Hier ook misselijk maar dat is met vlagen. Niet zo heftig als bij Paloe dus ik mag niet klagen. Heb volgende week dinsdag een afspraak bij de gyn voor vroege echo omdat vorige keer een mk werd op 5+5. Ben wel ontzettend moe, weet nog van Y en T dat ik moe was maar dat stelde vergeleken met nu niks voor. En ze gaan vanaf deze week niet meer naar de creche en hebben vanaf vrijdag ook vakantie van de psz (ma en vrij) dus dat is wel heftig, geen rustmomentjes meer want ze gaan ook niet meer naar bed tussen de middag. Maar alles voor het kleintje in mijn buik!!! En ik kan me herinneren dat ik de vorige keren met een week of 14 energie voor 10 had dus daar leef ik naartoe... Zwangels, ik weet niet of het van je eigen risico afgaat maar je wilt niet het risico lopen dat het een bbz is toch? Succes meid, ik hoop dat het allemaal meevalt! Paloe, sterkte meid met de misselijkheid! Hopelijk heb je wat aan die medicijnen!
Fijn dat het allemaal goed gaat, ben benieuwd hoe je echo gaat! Wel heftig ja als de kindjes dan ineens weer thuis zijn, maar komt vast wel goed Hoop dat je je zo goed blijft voelen en misschien snel wat meer energie hebt.
Zo, even fatsoenlijke reacties op iedereen nog hoor. Dankjewel allemaal voor de felicitaties!!! @Crispy; wat rot zeg, die onduidelijkheid. Hoop dat er snel zekerheid komt voor je, dit is niet te doen he. @Marty; jij ook al zo vaag, klote zeg! Ook voor jou hoop ik dat je snel duidelijkheid krijgt. @Marly; heb je al getest? @Dia; meis, wat zal jij je eenzaam gevoeld hebben gisteren, zo alleen huilend op je werk Dikke knufff, vind ik heel naar voor je. Al had je dan rust nodig, zo helemaal alleen alles eruit huilen is ook niet alles he. Wat ontzettend, verschrikkelijk klote dat hij gesnoven heeft, hoe moet je dan in vredesnaam op hem reageren? Ik zou net zo kwaad zijn geworden als jij heel terecht bent geworden. Zeker als je samen voor een kindje bezig bent, dan is dit toch totaal onverantwoord gedrag. Ja oke, een terugval met drank maar daarbij ook nog coke? Lijkt me vreselijk om daarme geconfronteerd te worden. Ik hoop dat je voor jezelf duidelijk kunt krijgen wat je wil want, heel kort door de bocht; het gaat wel om jouw leven en dat moet een gelukkig leven zijn (geldt natuurlijk voor iedereen maar goed). Maar wel goed van hem dat hij er wat aan wil doen, dat hij stappen onderneemt. Want hoe erg het ook is, hij kan er zelf evengoed nog veel harder mee zitten en het vreselijk vinden dat hij zo afhankelijk is van die troep. Je komt over als een sterke vrouw en je hebt veel over voor je vriend maar pas op dat je er zelf niet aan onderdoor gaat he. Jij bent óók belangrijk!!! Zag trouwens dat je op rood bent gegaan, balen natuurlijk maar in deze situatie misschien wel 'beter', voor nu... @zwangels; ben het met de anderen eens; neem het zekere voor het onzekere en laat het onderzoeken meis, zodat je zeker weet waar je aan toe bent. Dat mag je vragen, zelfs eisen! @Paloe; wat fijn dat die medicatie helpt, zo kan je toch overeind blijven he. Lijkt me erg naar het zo erg te hebben maar gelukkig zijn er medicijnen @Ils; Fijn dat je nu een vroege echo krijgt, dan heb je meer zekerheid he. Die vermoeidheid voel ik nu ook al, duurt wel even he. Dat het maar snel week 14 mag zijn voor jou, kan je weer alles aan
Gefeliciteerd mamavanf!! Heb vanmorgen getest... weer negatief... pff kom nou maar op met die ongi... die onzekerheid is echt niet fijn!
Marly : wij zitten in hetzelfde spreekwoordelijke schuitje. Hopelijk komt de ongi morgen.....beter ongi dan overtijd en negatief testen.....
@lavina, ben 1 jan gestopt met de pil, duurt ontpillen dan zo lang? @crispy, vervelend he, laat het dan maar gewoon komen idd dan kunnen we weer verder!
Mijn Ha had tegen mij gezegd 6 maanden tot 1 jaar maar verschillend per persoon. Hoop dat jullie beide snel duidelijkheid hebben, dat afwachten met negatieve testen lijkt me echt super irritant
Hoi allemaal, ik reageer een beetje laat, maar toch. Heb vandaag een eConsult gedaan bij verloskundige, kan waarschijnlijk voor dinsdag een afspraak maken voor een echo. Dus ga ik morgen bellen. Even een kort berichtje, want ga nu slapen. Slaap lekker allemaal!
Dit gaat tijd in beslag nemen om te helen dat is iets dat ik 200% zeker weet... gisteren heeft ie amper durven praten tegen me... Ik ben deze ochtend vertrokken voor hij wakker was. Ik heb even deze alone time nodig om alles op een rijtje te kunnen zetten. Ben blij dak jullie heb waarbij dak men hartje een beetje kan uitstorten. Het is ontzettend onverantwoordelijk wat hij gedaan heeft... het is op geen enkele manier goed te praten en dat moet hij nu eens en voor altijd goed beseffen. Hij denkt als ik zwijg, dan gaat dit vanzelf wel over. Maar dit gaat dik tegen slaan voor hem als hij dit denkt. Zolang hij de moeite niet doet om dit te bespreken doe ik er de moeite ook niet voor... We zullen zien hoe lang het duurt. Vond het eigenlijk zalig dak hier maandag zo'n rust en kalmte had... dat niemand aan me kwam vragen wat er was... als ik zo'n bui heb kan je me beter ook gerust laten. En ja ben volledig op rood gegaan. Maar na wat er deze maand allemaal gebeurd is, vind ik het eigenlijk ergens wel goed... khad em t niet gegund op dit moment...
Dia, ik schaam me liep want heb helemaal niet op je gereageerd gister. Sorry daarvoor!! Jeetje meid. Wat heftig voor je! Ik kan me voorstellen dat je book bent dat je nu niet in verwacht bent. Eerst dit afsluiten. Sterkte meid!