NOD-lijst 16 t/m 30 juni 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door tinkerbell26, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amoura

Amoura Actief lid

24 mei 2012
    361
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Holland
    Ja, interessant jóh, dat wist ik niet. Had altijd in mijn hoofd tot max 7 dagen erna.. maar het kan dus toch. Nou ik hoop morgen meer nieuws te brengen. Als de bloeding dan gestopt is heb ik mijn hoop weer terug.... óf mijn lichaam moet me wel heel erg voor de gek houden! ;)

Welterusten!!

2. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @minnie hm helaas heb ik geen sapcentrifuge alleen een sinaasappelpers :p Maar blender heb ik wel.
    Ben benieuwd of ik deze lekker vind dank je wel!

@amoura oh dan is het nog vroeg om te testen, even afwachten nog dan en later testen

Welterusten allemaal!

3. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Ik ga morgenvroeg nog een test doen om te kijken of hij nog steeds positief is en dan ga ik sowieso de ha bellen dat ik een onderzoek wil omdat ik me zorgen maak. Wil inderdaad het weekend zo niet in gaan.
    Bloedverlies is na vanmiddag opgehouden, het was rood tot beetje donkerder bloed.

4. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Werk bij een productiebedrijf, dit doe ik via het uitzendbureau al bijna anderhalf jaar.

5. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Voor de rest die op mijn bericht gereageerd hebben, heel erg bedankt hiervoor!

Jammer dat er weer rood op de lijst is gekomen...grrr
    Ik hoop zo dat de mensen die nu nog moeten testen of twijfels hebben straks gewoon lekker roze zijn!
    Ik ga nu lekker slapen want dan is het eerder morgen :)

6. Amoura

Amoura Actief lid

24 mei 2012
    361
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Holland
    Ja dat vermoedde ik al. Ik wacht het weekend even af. Mijn vakantie begint vandaag, dus dat verzacht de pijn (= het wachten) weer wat :D. Bedankt voor jullie hulp dames.... ik hou jullie op de hoogte!

7. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    @Amoura: Hopelijk was dit dan je innesteling! Zou mooi zijn, dacht ik..

@Minnie: Dank voor de combi's! Staan er een paar tussen die voor mij verrassend zijn! Ga sowieso die met amandelmelk uitproberen! Klinkt lekker!

@Zwangels: Ik duim voor je wat betreft die test morgen! En inderdaad de ha bellen! Gewoon dingen gaan eisen, hihi!

Hier: nog steeds rare trekjes in buik, vanmiddag misselijk geweest en totaal geen eetlust. Dan ook nog eens verschrikkelijk moe, maar werk gaat helaas ook nog door. Wel positief dat er nog steeds geen rood is bij mij! Denk alleen nog steeds dat het komt.. Onderbuik gevoel, hoe ironisch ook!

Weltrusten allemaal! Hopelijk morgen roze testen!

8. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    @Lavina: Wilde nog even zeggen dat ik vind dat je de lijst echt fantastisch bijhoudt! Hoef nooit lang terug te gaan voor een up-to-date lijst! Je bent fantastisch!

9. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Das lief, dank je wel :D

10. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    De laatste twee testen waren die van kruidvat 2v5

11. Crispy

Crispy Lid

3 jun 2012
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weer negatief getest. Nu wacht ik tot in ieder geval na het weekend. Misschien houdt mijn lichaam mij gewoon voor de gek en had ik een laat ei. Als dat zo is dan wordt ik vanzelf ongi want ml had nachtdiensten en daardoor niet geklust.

12. Lizy

Lizy Actief lid

12 jun 2011
    136
    13
    18
    NULL
    NULL
    Hoi MamavanF2009:
    wanneer ga jij testen morgen?? En welke test ga je daarvoor gebruiken?
    Ik denk dat ikv anavond even naar de Kruitvat ga om nog ff die 2x5 te halen.

Ik ben beniewd wat het bij jou wordt morgen haha!
    En zelf zit ik ook wel behoorlijk in spanning... mijn onderbuik voelt strak aan (kan natuurlijk ook van de spanning zijn..)
    Inmiddels alweer op cyclusdag 37.. mijn vorige cyclus duurde 77 dagen!

Als ik morgen niet positief test.. bel ik volgende week de huisarts maar op denk ik. Als ik de verhalen van PCOS lees op internet, wordt ik niet zo vrolijk...
    Nu eerst maar ff een dagje werken, gedachten verzetten haha!

Fijne dag allemaal!!! Gaan er nog anderen vandaag een testje doen?? Ik hoop voor jullie mee hoor!!

13. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen.
    hier bij het toilet-bezoek een veegje bruin,maar baarmoeder zit heel hoog en kan de baarmoedermond niet meer voelen!
    raar want als ik ongi moet worden dan zit alles heel laag.
    ppppffff dat word weer de hele dag broekloeren :D
    mijn temp is ook nog altijd hoog ,37C....

amoura:spannend!ja veel kan ik niet zeggen,de andere hebben al gezegt wat het kan zijn,dus duimen staan hier omhoog!

zwangels:en al getest?

crispy:succes met wachten!

lizy ppppffff 77 dagen!!das balen zo lang! kan je via je ha niets krijgen om je cyclus regelmatiger te maken?

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Goede morgen dames,

@Tinkebell, ik heb helaas ook weleens tuurstreepjes gehad op de kv 2v5. Weet niet of het vals posi is geweest, er kan natuurlijk wel een bevruchting hebben plaatsgevonden maar dat innesteling is mislukt, maar dat zullen we nooit weten...

@Zwangels, gelukkig dat het bloedverlies is opgehouden nu hopen dat het ook echt weg blijft!!!!!

Hier loopt ongi al bijna op zn eind, joepie dan begint het feestje weer haha.

Ga nu ff sporten, even mn vetrolletjes laten slinken hihi

15. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    @mamavanF: Wanneer ga je juist testen?

@Sofie: spannend seg...

Hier nog steeds hogere temp, gisteren weer een potje gehuild, vind mezelf geen aangenaam gezelschap meer (heb medelijden met vl), lichte hoofdpijn, slecht in slaap raken, heftig dromen, darmen met een eigen leven, soms ontzettend lichte krampjes in onderbuik,gevoelige boobs...
    Testen zijn gisteren gearriveerd, maar ik ben deze ochtend al leuk gaan plassen zonder eraan te denken... Kga gewoon braafjes wachten tot maandagochtend. Mocht t niet raak zijn zou ik zo graag willen dat ze gewoon doorbreken want ik vind mezelf niet meer aangenaam...

16. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Goedemorgen allemaal!
    Ik heb vanmorgen weer een test gedaan en deze zag er zo uit:

Heb gelijk de ha gebeld en moet om 9.40uur heen.
    Dus hoop op meer geruststelling!
    Jullie horen van mij!

17. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Hopelijk krijg je goed nieuws... Laat het ons weten!

18. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier nog geen rood te zien spannend

Zondag testen àls het weg blijft

Succes straks zwangels

19. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Heeft iemand van de dames hier eens een zelftest voor sperma geprobeerd? Je kan deze online kopen. Hier kan je het aantal spermacellen mee testen.

Iemand hier ervaring mee eigenlijk?

20. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Heb ze ook op internet gezien, maar helaas geen ervaring mee...

Deel Deze Pagina