Ik heb vanmiddag ook lekker in de tuin gewerkt. Heerlijk! Alle uitgebloeide bloemen weer weg geknipt en het onkruid er weer uit. @LBlue, nee nog geen eerder onderzoeken gehad. Was vorig maand bij de huisarts voor iets anders en toen aangegeven dat we bijna een jaar bezig zijn. Kreeg direct een verwijzing konden we gaan zodra we wilde. Erg fijn vond ik dat! Zag dat jij nu in de mmm zit, al veel onderzoeken gehad? ( sorry, wellicht heb je het al eerder verteld, maar ben vorig mnd niet op het forum geweest) -> o zie nu je handtekening,
Ik weet niet hoe ik mezelf erbij kan zetten weet iemand dat? En anders hier mijn gegevens Ayse1980 leeftijd 32 4e ronde 3e kindje
♥ N O D - l i j s t 16 t/m 30 j u n i 2012 ♥ Bekijk bijlage 249563 16. (3) All Mine (24 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Mh90 (21 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Voortje86 (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje 17. (1) MamaJens (25 jaar) - 2e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 weken) 18. (3) Toekan (23 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar) - 9de ronde, 5e kindje (en helaas ***) Bootjekatootje (23 jaar) - 3e ronde, 1e kindje 19. (3) Pinkster (25 jaar) - 35e ronde, 2e kindje Fiona1983 (28 jaar) - 8e ronde, 1e kindje Nik (32 jaar) - 7e ronde, 1e kindje 20. (2) LBlue (24 jaar) - 12e ronde, 1e kindje Ils80 (31 jaar) - 2e ronde na MK, 3e kindje 21. (2) Lastgoodbye (21 jaar) - 2e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar) - 1e ronde, 1e kindje 22. (2) MamavanK (22 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Smeagol (? jaar) - 4e ronde, 1e kindje [COLOR="#cc99c"]23. (5)[/COLOR] Leontine135 (35 jaar) - 9e ronde, 4e kindje xSchaapjex (? jaar) - 8e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar) - 4e ronde, 2e kindje Tinkerbell26 (26 jaar) - 8e ronde, 2e kindje Marty (32 jaar) - 1e ronde, 2e kindje 24. (5) Marly87 (24 jaar) - 6e ronde, 1e kindje CBella (21 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar) - 2e ronde, 1e kindje VonnekeLegrand (31 jaar) - 28e ronde, 1e kindje Ayse1980 (32 jaar) 4e ronde, 3e kindje 25. [COLOR="#cc99c"]26. (2)[/COLOR] Minnie1979 (32 jaar) - 3e ronde, 2e kindje Biancs (29 jaar jaar) - 5e ronde, 1e kindje 27. 28. (1) Aster14 (25 jaar) - 2e ronde, 1e kindje [COLOR="cc99c"]29. (3) [/COLOR] Diabolique21 (24 jaar) - 9e ronde, 1e kindje Kunst (? jaar) - 13e ronde, 1e kindje Amoura (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje 30. (2) MamavanF2009 (33 jaar) - 6e ronde, 2e kindje Emm82 (29 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Datumloos (3) Isabel Olivia (22 jaar) - 1e ronde na VMK, 1e kindje Jeskejes (30 jaar) - 19e ronde, 1e kindje Enjoyce (25 jaar) - 3e ronde na 2 MK, 1e kindje T [COLOR="cc99c"]o t a [COLOR="cc99c"]a[/COLOR] l: [COLOR="cc99c"]3[/COLOR]7[/COLOR] ♥ zwanger ♥, ongesteld, 2 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven. Ayse, je staat erop Heel veel succes.
Prachtige kleurtjes ook! Word er helemaal blij van! Ook van de posi ovu van net maar vl heeft veel last van hooikoorts dus ik moet echt de stoute schoenen aantrekken! Was vast een heerlijk dagje om in de tuin te rommelen.. Pinkster, morgenochtend nog een keer pakken haha
♥ N O D - l i j s t 16 t/m 30 j u n i 2012 ♥ Bekijk bijlage 249563 16. (3) All Mine (24 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Mh90 (21 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Voortje86 (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje Paloe (25 jaar) - 9e ronde, 3e kindje 17. (1) MamaJens (25 jaar) - 2e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 weken) 18. (3) Toekan (23 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar) - 9de ronde, 5e kindje (en helaas ***) Bootjekatootje (23 jaar) - 3e ronde, 1e kindje 19. (3) Pinkster (25 jaar) - 35e ronde, 2e kindje Fiona1983 (28 jaar) - 8e ronde, 1e kindje Nik (32 jaar) - 7e ronde, 1e kindje 20. (2) LBlue (24 jaar) - 12e ronde, 1e kindje Ils80 (31 jaar) - 2e ronde na MK, 3e kindje 21. (2) Lastgoodbye (21 jaar) - 2e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar) - 1e ronde, 1e kindje 22. (2) MamavanK (22 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Smeagol (? jaar) - 4e ronde, 1e kindje [COLOR=#cc99c]23. (5)[/COLOR] Leontine135 (35 jaar) - 9e ronde, 4e kindje xSchaapjex (? jaar) - 8e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar) - 4e ronde, 2e kindje Tinkerbell26 (26 jaar) - 8e ronde, 2e kindje Marty (32 jaar) - 1e ronde, 2e kindje 24. (5) Marly87 (24 jaar) - 6e ronde, 1e kindje CBella (21 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar) - 2e ronde, 1e kindje VonnekeLegrand (31 jaar) - 28e ronde, 1e kindje Ayse1980 (32 jaar) 4e ronde, 3e kindje 25. [COLOR=#cc99c]26. (2)[/COLOR] Minnie1979 (32 jaar) - 3e ronde, 2e kindje Biancs (29 jaar jaar) - 5e ronde, 1e kindje 27. 28. (1) Aster14 (25 jaar) - 2e ronde, 1e kindje [COLOR=cc99c]29. (3) [/COLOR] Diabolique21 (24 jaar) - 9e ronde, 1e kindje Kunst (? jaar) - 13e ronde, 1e kindje Amoura (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje 30. (2) MamavanF2009 (33 jaar) - 6e ronde, 2e kindje Emm82 (29 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Datumloos (3) Isabel Olivia (22 jaar) - 1e ronde na VMK, 1e kindje Jeskejes (30 jaar) - 19e ronde, 1e kindje Enjoyce (25 jaar) - 3e ronde na 2 MK, 1e kindje T [COLOR=cc99c]o t a [COLOR=cc99c]a[/COLOR] l:[/COLOR] [COLOR=cc99c]3[/COLOR]8 ♥ zwanger ♥, ongesteld, 2 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven.
Hey allemaal! Ik ben (weer) nieuw in het NOD forum en hoop dat ik me bij jullie mag aansluiten. Helaas is het met de foto mis gegaan in de lijst en ik weet niet hoe ik dat moet aanpassen... Zou iemand anders dat willen doen? Even voorstellen: ik ben Paloe, 25 jaar oud en moeder van Olaf, 4,5 (19-11-2007) en Liam, 1,5 (19-10-2010). Wij zijn nu voor de negende ronde bezig en ik heb vanmorgen mijn ovulatie gehad. Olaf is door de pil heen gekomen, bij Liam was het in de 3e ronde raak. Na de geboorte van Liam ben ik ernstig ziek geweest, waardoor nu het risico bestaat dat ik verminderd vruchtbaar of onvruchtbaar ben. Dit maakt 9 maanden extra spannend . We mochten al meteen naar de gyn, maar wilden het eerst zelf proberen. Als het deze maand niet raak is, gaan we de stap toch zetten. (ook gezien het feit dat het in de afgelopen 8 rondes 5 keer fout is gegaan, een paar dagen na NOD) In de 3 maanden dat we bezig waren voor Liam ben ik erg actief geweest op het NOD forum en ook daarna ben ik er nog lang bij betrokken gebleven, tot de vaste kern die er toen zat verhuisde naar een privéforum. Daarna ben ik alleen daar en bij de mama's actief gebleven. Nu zou ik wel weer graag hier actief zijn Ik wil iedereen allereerst heel veel succes wensen en ik hoop op heel veel streepjes!
Dat is zeker fijn Kunst, spannend dan hoor! Hier vind ik het ook wel behoorlijk spannend! Net een dubbel momentje gehad... aan de ene kant heel gezellig met de fam verjaardagen vieren, maar mijn broer zijn vriendin is misschien zwanger... Door de pil heen, op een vet onhandig tijdstip... Ik kan wel janken, wij willen zo graag en zijn nu een jaar bezig en nog niks en voor hun komt het niet uit en is het misschien wel zo... Ze zouden hun kindje met onwijs veel liefde opvoeden, maar het voelt nu zo ontiegelijk oneerlijk!!!!
Jeetje LBlue, kan me goed voorstellen dat je daar verdrietig over bent! Sterkte meis! Paloe welkom en veel succes! Ook voor alle andere nieuwe meiden! Ayse ik zie dat we evenoud zijn en beide voor nr 3 gaan. Welke maand ben je jarig? Ik in Nov. Hier Zal het wel niet wat worden deze maand. Net als vorige maand heb ik nog totaal geen last van slijm terwijl ik dat voor de mk wel had een week voor ei (sorry voor de details) en ei verwacht ik dinsdag/woensdag.
@Paloe, welkom en ik hoop voor je dat het deze ronde raak is!!! Mag ik vragen waarom je zo ziek was?? Als je het niet wilt is het ook goed hoor. @Ils, ik heb ook bijna geen vruchtbaar slijm, ben bang dat het door de curettage komt, daarom slik ik nu teunisbloemolie en na mn ei tarwekiemolie. Schijnt goed te zijn.... Maar dat is wat ik gelezen heb he. @Lblue, frustrerend is dat he, dat het bij een ander door de pil heen raak is terwijl ze er nog niet klaar voor zijn en bij degene die het zo graag willen niet wil lukken. Mijn moeder heeft een kennis die al 2x een abortus heeft laten plegen, de laatste keer liet ze een kindje weghalen van 9 weken. Mijn moeder zei toen tegen haar mijn dochter moet haar kindje laten weghalen omdat het hartje niet meer klopt en jij laat een kindje weghalen waarvan het hartje wel klopt. Zo dubbel allemaal. En begrijp me niet verkeerd hoor in sommige gevallen ben ik niet tegen abortus maar deze vrouw draait naar de 40 en dit was al de 2e keer, je zou toch denken dat je op die leeftijd wel weet hoe het gaat met de bloemetjes en de bijtjes.
Dank jullie voor jullie lieve reacties, en minnie dat is toch ontzettend oneerlijk! Wij willen die kindjes!
hihi ja tis toch zo Ja, 'jammer' inderdaad dat we weer hier zitten, had je liever op een andere lijst gezien! Hoe voel jij je nu? Hier wel goed op zich, vandaag alleen een flinke 'off-day' Geen idee waarom maar ben zó sjagrijnig en geïrriteerd om niks, zal wel naar gedroomd hebben ofzo maar dat weet ik niet meer Ben bijna van de ongi af, en dan gaan we keihard proberen; deze maand is het raak!!! LBlue; wat rot om te horen en wat voelt dat dan oneerlijk he Jullie proberen al zo lang en dan zou het zo dicht bij je zomaar raak zijn, zelfs zonder dat ze het wilden. Minnie; ik ben op zich niet tegen abortus als daar een gegronde reden voor is maar inderdaad, een vrouw van die leeftijd zou beter moeten weten zou je denken. Ik zou er zelf in ieder geval nóóit over piekeren, geen denken aan dat ik zoiets moois kapot zou maken :'( Ooow wat hoop ik op een roze lijst deze maand, nog meer dan anders. Deze maand gaat het voor ons allemaal lukken!!!
minnie natuurlijk mag je dat vragen! ik heb een streptokokkenscepsis gehad, een algehele bloedvergiftiging door een streptokokkenbacterie. Deze infectie is eerst niet herkend waardoor ze er bijna te laat bij waren en ik met 42+ graden koorts in shocktoestand werd afgevoerd naar de IC (niet dat ik dat doorhad hoor, ik lag redelijk vrolijk te smsen) Ze zijn er niet achter gekomen wanneer ik het heb opgelopen. Ik liep al vanaf 23 weken met weeën en ontsluiting, heb verschillende inwendige onderzoeken gehad bij de vk en ben natuurlijk bevallen. genoeg mogelijkheden dus
Jeetje Paloe dat zou wel schrikken zijn geweest, had je baby er niks van meegekregen??? iig ik hoop dat je snel op roze mag en dat dan alles goed gaat!!! Morgen begin ik met de ovu-testen, weet iemand hoe laat je het beste kunt testen?? Heb er nog niet echt ervaring mee maar weet wel dat je het niet met ochtend urine moet doen