Hoooi!!!! Paloe welkom meid!!! we gaan duimen voor een kei roze maand!!!! Lblue...ik snap je helemaal meid!!! Hier zijn der 7 kenissen,vriendinen zwanger...Een wou het niet eens..pfff Het is niet dat ik ze niet gunt,maar onheerlijjk is het wel ja!!! En er is geklust in da house(hahahhaha) Vanacht kwam manlief thuis met een paar op en kwam naar me toe,normaal wil ik niks van weten als ie drank op heb,maar het kon me vanacht niet schelen ahahhhaa
Nee gelukkig is Liam niet ziek geweest! Ik heb deze ronde voor het eerst ovutesten gebruikt en deed het smiddags als ik thuis kwam uit mn werk. Ze hebben de piek goed aangegeven! (voel ovu altijd heel goed)
pinkster haha hier ook vannacht nog even geklust Soms is het wel handig he, een paar biertjes erin en hoppa
Je klink wel heeeeeerlijk positeif mamavanf2009!!!! he gaat lukken meiden,ik voel het(ofwel ik al elke maand voel) Ja abortus,lastig om over te praten....mijn vriendin in Brazilie was verkracht en toen zwanger geraakt! Zij liet niet weg laten halen,ze was toen 15! Bijna iedereen zei dat ze weg moest laten halen,zij tegen familie en iedereen gegaan,dat de kindje niks te maken had met wat gebeurt was,haar jongentje is inmiddels 10,word 11 eind van het jaar,ze zijn erg blij met'm het is een lief jong!Als ik met haar praat,het is zo mooi,hoe sterk ze moest zijn om hem op zo'n jong leeftijd te zorgen ik heb dik respect voor haar,Zij ziet niet de vader terug in haar kind,zij ziet haar kind een wondertje van God!Super mooi Maar ik denk als je het weet vantevoren dat je kind niet gezond is,en zal zijn hele leven ziekenhuis in en uit moeten,dan zal ik denk niet laten komen,denk ik hoor,het is zoooo lastig ook he
Owwww vergeten te zeggen,Hij had MACA gevonden in de kast!!!Oiee hij vond het echt niet leuk,hhahah weg met die troep zei die,dat heb ik niet nodig!! Geef me 3 biertjes dan komt het helemaal goed!!!! Nu wacht wanner ik me ei voel,ander gaan dinsdag weer op volle bak!
Hee meiden, heel veel geluk allemaal deze ronde!!!!! Zit niet meer bij jullie in het nod-topic (ongi blijft uit), maar ik ga wel af en toe ff spieken op jullie lijst om te kijken wie er zwanger wordt. Toi toi toi
@pinkster: naja, nu niks meer aan te doen behalve hopen dat de boodschap duidelijk is. Ik durf er zel nietzo goed over te beginnen dat zijn zin ver te zoeken is soms.. Dan lig je daar e best te doen en hij blijft net zo lang strak naar het beeldscherm staren totdat ik de hoop opgeef.. Maar als ik er iets van zeg dan zal hij dat als druk aan voelen.. Gek eigenlijk, dat ik op het punt sta om het intiemste geschenk van de wereld samen te maken maar over zoiets niet durf te praten?! Haha heb zin in volgende week, wanneer de testdrang bij de eersten begint! Spannend..
Allemaal wel heftige verhalen... Palou met haar bloedvergiftiging en LBleu met die oneerlijkheid. Zelf vind ik het ook vervelend om te horen wie er allemaal zwanger zijn in mijn omgeving. Maar als ik dan hoor dat ze er ook heel lang mee bezig zijn geweest, bind ik het al weer wat minder erg. Toch bekruipt me wel zo'n misplaatste jaloezie. MamavanF2009 jouw lijstje is idd een stuk mooier We zitten hier in de klus week, maar gek genoeg heb ik zelf nog weinig zin gehad. Meestal moet ik ml zo ver zien te krijgen. Ben de laatste tijd veel moe, weinig zin in leuke dingen. Loop ook al het hele weekend met zo'n zeurderige koppijn Heb mezelf t/m augustus gegeven om zonder dokter zwanger te worden. Dan ben ik 2 jaar serieus bezig (2,5 jaar zonder de pil). Maar ben vooral 1 jaar met ovu testen en (sinds kort) temp lijsten bezig. Was al bij ha geweest, die vroeg me temp lijsten bij te houden en of ml zijn zaad wil laten testen. Dat laatste heeft hij nog niet gedaan, vraag me af of tie dat niet durft, hij zegt van wel maar er komt elke keer wat tussendoor Veel succes meiden!!
vonneke ja soms is het wel lastig he als mensen in de omgeving in verwachting zijn en het bij jezelf niet wil lukken? Begrijp me niet verkeerd hoor, ik besef dat 9 maanden echt een peulenschil is in vergelijking met anderen. Mijn schoonzusje heeft 3 mei positief getest (officieel weet ik dan nog niet.., heb per ongeluk de foto van de test gezien toen ze me haar camera gaf) en hun 1e was toen 9 maanden.. ik moest toen wel even slikken. Het lijkt me zo leuk om samen zwanger te zijn! en een vriendin is alweer 20 weken, een ander bezig voor de 2e. Ik vind het wel heel erg leuk dat er nu veel mensen in onze vrienden en kenissenkring mee bezig zijn. Toen ik zwanger was van de eerste was dat helemaal niet zo en bij de tweede ook niet echt. En nu wel! Erg leuk!
Dag dames ik kom nog even piepen alvorens op vakantie te vertrkken. Druk bezig geweest met inpakken en wassen en strijken. Whhiieeeee voor mij een mojito graag en net als we terug komen heb ik men vruchtbare periode ventje mag deze maand uit de pijp komen haha ik heb echt nood aan vakantie ppffffffff... Ik wens deze maand voor ons allen een roze maand!
@Pinkster: Kreeg kippenvel van je verhaal over je vriendin, wát een sterke meid is dat zeg! Zo jong en dan al zo'n dappere beslissing maken, tegen alles en iedereen in. Respect hoor! Ik weet niet wat ik zou doen trouwens als ik vantevoren zou weten dt ik een ziek kindje zou krijgen. Ligt er denk ik aan wat voor ziekte/aandoening het zou zijn, ik denk dat ik alleen zou kiezen om de zwangerschap af te breken als ons kindje niet levensvatbaar zou blijken te zijn. Met alle andere dingen is te leven en ik geloof er heilig in dat niet voor niets komt, ook een ziek kindje niet. Of een down-kindje. Maareh... had je je maca in de kast verstopt ja? En je man vindt drank beter dan maca? Ik weet niet hoor maar volgens mij is maca stukken gezonder dan bier Al denk ik niet dat je hem met dat argument om kunt praten, zou het wel? @Saar: Leuk dat je ff komt spieken hier @Bootjekatootje: Het is ook niet zo gemakkelijk om erover te beginnen he, als het nou over jezelf ging... Dat is al lastig genoeg maar om er nou even tussendoor over te beginnen dat zíjn zin minder is. hmm ik zou het ook lastig vinden maar het zal er toch een keertje van moeten komen he @VonnekeLegrand: Rot is dat he, hier hetzelfde. Ook weinig zin in dingen, veel moe en ook al een week van die rare hoofdpijn. Dat maakt het klussen niet gemakkelijker he maarja, zonder zal er geen kindje komen Wat ben je trouwens al lang bezig zonder gedokter, hoop dat het gauw mag lukken op deze manier. We zullen 'mijn' lijstje maar aanhouden dan he, gewoon iedereen op roze @Paloe: Dat zou inderdaad wel heel leuk zijn he, samen zwanger. En dan zeker met je zus. Maar dan 'moet' het deze maand raak zijn, dan lopen jullie niet zo heel ver uit elkaar. Ik heb er ook wel eens over gefantaseerd, samen zwanger zijn met mijn zusje maar dat zit er niet meer in; haar man wil absoluut geen tweede. Inmiddels zijn twee goede vriendinnen zwanger, twee zussen van mijn beste vriendin en een goede vriendin van haar. Komt wel dichtbij zo hoor, als je het steeds meer om je heen hoort (en ziet). Wat een heftig verhaal trouwens, je hebt wel veel geluk gehad he, en je kindje ook, dat hij niet ziek is geweest. @Diabolique: Héél fijne vakantie, geniet ervan!! Goed uitrusten, luieren, zonnen en feesten en dan als je terugkomt gewoon hartstikke zwanger worden (of al zijn, wie weet ) Hier een heel fijne middag gehad op de natuurmarkt, ondanks de regen. Veel leuke plantjes en kruiden gekocht, zoonlief heeft een potje gemaakt met de pottenbakker (zó schattig hoe hij dat deed!), er was leuke muziek en alleen maar vriendelijke mensen. Dus regen of niet, genieten doen we toch wel én gewoon lekker in de buitenlucht. En thuis een stapel pannenkoeken gebakken, altijd een feestje dan hier Jammer genoeg is mijn 'rare' bui niet helemaal over, ben nog steeds wat geïrriteerd en bozig maar echt géén idee waarom. Achja, als dat alles is... maar hoop dat de maca snel gaat werken
Fijn dat je zo'n fijne middag hebt gehad! Ook als het naar weer is zijn er nog genoeg leuke dingen te doen he! Heerlijk die pannekoeken! Dat is hier ook altijd weer een groot succes. T is mijn schoonzusje En ze weet niet dat ik het weet Best moeilijk om niks te zeggen, want ze verspreekt zich heel vaak en dat valt mij natuurlijk op omdat ik het weer Het lijkt me echt heel leuk om samen met haar zwanger te zijn, we zijn ook nog vriendinnen, dus dubbel leuk Jammer dat er bij je zusje geen tweede komt! Maar wel leuk dat er kleintjes in je omgeving zijn! Het was inderdaad heftig en ik denk er nog vaak aan, maar gelukkig zijn we er beiden goed afgekomen. Ik heb inderdaad geluk gehad, mijn man heeft heel alert gereageerd samen met mijn moeder en me, ondanks mijn tegenwerpingen in de auto gewerkt en me naar het ziekenhuis gebracht. Als het 5 uur later was geweest was ik er volgens de gyn niet meer geweest. Mijn man heeft ook echt thuis op de bank gezeten denkend van: hoe moet dit straks in het geval dat ik hier in de toekomst steeds alleen zit.. Maargoed, het is weer (bijna) helemaal goed
Hallo dames, ik ben nieuw hier en wil ook graag op de lijst komen. Ik ben 27 en bezig met de 3e ronde voor een 1e kindje. NOD is waarschijnlijk op de 25e. Iedereen veel succes deze maand. Groetjes
Crispy ik ben zelf ook net (weer) bij NOD Welkom en veel succes deze ronde! Je ovu moet nog komen? Veel klusplezier!!!
Diabolique!!! Fijne vakantie girl! Geniet maar lekker van je dagen! Jij ook suc6 he!!!! Crispy...van harte welkom!!! Mamavan...Ja ik vind dat ook gezonder,nee ik heb hem niet om kunnen praten en hij liet vanmiddag bewijzen dat niet nodig is hahahahah....Als deze maand niet gaat lukken dan weet ik het 100% zeker dat niet aan klussen ligt!!
'goed' nieuws hier... mijn schoonzusje blijkt niet zwanger te zijn.. Ze is nu toch goed ongesteld geworden en de test was negatief... Voor zowel ons als hunzelf een hele opluchting!!! Gek wat emoties allemaal wel niet doen Welkom voor de nieuwe dames, op naar roze!!!
@Crispy, welkom en succes!! @MamavanF, wat leuk een natuurmarkt, waar was dat?? En ik heb trouwens ook van die vervelende hoofdpijn, bij mij komt het van mijn nek, die is met tijden helemaal verkrampt waardoor ik hoofdpijn krijg waarbij ik ook licht misselijk ben. Ben al een paar keer naar een paramedisch therapeute geweest voor massage maar sinds de laatste keer is het alleen maar erger geworden. Mijn yoga-oefeningetjes helpen beter haha