Ik zou het gewoon morgen doen hoor een testje, je zit nu toch al verder en ik had ergens gelezen dat innestelingsbloedingen ook nog later kunnen blijven plaatsvinden. En ben trots op je!! Hoop dat jij dat ook bent super meis!!!!
Dankje!!! Ik zat gisterenavond gewoon zowat te janken, zó blij was ik dat alles me gelukt was En vandaag alweer (nouja, moet straks nog wat fruit maar toch he) Ik ben kei trots op mijzelf!!!!! Ja, maar als afgelopen zaterdag de test nog nega was, zou hij dan zo snel al posi kunnen zijn denk je? Kan me gewoon niet indenken dat het zomaar ineens, terwijl het al begonnen is, niet meer doorzet doordat ik stress heb om wat dingen. Heb wel vaker dit soort stress gehad en dan véél erger maar dan bleef het ook niet weg. Maar misschien morgen toch maar testen Twijfel-twijfel-twijfel...
Hm ik heb het idee dat het morgen woensdag is maar is het nog niet lol! Misschien toch nog even wachten ik weet het ook niet haha. Kruidvat testjes zijn niet al te duur dus als je het kan missen misschien gewoon doen en anders einde van de week nog eens ofzo.
hihi ja dat ken ik, loop al de hele week een dag voor Testen heb ik nog zat in huis maar maar één van kruidvat nog. Zal wel es zien, misschien toch maar doen morgen (oja, pb komt nog hoor)
Oh jesses!!! Dat lijkt me ook heeeeeel vies! Whg! Ga je nog doortesten om te kijken of het misschien gewoon een stomme test was? HcG kan nog schommelen nu he... Hoop dat het helemaal goed zit! Knuffel!
@Diabolique, hoe is het nou meid??? @MamavanF, that's the spirit, wees trots op jezelf, dat zouden wij vrouwen veel meer moeten doen!!! En ik hoop dat je binnenkort heel veel van eten kunt gaan genieten.
mamavanF heeeeeel goed dat eten van je! En ik hoop dat je straks toch nog een posi test in handen mag krijgen!
Dia wat een rotsituatie zeg! Heel veel sterkte en wijsheid en zoals al gezegd is: Laat je niet meesleuren in zijn ellende als je er niets aan kan doen... geen vent is het waard om jezelf voor in de vernieling te helpen.. (ook geen vrouw trouwens)
thnx allebei!!! Ik weet zeker dat het helemaal gaat lukken met eten En Minnie; helemaal waar; wij vrouwen mogen véél vaker trots op onszelf zijn! Paloe; dat hoop ik ook! We zullen het gauw genoeg weten
Vandaag nog een testje gewaagd. Helaas..... Ik geef het op. Blijkbaar is mijn cyclus in de war. Of wordt het gereset na de pil????
Hallo, hier even een kort berichtje want ik ben erg moe. De hele dag al bezig met het aanleggen van een nieuw terras! Hier ook nog steeds geen rood en weer een nega test vanochtend, snap er helemaal niks meer van..
Hier ook nog steeds geen ongi. Normaal zere borsten nu juist helemaal geen last van. Ga morgenochtend een testje wagen! Spannend! Succes mede wachtenden!
Goede morgen!!! En Marly al getest?? @Crispy en Marty,balen na zo veel dagen overtijd nog geen posi test, laat dan die ongi maar komen dan weet je waar je aan toe bent @MamavanF, ging jij vandaag ook testen?
Goeie morgen dames. Hier nog steeds miniem bruin/rood verlies... niet om over naar huis te schrijven haha... Mochten men regels altijd zo miniem zijn, ga ik een feestje vieren... wel nog steeds gevoelige boobs... Durf nog niet te zeggen dat ik ongesteld ben... ik kom in elk geval wel meeloeren op het volgende topic omdak niks wil missen... Ik heb me weer wat meegemaakt gisteren en deze nacht... PPPFFFFFFFF
Ik weet het je voelt je dan helemaal verloren. Weet geen blijf met jezelf. Je wil dit oplossen maar loop steeds tegen een muur. Ik kan nu wel zeggen thuis drinken doet ie niet. enkel op feestjes maar ja dan laat hij zich helemaal gaan. en afgelopen week zijn er 3 feestjes geweest en dan ja weet ik op voorhand hoe laat het gaat zijn... ik zit er nooit naast. Gisteren voelde ik me zo ellendig, ontzettend veel gehuild op werk eigenlijk... stiekem achter men pc... niemand die me zag... Vond het heerlijk dat er weinig mensen aanwezig waren. Had even de rust nodig. VL begon mailtjes te zenden dat het niet mijn schuld was, dat het zeker niet aan mij ligt; Dat hij zoveel medelijden met me had, vroeg of hij me meteen moest komen halen en dergelijke. 's avonds na werk kwam hij me oppikken en in de auto zei hij: het is niet jouw schuld echt niet! Voor de rest geen letter gezegd tegen hem. Kon de moed er niet voor opbrengen. Thuis zei hij tegen me ga eens zitten. En ik voelde al op voorhand wat hij ging zeggen. Had het deze week nog gezegd eh dat t niet lang ging duren voor hij een terugval ging hebben... Hij heeft afgelopen week 5g coke gesnoven. Daarom dat hij helemaal veranderde, daarom dat alles mijn schuld leek te zijn, daarom dat hij me zo kwetste, daarom dat het hem niets leek te schelen,... Ik was zo kwaad op dat moment dat ik zelfs niet meer kon huilen. Pfffffffff waarom? Ik heb zo een kuthekel aan de algemene aanvaarding van drugs tegenwoordig. Je kan geen film op programma opzetten en het gaat er godverdomme over... Ik HAAT het gewoon... Ik weet nog niet wat ik ga doen met hem...