♥ N O D - l i j s t 16 t/m 30 j u n i 2012 ♥ 16. (7) All Mine (24 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Mh90 (21 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Voortje86 (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje Paloe (25 jaar) - 9e ronde, 3e kindje Babybolly (32 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Jufjessica (27 jaar) - 5e ronde, 1e kindje xKarenx (28 jaar) - 2e ronde, 1e kindje 17. (5) MamaJens (25 jaar) - 2e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 weken) Ukkie87 (25 jaar) - 11e ronde (3e ronde MMM), 1e kindje Geranium32 (32jaar) 4e ronde - 1e kindje Lindsay83 (29 jaar) 6e ronde - 1e kindje dientjuh (21 jaar) 5e ronde - 3e kindje (eerste kindje na 27 weken overleden) 18. (4) Toekan (23 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar) - 9de ronde, 5e kindje (en helaas ***) Bootjekatootje (23 jaar) - 8e ronde, 1e kindje (3e ronde na MK's) Sofie28(32 jaar) -1e ronde,4e kindje 19. (4) Pinkster (25 jaar) - 35e ronde, 2e kindje Fiona1983 (28 jaar) - 8e ronde, 1e kindje Nik (32 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Danielllle (28 jaar) - 7e rond, 3e kindje 20. (7) LBlue (24 jaar) - 12e ronde, 1e kindje Ils80 (31 jaar) - 2e ronde na MK, 3e kindje Miepje01 (27 jaar) - 10e ronde , 1e kindje SanEnJef (21 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Mamasab (29 jaar) - 1e ronde, 3e kindje Mizz Bunny (29 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Sabbelbientje (19 jaar) - 1e ronde, 1e kindje 21. (3) Lastgoodbye (21 jaar) - 2e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Fathers Princes (23 jaar) - 13e ronde, 1e kindje 22. (4) MamavanK (22 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Smeagol (35 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Fliertje (24 jaar) - 2e ronde na MK, 1e kindje Smurfje31 (31 jaar) - 1e ronde, 1e kindje [COLOR=#cc99c]23. (10)[/COLOR] Leontine135 (35 jaar) - 9e ronde, 4e kindje xSchaapjex (? jaar) - 8e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar) - 4e ronde, 2e kindje Marty (32 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Pasja (32 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Sarahtj3 (26 jaar) - 2e ronde, 2e kindje Tumtum (? jaar) - 1e ronde (2 mk), 1e kindje Linnie1985 (26 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Mariposa87 (? jaar) - 1e ronde, 1e kindje Zwangels (29 jaar) - 9e ronde, 1e kindje 24. (8) Marly87 (24 jaar) - 6e ronde, 1e kindje CBella (21 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar) - 2e ronde, 1e kindje VonnekeLegrand (31 jaar) - 28e ronde, 1e kindje Souries (29 jaar) - 1e ronde (na mk), 1e kindje Rian (28 jaar) - 1e ronde, 2e kindje MamavanShaun (29 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Veritas87 (25&24 jaar) - 4e ronde, 1e kindje 25. (5) Crispy (27 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Lavina (30 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Biancavm (28 jaar) - 8e ronde, 2e kindje MissMara (28 jaar) - 1e ronde, 1e kindje joyce0606 (27 jaar) 2e ronde, 2e kindje [COLOR=#cc99c]26. (6)[/COLOR] Minnie1979 (32 jaar) - 3e ronde, 2e kindje Biancs (29 jaar) - 5e ronde, 1e kindje Dilara1 (27 jaar) - 2e ronde, 3e kindje Yuna28 (26 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Toetje77 (34 jaar) - 5e ronde, 2e kindje Mpo (28 jaar) - 11e ronde (na bbz), 1e kindje 27. (2) Aisley (30 jaar) 3e ronde Naomi86 (? jaar) 3e ronde, 1e kindje 28. (5) Aster14 (25 jaar) - 2e ronde, 1e kindje Tinkerbell26 (26 jaar) - 8e ronde, 2e kindje Kaka (29 jaar) - 5e ronde, 1e kindje Lizy (25 jaar) - 11e ronde, 1e kindje 01Patricia (27 jaar) - 5e ronde, 1e kindje [COLOR=#cc99c]29. (6) [/COLOR] Diabolique21 (24 jaar) - 9e ronde, 1e kindje Kunst (31 jaar) - 13e ronde, 1e kindje Amoura (22 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Missy78 (34 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Hopelessinlove (?) - 3e rondje, 1e kindje (2x mk) Ayse1980 (32 jaar) - 4e rondje, 3e kindje wendy27 (28 jaar) - 16e ronde, 1e kindje 30. (6) MamavanF2009 (33 jaar) - 6e ronde, 2e kindje Emm82 (29 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Onzeker23 (23 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Chantalcindy (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje Babbii (26 jaar) - 6e ronde, 1e kindje Datumloos (4) Jeskejes (30 jaar) - 19e ronde, 1e kindje Enjoyce (25 jaar) - 3e ronde na 2 MK, 1e kindje Charise (25 jaar) - 3e ronde (9e zonder pil), 1e kindje Jossie81 (31 jaar) - 1e ronde (2x mk), 1e kindje T [COLOR=#cc99c]o[/COLOR] t a [COLOR=#cc99c]a[/COLOR] l: 86 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger (11)♥, ongesteld (44), 3 MMM, negatieve test (9), twijfeltest (1), cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven (9)
Pff moet om het half uur plassen word er gek van en heb ineens veel acne zaterdag mijn NOD zondag testen als er nog niks roods is Spannend!
Hoi dames, bedankt voor jullie adviezen. Ben na mijn werk naar dd kruidvat gehold. Zelfde test opnieuw gedaan. Hartstikke wit. Wel pijn aan mijn borsten gekregen, brandend maagzuur en snel een vol gevoel. Verder niks te zien of voelen van een naderende ongi. Ik wacht maar weer af........
Vonneke, wat klote zeg! Ik hoop en duim voor je dat het nu snel mag lukken, met of zonder hulp (liefst zonder natuurlijk). Crispy, sterkte en succes met wachten, leuk is anders Minnie; spirulina heb ik in tabletvorm, dat is voorlopig het makkelijkst. Ik wil binnenkort beginnen met groente/fruitsappen (geen smoothies) uit de sapcentrifuge, iemand nog tips? Sojabasis is ook goed inderdaad, kan ik ook nog wel doen. Lavina; ja da's altijd beter, denk ik. Volgens mij stoppen ze er dan heel andere dingen in, in de plaats van vetten. Suiker bijvoorbeeld, of inderdaad aspartaam ofzo. Nee, laat maar, doe mij maar gewoon normaal eten Hier net een flinke huilbui gehad weer, het zit me zo hoog allemaal. Maar goe... ooit komt het goed Nu even verheugen op zondag, zo'n lief, klein baby'tje, en zaterdag testen (als het nodig is). Spannneeeennnd
@mamavanf ja kraambezoek is altijd zo leuk! Veel plezier alvast daar. Ik wil ook meer sapjes e.d. gaan drinken of smoothies maar ben nog niet echt wijzer geworden met recepten, en ook geen geld om boekjes daarvoor te kopen atm.
Dia ah ik snap het Aster ahh zo Zwangels als je graag wil testen doe je dat toch? T is toch fijn als je kan kijken of de testen donkerder worden? Tinkerbell hoe kan dat nou met die testen..wel geweest? Marty nog steeds spannend dus! Ava balen! Maar fijn dat de vakantie leuk was! Vonneke hopelijk lukt het in de laatste ronde voor de gyn.. Fijne vakantie alvast En ja de lijst is niet erg mooi geworden.. Chantal spannend...succes1 Crispy als je een heeeeel licht streepje had heeft het geen zin om met ochtendurine te testen.. ik zou het morgenochtend nog eens proberen.. Testers als die er zijn morgen: heel veel succes, go pink! Slaap lekker!
Ik ook niet Lavina, en als ik erop google dan krijg je meteen van die aanbiedingen van; als je dit e-boek koopt dan.... blablablaaaat... Kost meteen klauwen vol geld, waarom staan er nergens echt goede recepten zonder dat je ervoor moet betalen? Paloe, hoe voel je je? Misselijkheid van gisteren gezakt? Hoop dat het niet zo gaat als de vorige twee keer, lijkt me erg ellendig je zo beroerd te voelen. Hoe mooi het ook is om zwanger te zijn, die misselijkheid kan een hoop verpesten he.
Lieve meiden, ik weet het even niet meer. Ik heb jarenlang (sinds ik me kan herinneren) een regelmatige cyclus van 31 dagen. Sinds dat ik 'bezig' ben voor kids is hier verandering in gekomen. Vorige maand had ik ineens een cyclus van 33 dagen en nu heb ik vandaag op dag 30 een lichte bloeding.. alleen ik twijfel of het wel menstruatiebloed is? Ik heb de bloeding al vanaf 2 uur in de middag, en het is niet meer dan heel licht rose bloed... op te vangen met een inlegkruisje. Ik heb er ook geen krampjes bij, wat ik normaal wel al gelijk heb de eerste dag van mijn menstruatie. Normaal bij mijn menstruatie heb ik de eerste dag ook meteen forse bloedingen.... Wat denken jullie?
Lieve dames speciaal voor jullie enkele recepten voor smoothies en fruit/groentesappen Sappen bereiden in de sapcentrifuge 1) 4 appels, 4 stengels bleekselderij, handje verse spinzie, beetje cayennepeper. 2) 4 wortels, 4 stengels bleekselderij, 1 paprika 3) 1 komkommer, 4 stengels bleekselderij, handje verse spinazie, 1 appel. 4) 3 tomaten, 4 stengels bleekselderij, 1/2 citroen, rode peper, komkommer 5) 2 sinaasappels, 1 appel, 3 wortels, 3 stengels bleekselderij, stukje gember. Smoothies ( doe alle ingredienten in de blender en klaar) 1) Handje aardbeien, banaan, kopje verse sinaasappelsap, tl citroenschil, 1tl kokosnootolie ( of lijnzaadolie) 2) EL havermout, kopje verse sinaasappelsap, banaan, handje blauwe bessen. 3) 2 kopjes amandelmelk, 2 bananen, handje blauwe bessen, 3 ontpitte dadels, beetje vanille-extract. 4) Beetje water, papaya, verse ananas, 3 ontpitte dadels. 5) Banaan, kopje amandelmelk, 2 el rauwe cacoapoeder, beetje honing/of 3 ontpitte dadels, beetje vanille-extract. Zijn de smoothies te dik dan kun je ze verdunnen met wat water. Doe ook eens wat fruit in de vriezer en dan in de blender dan krijg je een soort milk-shake. Dit zijn enkele voorbeelden maar combineer met wat jij het lekkerste fruit en/of groente vindt. Ook kun je extra Maca poeder, spirulina oid bij je smoothies doen. Hopelijk hebben jullie hier wat aan. Deze recepten heb ik van The Natural Fertility Diet , dus ook nog eens goed voor de vruchtbaarheid!!!!!!
Oooow joh, hihi en ik maar zoeken. Had het zelf kunnen bedenken hahaha Maar dankje, hier kan ik echt wat mee!!! Ziet er lekker uit, gezond en makkelijk Maar met de sapcentrifuge moet je toch bijna alles van de vrucht/groente erin stoppen? Welke delen moeten er níet bij, weet jij dat? Amoura; ik hoop voor je dat het een innesteling is! Dat je cyclus wat afwijkt kan zoiezo wel eens voorkomen denk ik, het valt in ieder geval nog helemaal binnen het normale voor zover ik weet.
Ja je kan schil en al erin doen, wel ff van te voren wassen. Het enigste wat je niet moet doen is ananasschil, meloenschil en sinaasappelschil erin doen, die kun je beter eerst schillen. Deze recepten heb ik wel uit een e-book maar als je naar hun site gaat vind je ook wel recepten van mensen die het op het forum zetten.
Daar dacht ik ook aan maar duurt deze zo lang? Ik heb nu al 8 uren een lichte bloeding. Ik heb overigens wel een late eisprong gehad. Vermoedelijk 19 of 20 Juni.
Ik hoop het ook! Maar durf bijna niet te hopen Ik heb vanmiddag getest maar echt met een ini-mini drupje urine, en deze was negatief. Daarnaast heb ik een late eisprong gehad. Ik zit nu pas op dag 9 na de ovulatie.
Slaap lekker Minnie, en thnx!! Amoura; volgens mij kan dat wel hoor maar weet niet zeker. Heb het zelf niet gehad bij mijn zoontje dus weet het alleen van horen zeggen zeg maar
Zoals ik een tijd terug in een ander topic las, is de innesteling tussen de 5 en 10 dagen na je ei (als ik het goed heb). Dus het zóu kunnen, hoop het voor je!!! Testen is nu nog wel te vroeg denk ik, misschien na het weekend ofzo nog eens proberen? Ik ga ook plat, welterusten allemaal