Tinkerbell fijn dat je toch hebt kunnen genieten van het shoppen! Goed geslaagd? Dia arme! Sterkte vandaag..en de komende dagen.. Chantalcindy balen.. succes volgende ronde! Minnie dank je! Lief van je Aster wat een mooi verjaardagscadeau dan! Zie ik je in het februaritopic? sorry ff kort, ben aan het werk
Ik blijf ook gewoon hier kletsen. Ik zou toch niet weten in welk topic ik dan zou moeten gaan kletsen...... Geen idee hoe mijn cyclus nu zit. Ik ben nu een week over tijd. Iedereen veel sterkte met vl of ml! Ik prijs mij gelukkig dat ik deze sterkte wens niet nodig heb.....
pppff ik voel me raar nu! heb mijn ongi maar lichtjes ,maar ben wat duizelig,beetje misselijk en mijn buik voelt opgezwollen... meiden op rood:balen,maar succes in de volgende ronde! aster:gefeliciteerd met je verjaardag! crispy:blijft spannend!
Hier nog steeds geen spoor van ongi...en Paloe om je vraag te beantwoorden ik heb zeker klachten,maar weet niet of het bij een eventuele zwangerschap hoort aangezien ik fibromyalgie heb. Ben dus vaak erg moe,lage rugpijn,pijnlijke borsten en misselijk tijdens of direct na het eten,ontlasting is ook niet helemaal zoals het moet zijn en mijn buik is wat gezwollen (merk het aan de broeken die zitten strakker) Heb met mijn vriend afgesproken dat als er vandaag geen ongi komt dat we morgenochtend gaan testen samen...
@Lizy; nog helemaal niet gezegd dat ik het rot voor je vind; volgende ronde wél succes hoop ik!! @Simba; alsnog welkom, was een beetje suf in mijn reacties gisteren Zie nu dat je ook fibro hebt, vervelend he Denk dat ik bepaalde kwaaltjes ook met klachten van de fibro verwar maar je weet het niet he... Hoop dat je morgen kunt testen en natuurlijk dat het een posi-test is! @Paloe; dankje! Geniet van je zwangerschap, zover het lukt met de misselijkheid. En straks een prachtig mooi klein kindje voor jullie @Crispy; hoop dat je snel duidelijkheid hebt! @Zwangels; sterkte met het wachten... hoop ook voor jou dat je snel duidelijkheid krijgt! Ik blijf hier wel spieken hoor, ben benieuwd hoe het gaat lopen voor jou. @Diabolique; meis, wat een gedoe zeg. Je voelt je al zo rot, trubbels met je vriend en een nega-test... Dikke knuffel meis, leef met je mee! Enneh, geen sorry zeggen he, je mag hier net zo goed vertellen wat je kwijt wil; daar zijn wij voor (jullie 'luisteren' ook telkens naar mijn sores) Goed dat je afleiding zoekt, en aan jezelf gaat denken, komt vanzelf goed met jullie. Misschien de spanningen van het zwanger willen worden enzo, kan bij elk stel gebeuren maar leuk is het natuurlijk niet. @Marty; ik blijf hier nog wel een tijdje hangen maar ga ook naar het volgende NOD-topic. @Aster; Gefeliciteerd met je verjaardag @Chantallcindy; klote van je test, maar nog niet ongesteld? @Sofie; hmm raar... en lastig dat je je zo voelt @Hier; nog altijd alleen maar bruinverlies, heel minimaal dus snap er ff niks meer van Gisteren eerste dag van 'weer-leren-eten' en dat is nogal mislukt. Eerste helft ging goed maar 's avonds werd ik zó kotsmisselijk dat ik nog geen slokje drinken binnen kreeg. Had erge last van mijn nek en daardoor hoofdpijn en mijn maag was van slag. Logisch ook, niks gewend, maar leuk was het niet :'( Nouja, we zien wel, ik zet stug door maar ga niet eten als ik al zowat moet overgeven, dat werkt toch niet... En die ongi mag nu wel echt doorbreken hoor, dit is me te verwarrend
idd mamavanF2009 fibro is erg vervelend,maar kan er redelijk mee leven. Vind het ook lastig om de kwaaltjes los te zien van de fibro,maar morgen zullen we het weten tenzij de ongi vandaag alsnog doorzet (heb nog nergens last van) dus ik denk morgen maar even een testje ertegenaan en dan weten we meer.
Dank jullie wel voor de felicitaties! Hier vanochtend weer een test gedaan en er staat zo'n zelfde streepje op als gister. Morgen maar weer een poging wagen. Ik blijf hoopvol aangezien ik nog altijd geen drupje, veegje of iets anders aan bloed heb gezien. @Negatesten: Wie weet kan het nog! Geen bloed geeft moed, hihi! @ Rood: Balen, meiden! Hopelijk volgende ronde roze!
Hoi meiden, Ben even afwezig geweest, werdt een beetje gek van mijzelf. Hierbij een update: Ik mag inmiddels op rood.:x En ben bij de gyn geweest en nu dus officeel in de MMM. onderszoekjes gehad zoals inwendige echo, uitstrijkje, vragenlijst beantw. nu op mijn 3de en 21ste dag bloed prikken en manlief moet zijn zaad inleveren. Volgende maand een afspraak om de uitslagen te horen en het hoe nu verder. De gyn denk aan PCOS, gezien de echo (had zichtbare, meerder 'blaasjs' in mijn eierstokken) maar deed nog geen def uitspraak, eerst de uitslagen van het bloed ed... afwachten dus op de volgende afspraak. Zag op de laatste lijst dat er weer een hoop rood bijgekomen is, helaas meiden op naar de volgende ronde! Roze dames super gefeliciteerd Geniet ervan!
♥ N O D - l i j s t 16 t/m 30 j u n i 2012 ♥ 16. (7) All Mine (24 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Mh90 (21 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Voortje86 (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje Paloe (25 jaar) - 9e ronde, 3e kindje Babybolly (32 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Jufjessica (27 jaar) - 5e ronde, 1e kindje xKarenx (28 jaar) - 2e ronde, 1e kindje 17. (5) MamaJens (25 jaar) - 2e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 weken) Ukkie87 (25 jaar) - 11e ronde (3e ronde MMM), 1e kindje Geranium32 (32jaar) 4e ronde - 1e kindje Lindsay83 (29 jaar) 6e ronde - 1e kindje dientjuh (21 jaar) 5e ronde - 3e kindje (eerste kindje na 27 weken overleden) 18. (4) Toekan (23 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar) - 9de ronde, 5e kindje (en helaas ***) Bootjekatootje (23 jaar) - 8e ronde, 1e kindje (3e ronde na MK's) Sofie28(32 jaar) -1e ronde,4e kindje 19. (4) Pinkster (25 jaar) - 35e ronde, 2e kindje Fiona1983 (28 jaar) - 8e ronde, 1e kindje Nik (32 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Danielllle (28 jaar) - 7e rond, 3e kindje 20. (7) LBlue (24 jaar) - 12e ronde, 1e kindje Ils80 (31 jaar) - 2e ronde na MK, 3e kindje Miepje01 (27 jaar) - 10e ronde , 1e kindje SanEnJef (21 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Mamasab (29 jaar) - 1e ronde, 3e kindje Mizz Bunny (29 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Sabbelbientje (19 jaar) - 1e ronde, 1e kindje 21. (3) Lastgoodbye (21 jaar) - 2e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Fathers Princes (23 jaar) - 13e ronde, 1e kindje 22. (4) MamavanK (22 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Smeagol (35 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Fliertje (24 jaar) - 2e ronde na MK, 1e kindje Smurfje31 (31 jaar) - 1e ronde, 1e kindje [COLOR=#cc99c]23. (10)[/COLOR] Leontine135 (35 jaar) - 9e ronde, 4e kindje xSchaapjex (? jaar) - 8e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar) - 4e ronde, 2e kindje Marty (32 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Pasja (32 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Sarahtj3 (26 jaar) - 2e ronde, 2e kindje Tumtum (? jaar) - 1e ronde (2 mk), 1e kindje Linnie1985 (26 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Mariposa87 (? jaar) - 1e ronde, 1e kindje Zwangels (29 jaar) - 9e ronde, 1e kindje 24. (8) Marly87 (24 jaar) - 6e ronde, 1e kindje CBella (21 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar) - 2e ronde, 1e kindje VonnekeLegrand (31 jaar) - 28e ronde, 1e kindje Souries (29 jaar) - 1e ronde (na mk), 1e kindje Rian (28 jaar) - 1e ronde, 2e kindje MamavanShaun (29 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Veritas87 (25&24 jaar) - 4e ronde, 1e kindje 25. (5) Crispy (27 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Lavina (30 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Biancavm (28 jaar) - 8e ronde, 2e kindje MissMara (28 jaar) - 1e ronde, 1e kindje joyce0606 (27 jaar) 2e ronde, 2e kindje [COLOR=#cc99c]26. (6)[/COLOR] Minnie1979 (32 jaar) - 3e ronde, 2e kindje Biancs (29 jaar) - 5e ronde, 1e kindje Dilara1 (27 jaar) - 2e ronde, 3e kindje Yuna28 (26 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Toetje77 (34 jaar) - 5e ronde, 2e kindje Mpo (28 jaar) - 11e ronde (na bbz), 1e kindje 27. (2) Aisley (30 jaar) 3e ronde Naomi86 (? jaar) 3e ronde, 1e kindje 28. (5) Aster14 (25 jaar) - 2e ronde, 1e kindje Tinkerbell26 (26 jaar) - 8e ronde, 2e kindje Kaka (29 jaar) - 5e ronde, 1e kindje Lizy (25 jaar) - 11e ronde, 1e kindje 01Patricia (27 jaar) - 5e ronde, 1e kindje [COLOR=#cc99c]29. (8) [/COLOR] Diabolique21 (24 jaar) - 9e ronde, 1e kindje Kunst (31 jaar) - 13e ronde, 1e kindje Amoura (22 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Missy78 (34 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Hopelessinlove (?) - 3e rondje, 1e kindje (2x mk) Ayse1980 (32 jaar) - 4e rondje, 3e kindje wendy27 (28 jaar) - 16e ronde, 1e kindje Simba32 (33 jaar) - 3e ronde, 1e kindje 30. (5) MamavanF2009 (33 jaar) - 6e ronde, 2e kindje Emm82 (29 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Onzeker23 (23 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Chantalcindy (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje Babbii (26 jaar) - 6e ronde, 1e kindje Datumloos (4) Jeskejes (30 jaar) - 19e ronde, 1e kindje Enjoyce (25 jaar) - 3e ronde na 2 MK, 1e kindje Charise (25 jaar) - 3e ronde (9e zonder pil), 1e kindje Jossie81 (31 jaar) - 1e ronde (2x mk), 1e kindje T [COLOR=#cc99c]o[/COLOR] t a [COLOR=#cc99c]a[/COLOR] l: 87 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger (11)♥, ongesteld (50), 3 MMM, negatieve test (8), twijfeltest (2), cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven (15)
@Diabolique he meid wat vervelend allemaal zo, kan me goed voorstellen hoe je je voelt. En ja mannen he, die zijn meestal niet zo goed in dingen uiten en eruit trekken werkt ook niet altijd. Komt vast wel goed, maak je niet te druk! Knuf @Paloe een hele voorspoedige zwangerschap gewenst, en veel geluk @Chantalcindy Ik heb je op blauw gezet, nega test is nog geen ongi @Marty afwachten maar he @Crispy hetzelfde voor jou, sterkte met afwachten @Aster heb je op lichtroze gezet hoor! @Sofie gek dat het ineens zo anders is, maar las op andere topic dat meer meiden dat hebben na mk @mamavanf irritant dat het niet echt doorzet dat je er weer snel van af mag zijn @Kunst balen meis, hoop dat er snel duidelijkheid uit de onderzoeken mag komen voor je! En dat je dan snel zwanger mag zijn. Ik blijf ook gewoon hier kijken hoor, en de lijst bijwerken tot het niet meer nodig is, verder kun je me altijd in het 16t/m31 juli topic vinden Sterkte met afwachten allemaal en alle andere zwangeren een goede zwangerschap gewenst!
Even korte update tussendoor (ga nu film kijken met zoonlief): Ik ben weer helemaal 'schoon'; geen bruinverlies meer, geen bloed geweest... dus jah... geen idee wat dat nou was???? Ben een beetje in de war nu geloof ik
Huh! Dat is wel gek! Is je cyclus soms van slag? Want dan is het misschien wel een innesteling.. Of heb je eerder je ei gevoeld/getempt/getest?
Ik heb mijn ei de 15de gevoeld, dacht ik. Precies 2 weken voor mijn NOD, vandaar dat ik afgelopen vrijdag dacht dat ik ongesteld zou worden. Begin nl altijd met bruinverlies, alleen normaal gesproken veel meer. Zou kunnen dat mijn ei toch later is geweest en we hebben daarna ook nog 'geoefend' dus voor hetzelfde geld toch een innesteling misschien? Hoop ik natuurlijk maar geloof ik niet...
Hier nog steeds niets te bekennen..l Was vandaag op feestje en ben ff in de cava gevlogen had t ff nodig
Hallo Dames, sorry niet veel hier geweest afgelopen tijd, maar ook ik mag inmiddels op rood ik was weer keurig op tijd.......... op naar de volgende ronde! Roze dames helemaal top gefeliciteerd!
@kunst, hoop voor jullie dat t snel raak is en de mmm toch niet nodig is. een mens mag blijven dromen toch?? Gaan we het roze afsluiten hier? En laten we t roze ook in de volgende topics houden!! Hier futloos, lekker bankhangen.