal voor. Ben benieuwd hoe het bij de ha ging.. Over 10 dagen weer testen?? Wat een idioterie! Gewoon doortesten en kijken of ze donkerder worden!

Aster gefeliciteerd met je tanteschap! Mooie taart en mooie boy!

Lavina succes met ovutesten! Je weet dat het niet met ochtendurine moet toch?

12. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    zo:) Sorry als ik iemand vergeten ben!

Hier: ben kapot! Zaterdag thuis geklust, zondag bij een vriendin, maandag college, maandagavond weer thuis geklust, vandaag de hele dag weer college.. Vanavond dus lekker de hele avond met lappie op de bank;)

13. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Heel veel sterkte MamavanF met dit hele gedoe. En bedenk aan alles komt een eind, dus ook aan de minder goede tijden. En ik weet natuurlijk niet heel je verhaal maar ik maak er uit op dat je aan het vechten bent voor je kindje, nou petje af hoor want ik zou namelijk ook vechten voor mijn leven als ze aan mijn kind zouden komen.

Ik ga naar bed, ik ga duimen voor wat rose berichten morgen.
    Truste x

14. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Ja heb ff goed de gebruiksaanwijzing gelezen, ik test zo rond het middaguur vanaf morgen of ietsje later misschien. Komt vast goed :)

15. MamavanF2009

Dankje!! :)
    Ja het komt zeker goed, op den duur, hóe het ook uitpakt.
    Maar knokken zal ik voor mijn kleine, grote liefde, tot ik erbij neerval.

Ik ga ook naar bed, beetje lezen en alle indrukken verwerken.
    Truste allemaal

enneh, Paloe; zo goed dat je iedereen noemt :)

16. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Paloe, ja we zijn nu een jaar bezig, vorig jaar mei gestopt met de nuvaring, maar ik ben al wel 2x zwanger geweest in dat jaar en daar gaat nog een pauze van 3 maanden vanaf dus eigenlijk zitten we nu in de 6e ronde na mn MA. Ik geef het nog tot het eind van dit jaar en dan stap ik naar de HA. Hopelijk is het niet nodig.

Nu ga ik echt slapen. Slaap lekker allemaal x

17. Lizy

Lizy Actief lid

12 jun 2011
    136
    13
    18
    NULL
    NULL
    #2177 Lizy, 26 jun 2012
    Laatst bewerkt: 26 jun 2012
    pfff.. donderdag mijn NOD... ik voel nog steeds helemaal niets (snik...) had liever allerlei kwaaltjes willen hebben.
    Nu blijf ik in onzekerheid zitten. En ga ik er vanuit dat ik donderdag of later gewoon ongie wordt..

Of kunnen jullie mij blij maken door te vertellen dat er veel meiden zijn die niets hebben gevoeld qua zwangerschap tot sowieso aan NOD??

Welterusten allemaal!

18. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Bedankt iedereen voor de lieve reacties en goede adviezen!
    Ik was aan het werk dus een heleboel berichten in een keer!

Ik heb voor mezelf besloten om weer te gaan testen als ik geen bloedverlies meer heb. Dit heb ik nu bijna 3 dagen alleen veel lichter dan mijn normale menstruatie.
    Geeft de test dan nog steeds positief dan bel ik de ha of verloskundige.

Maar kun je dan zomaar een verloskundige opbellen? Heb daar geen ervaring mee....

19. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Temp nog steeds hoog whieee... Houden zo... Test pas , als de duiveltjes er nog niet zijn, dit weekend...

20. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Dames ben net thuis van mijn werk had deze middag toch nog een test gedaan en deze was omowit spijtig genoeg donderdag is mijn NOD nu heb ik toch nog even een vraag zou ik alsnog positief kunnen testen of is het nu echt over al de andere positieve testen was van de pregnyl

Deel Deze Pagina