Simba als je berekende NOD is geweest zou ik als ik jou was gewoon testen met kruidvat 2 voor 5 testen met ochtendurine Heb je kwaaltjes of helemaal niks? Tinkerbell was het shoppen wel leuk? Meiden, ik ga niet mee naar de volgende lijst, maar wil jullie heeeeel veel succes wensen en een hele roze lijst!!
Hier nog steeds niet ongi. Sinds een paar dagen pijn aan mijn tepels en erg moe. Ongi zal dan wel snel komen.....
Hoi allemaal! Aangezien ik niets zeker weet ga ik ook niet mee naar de volgende lijst. Ik wacht nog 2 weken af. Vandaag lekker geshopt en nu lekker bbq. Lekker genieten met zijn twee. Fijn weekend allemaal. Ik wil jullie al het goeds wensen, hoop veel roze de volgende keer!
Hier nog steeds geen teken van ongi... Vermoed eventueel een laat ei of zo... Of langere lf plots... Men gemiddelde cyclus ligt rond de 30 dagen daarom dak er nu echt niks van snap... Ik wil zo graag huilen... Voel me zo down de laatste dagen... Van vl krijg ik helemaal geen steun... Soms haat ik zijn kortzichtigheid... Morge moete we dan naar familiefeestje heb er echt maar dan echt geen zin in. Ik denk dak een hele dag geen woord zeg...
Ja nee het gaat daar niet alleen over men frustraties... Beetje probs met vl. Hij sluit me al de hele week uit en ik krijg er niet uit wat er is... Ik kan niets goed doen... Ik lijk wel te veel en hij kan zich volgens hem nu niet concentreren op mij...maar hij is deze week wel al 3 keer naar vrienden gegaan. Daar kan hij wel energie insteken... Ik snap het niet meer echt niet... Weet niet wat ik moet doen...
Wat vervelend diabolique. Het is soms erg moeilijk om iets uit een man te krijgen om te snappen wat er nu precies mis is.. Sterkte! Even een vraagje aan de rest die net als mij nog in onzekerheid zitten, gaan jullie gewoon hier door met kletsen of schuiven jullie door naar het eerstvolgende nod topic?
Ik blijf hier kletsen hoor. Ik laat hem nu maar wat doen want ik steek r energie in en t helpt niets... Kga men eigen ding doen de paar komende dage zodak niet te veel moet nadenken... Zonnebankje, schrijven, juweeltjes maken,...
@Lizy, jij ook veel succes in de volgende ronde!!! @Paloe, ik wens jou een voorspoedige zw.schap en een pracht van een baby, geniet ervan!!!! @Zwangels, jou wil ik heel veel sterkte wensen de komende 2 weken, hopelijk gaat alles gewoon goed. Laat je nog wat weten? O ik zie al dat je dat van plan was. Hou je haaks he. x @Tinkerbell, wat een dagje shoppen al niet kan doen he, ik word er ook altijd vrolijk van haha. @Diabolique, wat ontzettend klote ,dat gedoe met mannen ook. Onthoudt dat het overal wat is, niemand is perfect en mannen reageren nou eenmaal anders als wij vrouwen. Ik snap mijn vriend ook weleens niet. Er zijn nou eenmaal wat spanningen bij jullie thuis wat betreft het zwanger worden, wordt een beetje beladen allemaal, hier precies hetzelfde hoor. Komt vast allemaal goed.
Ik weet dat het overal is... Problemen... Soms wil ik gewoon 1 dag rust en kalmte zonder mezelf zorgen te hoeven maken...
@Dia: Een hele dikke digi-knuffel van mij.. Vervelend dat het nu zo klote gaat tussen jou en je vent. Je lijkt me een fantastisch mens, dus dit gun ik je totaal niet! Ook vervelend dat je nog steeds niet weet waar je aan toe bent. @Lizy: Jammer, meid! Hopelijk volgende ronde beter! @Paloe: Nogmaals gefeliciteerd! Hoop dat je een mooie zwangerschap mag hebben! @NOD-lijst: Ik blijf ook nog even hier. Wil nog iets meer zekerheid hebben. @Hier: Ik doe gewoon morgen lekker weer een testje. VL heeft vandaag 5 testen gekocht en hij kan niet wachten op een knaller! Clearblue digi doe ik pas als ik op de 2v5 een knaller heb.. Slaap lekker allemaal! Ik ga morgen fijn mijn 26e verjaardag vieren.
Daarom moet je goed aan je eigen denken hoor!! Lekker je eigen ding doen, ik heb dat soort momentjes ook echt nodig. Ga maar eens mn bedje opzoeken, vl ligt op de bank te snurken daar is ook geen reuk of smaak aan haha. Truste
Nou hopelijk heb je op je verjaardag een heeeeel mooi kadootje ( een vette posi test). Alvast een hele fijne dag toegewenst!!! Nu ga ik echt slapen hihi ( hoezo verslavend)