NOD-lijst 16 t/m 30 juni 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door tinkerbell26, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier nog steeds geen ongi

2. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Duimen maar... hier ook niet...

3. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier valt niks meer te duimen mijn bloeduitslag van gisteren zei dat ik niet zwanger ben dus ben nu gewoon op mijn ongi aan het wachten

4. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Ah ja das waar Sorry... :(
    Ben beetje in de war vandaag...

5. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    @Zwangels: Ziet er veelbelovend uit, hopelijk krijg je meer duidelijkheid vandaag!

@Dia: Wauw, kan je zo lang wachten??? Knap, hoor!

@Hier: Ook nog steeds geen ongi. Dacht dat ik zwaar ongesteld zou worden gisteren, zo voelde het al een paar dagen, maar ik begin nu weer te twijfelen. Buik is echt zwaar opgezet..

6. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Jeetje Diabolique dat je nog kunt w88 met testen zeg, pfff ik had er al lang 1 gedaan, vooral omdat je temp nog steeds stijgt. Je bent overtijd dus je kunt ook met middagurine testen he. Krijg de zenuwen van jou hihi ( op een goede manier he).

@Zwangels succes bij de dokter ( inmiddels zul je wel terug zijn).

@Tinkerbell, hopelijk word je dan snel ongi meid dan kun je weer verder.

7. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    @minnie en Aster: Soms kan ik veel geduld uitoefenen... Maar als ik het dit weekend plots krijg dan test ik hoor haha... :-D

8. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Nou ben net weer terug van de huisarts...
    Hij vond dat ik veel bloedverlies had voor een innesteling en dat er 80% kans is op een vmk. Hij heeft ook in de vagina gekeken en de baarmoedermond was nog wel gesloten. Maar hij zei dat er in zo'n vroeg stadium de ene dag je nog een vruchtje kan hebben en de volgende dag niet meer. En dat als je nu een echo zou maken je nog vals positief zal zijn.
    Ik mag over 2 weken weer testen, want als ik dan nog positief test dan ben ik wel zwanger. Die 2 weken is omdat dan pas het HCG hormoon volledig weg is na een vmk.
    Heb ook meteen gevraagd in geval van een vmk wanneer we weer mogen klussen. En dit mocht meteen, hoefde we niet mee te wachten.

Maar al met al niet zo'n leuk bericht want 80% is veel, dus ik ga er zelf al vanuit dat ik een vmk heb gehad/krijg.
    En dan bekijk ik het zo: dan heb ik tenminste een goede eisprong en mijn man heeft goed zaad!

9. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Je moet alles positief proberen te bekijken. Je KAN zwanger wordne en je ventje heeft GOED zaad... Je kan beter uitgaan van het ergste ivm vmk... Knuffeltjes!!!!

10. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Dank je!

11. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Hè meid, dat is een lastig verhaal! Maar wel fijn dat je nu inderdaad weet dat het wel kan. Hopelijk blijft het plakken!!
    Dikke digi-knuffel!

12. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Dank je! Maar ik ga mijn banner wijzigen en ga er vanuit dat ik een vmk heb gehad/krijg.
    Zou dan bij een andere NOD lijst komen. De huisarts gaf wel aan dat ik nu niet kan tellen omdat ik nu niet weet wat mijn eerste dag van de laatste menstruatie is geweest. Dus weet ook niet wanneer ik een eisprong krijg. Ga er gewoon vanuit dat die deze maand gewoon komt op de normale tijd;)

13. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    pppfff hier is het weer gedaan met druppen!!
    deze morgen een bruin veeg en nu weer niks :(
    hier word je pas moedeloos en onzeker van!!!
    heb geen krampen of niks,wel voelen mijn borsten precies wat zwaarder aan,maar voor de rest voel ik me goe...

zwamgels:eek:ooh wat vervelend,want nu weet je nog niet veel meer!
    vind het wel raar dat hij zegt dat het hcg hormoon binnen 2 w uit je lichaam is! zelf heb ik dat vorige maand ook gehad en ben nu nog niet ongi!
    waarom doet hij geen bloedafname en over een paar dagen nog eens?
    dan weet je toch direct of dat het een vmk was of dat je toch wel zwanger bent?
    wel fijn dat je het positief bekijk!ja je kan er niet veel meer aan doen he,zo regeld de natuur dat.

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Wat ontzettend vervelend Zwangels, hopelijk hoor je bij die andere 20% maar blijf wel realistisch, maar dat doe je al zie ik aan je banner. Dit zijn helaas de minder leuke dingen van het zwanger worden/zijn, maar het komt goed hoor meid, kop op en vol goede moed vooruit. Is het bloedverlies nu weer begonnen of is het nog steeds weg?

@Sofie, ben benieuwd met jou hoor, wanneer ga je weer een testje wagen als ongi wegblijft?

15. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hhm dacht het morgen te doen,maar zolang dat ik bruinverlies heb,test ik niet,dan wacht ik tot het helemaal weg/gestopt is.
    maar moest het vandaag helemaal stoppen dan test ik zondag.

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Zwangels: ik zou er niet meteen vanuit gaan dat je een vmk hebt.
    Toen ik zwanger was van een van mijn zoons,bloede ik behoorlijk.
    De huisarts heeft mij toen onderzocht en mijn baarmoedermond stond toen zelfs al open.Ze zei dat ik een miskraam zou krijgen.
    Niet dus! Mijn zoon is nu al 17 jaar. Het bloeden is gewoon gestopt en de zwangerschap is heel goed verlopen.
    Zo zie je maar: het hoeft niet zo te zijn!

Ik zou niet te voorbarig zijn om je banner te veranderen.

17. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Het bloedverlies in nu minimaal alleen bij het afvegen. Maar nu al 5 dagen bloedverlies.
    Ach en net wat Sofie28 zegt we bekijken het positief.
    Want als ik naar mezelf kijk: Heb overgewicht en toch een regelmatige cyclus en ook een goede eisprong blijkt wel. En naar mijn man kijkend: zijn zaad is goed.

Hoop trouwens voor Sofie dat je ongi wegblijft en dat je een positieve test krijgt.

18. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Dank je voor je ervaring! Er is ook nog wel een beetje hoop en 20% kans maar dat weten we pas over 2 weken. Dus heb mijn banner aangepast. Kan hem altijd weer veranderen.

19. onzeker23

onzeker23 Lid

3 nov 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Ik lees regelmatig mee, maar heb het echt te druk om overal op te reageren, sorry.

Ik heb al 1.5 week verschrikkelijke moeite om mijn bed uit te komen, dood en dood moe!! kan amper mijn ogen open houden. Als ik niet mijn wekker zet dan slaap ik zo 12 a 13 uur achter elkaar......
    Zijn er meer mensen die daar last van hebben??
    Morgen is mijn NOD, gister had ik ongie krampen. Mijn buik is opgezet. Maar vanmorgen voelde ik geen krampen meer. Snap er niks van.

20. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Zwangels: ik hoop dat de huisarts er helemaal naast zit!:)

Deel Deze Pagina