Is inderdaad stiller aan het worden hier, meesten zitten inmiddels op een ander topic denk ik he? Hoop voor de meiden in onzekerheid dat er snel duidelijkheid komt, ik duim voor jullie!!!
Ben ook wat rustiger, want wacht in spanning af tot dinsdag, dan heb ik eindelijk zekerheid hoop ik. Zit nu op 12 dagen bloedverlies.....grrr word er niet goed van! Ben blij dat de verloskundige gereageerd heeft en dat ik dus lang mag komen voor een echo.
Hier ben ik weer even moest even van de roze wolk afkomen.. Iedereen bedankt voor de felicitaties..kan het nog steeds niet geloven al was de test (die ik drie keer heb gedaan) ontzettend duidelijk. Ik ga volgende week vrijdag voor de eerste afspraak naar de vk.. vind het zo spannend,maar tegelijkertijd ook zo ontzettend leuk..
Heerlijk he simba, bij ons dringt het nog niet echt goed door. Ik ga pas 8 augustus naar de VK maar maandag komt MvM al. Begint langzaam een beetje werkelijkheid te worden. Geniet ervan, voor je het weet is het voorbij en is je kindje ruim 3 Deze keer ga ik bewuster genieten, omdat ik nu weet hoe snel het gaat...
MamavanF jij ook gefeliciteerd... Ik denk dat als we volgende week bij de vk zijn geweest en de echo hebben gehad dat het dan beter binnen komt,omdat je het dan kunt zien en horen...vindt het zo spannend allemaal...
Ja joh maar het ís ook spannend! Geweldig leuk, mooi en bijzonder maar hartstikke spannend. En dat blijft het ook, omdat elke fase anders gaat zijn en je nooit precies kan weten wat je te wachten staat. Maar echt, genieten! Enneh.. dankjewel Vind de rest dit niet vervelend, dat we dat hier bespreken? Terwijl jullie nog zo in onzekerheid zitten? Sorry anders, is niet de bedoeling iemand te kwetsen!!!
@ Aster: waarom heb jij een verwijsbrief van de HA? Sorry als je dit al ergens neergetypt hebt.......maar ik heb het dan niet opgeslagen @ MamavanF: wat mij betreft geen probleem. Hier nu dag 46 van de cyclus en geen enkel spoor van iets :x
Hallo Dames, Sorry dat ik jullie heb verwaarloosd........... Ik voelde me de afgelopen week anders als anders. Kreeg in ene een koortslip en werd snot verkouden (met dit mooie weer) Maarja vorige maand had ik ook een cyclus van 35 dagen dus ik dacht ik wacht het nog even af. Had de 30e ongie moeten worden. Vanavond een test gedaan, waarom weet ik niet, gewoon een "gevoel". En ja hoor binnen de 5 minuten kwam er een licht 2e streepje te zijn. Krijg het niet goed op de foto. Heb nog een beetje twijfels maar ga dit weekend weer testen, en dan hoop ik dat het treepje donkerder is geworden!! Vind het onwijs spannend allemaal. liefs
Helaas ik mag op rood en ben tijdens mij bruiloft dus ongesteld! Livana thanx. IK Ga ondanks dit er toch van genieten hoor!
Aan alle roze dames, proficiat!!! Hopen op plakkertjes... Aan alle rode dames: Volgende keer meer geluk en klusplezier gewenst. Aan hier: heb even een tijdje afstand gedaan van het forum ivm men relatie. Heb even andere dingen om me op te focussen sorry dames... groetjes
Meiden, ik wilde toch even laten weten dat mijn drie dagen bloedverlies vorige week, niet mijn menstruatie was maar een innestelingsbloeding, want ik ben zwanger! Ik had het echt niet verwacht en zou vandaag naar de dokter aangezien mijn lf korter en korter werd (dacht ik), maar toch een positieve test... Ik hoop voor jullie ook allemaal snel een positieve test!!!!
Goede morgen!!! Toch nog een paar positieve berichten hier. @Onzeker, een streep is een streep maar ik snap helemaal dat je een knaller wil, hopelijk morgen een duidelijkere streep. Maar toch een voorzichtige proficiat. @Emm, wat een leuke verrassing zeg, gefeliciteerd!!!! Waarom ging je testen, had je een gevoel of zo? Aangezien je dacht ongi te zijn. En dan helaas de minder leuke berichtjes. @Hopelessinlove, heel veel succes in de volgende ronde en ondanks dat je ongi bent wil ik je heel veel plezier wensen op jullie bruiloft morgen. Lijkt me geweldig om te trouwen. Vl en ik denken er ook over na om het te doen. @Dia, jij veel sterkte met je relatie. Hopelijk komen jullie eruit saampjes. Gaan jullie nu nog wel voor een kindje of zet je het even in de wacht? Hier niks te melden. Alle overgebleven meiden hopelijk kunnen jullie ook op roze dan sluiten we deze lijst nog enigzins positief.
Het is niet makkelijk en wordt ni makkelijk ook niet... Ik zet onbewust zwanger worden even opzij... wil eerst dat dit opgelost raakt alvorens dat er een kleintje aankomt. Maar ik blijf op einde van de maand wel nog wat meetetteren op het NOD forum hoor... kwestie van alles in het oog te houden wie er preggers is eh :-D
Ik bleef last hebben van mijn buik en borsten en toen heb ik maar een ovu test gedaan (ik dacht eerlijk gezegd aan een mogelijke eisprong) en toen was deze mega positief. Bij de derde dag een positieve ovu test heb ik toch maar een zw test gedaan en die was dus positief... De lijntjes zijn nog wel erg licht maar lijken nu donkerder te worden (zijn wel goed te zien). Maandag test ik weer om te kijken of het goed door zet...
@Emm gefeliciteerd!! Wat leuk toch nog @Onzeker voorzichtig gefeliciteerd hoop dat je streepje snel donkerder wordt! zet je op lichtroze dan maar @hopeless jammer en veel succes de volgende ronde, en heel veel plezier morgen, maak er een top dag van. @diabolique vind het zo vervelend voor je meis, hoop dat het allemaal snel goed komt, lief dat je bij ons langs blijft komen, knuff en veel sterkte.
♥ N O D - l i j s t 16 t/m 30 j u n i 2012 ♥ 16. (7) All Mine (24 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Mh90 (21 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Voortje86 (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje Paloe (25 jaar) - 9e ronde, 3e kindje Babybolly (32 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Jufjessica (27 jaar) - 5e ronde, 1e kindje xKarenx (28 jaar) - 2e ronde, 1e kindje 17. (5) MamaJens (25 jaar) - 2e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 weken) Ukkie87 (25 jaar) - 11e ronde (3e ronde MMM), 1e kindje Geranium32 (32jaar) 4e ronde - 1e kindje Lindsay83 (29 jaar) 6e ronde - 1e kindje dientjuh (21 jaar) 5e ronde - 3e kindje (eerste kindje na 27 weken overleden) 18. (4) Toekan (23 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar) - 9de ronde, 5e kindje (en helaas ***) Bootjekatootje (23 jaar) - 8e ronde, 1e kindje (3e ronde na MK's) Sofie28(32 jaar) -1e ronde,4e kindje 19. (4) Pinkster (25 jaar) - 35e ronde, 2e kindje Fiona1983 (28 jaar) - 8e ronde, 1e kindje Nik (32 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Danielllle (28 jaar) - 7e rond, 3e kindje 20. (7) LBlue (24 jaar) - 12e ronde, 1e kindje Ils80 (31 jaar) - 2e ronde na MK, 3e kindje Miepje01 (27 jaar) - 10e ronde , 1e kindje SanEnJef (21 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Mamasab (29 jaar) - 1e ronde, 3e kindje Mizz Bunny (29 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Sabbelbientje (19 jaar) - 1e ronde, 1e kindje 21. (3) Lastgoodbye (21 jaar) - 2e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Fathers Princes (23 jaar) - 13e ronde, 1e kindje 22. (4) MamavanK (22 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Smeagol (35 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Fliertje (24 jaar) - 2e ronde na MK, 1e kindje Smurfje31 (31 jaar) - 1e ronde, 1e kindje [COLOR=#cc99c]23. (10)[/COLOR] Leontine135 (35 jaar) - 9e ronde, 4e kindje xSchaapjex (? jaar) - 8e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar) - 4e ronde, 2e kindje Marty (32 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Pasja (32 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Sarahtj3 (26 jaar) - 2e ronde, 2e kindje Tumtum (? jaar) - 1e ronde (2 mk), 1e kindje Linnie1985 (26 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Mariposa87 (? jaar) - 1e ronde, 1e kindje Zwangels (29 jaar) - 9e ronde, 1e kindje 24. (8) Marly87 (24 jaar) - 6e ronde, 1e kindje CBella (21 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar) - 2e ronde, 1e kindje VonnekeLegrand (31 jaar) - 28e ronde, 1e kindje Souries (29 jaar) - 1e ronde (na mk), 1e kindje Rian (28 jaar) - 1e ronde, 2e kindje MamavanShaun (29 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Veritas87 (25&24 jaar) - 4e ronde, 1e kindje 25. (5) Crispy (27 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Lavina (30 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Biancavm (28 jaar) - 8e ronde, 2e kindje MissMara (28 jaar) - 1e ronde, 1e kindje joyce0606 (27 jaar) 2e ronde, 2e kindje [COLOR=#cc99c]26. (6)[/COLOR] Minnie1979 (32 jaar) - 3e ronde, 2e kindje Biancs (29 jaar) - 5e ronde, 1e kindje Dilara1 (27 jaar) - 2e ronde, 3e kindje Yuna28 (26 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Toetje77 (34 jaar) - 5e ronde, 2e kindje Mpo (28 jaar) - 11e ronde (na bbz), 1e kindje 27. (2) Aisley (30 jaar) 3e ronde Naomi86 (? jaar) 3e ronde, 1e kindje 28. (5) Aster14 (25 jaar) - 2e ronde, 1e kindje Tinkerbell26 (26 jaar) - 8e ronde, 2e kindje Kaka (29 jaar) - 5e ronde, 1e kindje Lizy (25 jaar) - 11e ronde, 1e kindje 01Patricia (27 jaar) - 5e ronde, 1e kindje [COLOR=#cc99c]29. (8) [/COLOR] Diabolique21 (24 jaar) - 9e ronde, 1e kindje Kunst (31 jaar) - 13e ronde, 1e kindje Amoura (22 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Missy78 (34 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Hopelessinlove (?) - 3e rondje, 1e kindje (2x mk) Ayse1980 (32 jaar) - 4e rondje, 3e kindje wendy27 (28 jaar) - 16e ronde, 1e kindje Simba32 (33 jaar) - 3e ronde, 1e kindje 30. (5) MamavanF2009 (33 jaar) - 6e ronde, 2e kindje Emm82 (29 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Onzeker23 (23 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Chantalcindy (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje Babbii (26 jaar) - 6e ronde, 1e kindje Datumloos (4) Jeskejes (30 jaar) - 19e ronde, 1e kindje Enjoyce (25 jaar) - 3e ronde na 2 MK, 1e kindje Charise (25 jaar) - 3e ronde (9e zonder pil), 1e kindje Jossie81 (31 jaar) - 1e ronde (2x mk), 1e kindje T [COLOR=#cc99c]o[/COLOR] t a [COLOR=#cc99c]a[/COLOR] l: 87 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger (14)♥, ongesteld (53), 3 MMM, negatieve test (6), twijfeltest (3), cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven (11)
Heee Emm,wat een geweldige verrassing! Gefeliciteerd Ging bij mij net zo, typisch zeg Onzeker; streep is streep, hoe licht ook. Had bij mijn zoontje een heel lichte streep en hij is nou al ruim drie jaar Gefeliciteerd! Hopelessinlove; alvast gefeliciteerd met je huwelijk, ik wens jullie een fantastisch mooie dag en een lang en gelukkig leven samen. Met geweldige kindjes straks. Jammer dat je nu ongesteld bent, ik hoop dat je gauw zwanger mag zijn! Diabolique; heel veel sterkte meis, het is een moeilijke situatie en dat zal het nog wel even blijven vrees ik. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen meis, dikke knuffel. Als je je verhaal kwijt wil mag je me altijd PB'en (als je wil)
he dames, Net nogmaals getest, kruidvat 2v5 een duidelijk tweede treepje clearblue ZWANGER 2-3 pfff sta helemaal te trillen. Vriendlief is aan het werk. Ben ZOOOO benieuwd naar zijn reactie straks. liefs
marly ik ben heel benieuwd! Heb je al getest? Anders zou ik miss even contact opnemen met de ha, hoeveel dagen overtijd ben je nu? Crispy wat vervelend dat jij ook nog geen duidelijkheid hebt! Aster jij ook al zover overtijd zonder duidelijkheid..fijn dat je al een verwijsbrief hebt! En die hoop kan ik me best voorstellen hoor! MamavanF ja ik schrijf nu ook in het februarimamaś 2013 topic mee maar blijf het hier bijhouden tot iedereen duidelijkheid heeft hoor! Zwangels echt fijn ja dat je mag komen voor een echo! als je geluk hebt krijgen jullie een kloppend hartje te zien, wat zou dát fijn zijn! Onzeker gefeliciteeerd!!!!super zeg! en 2-3 al, mooi! Hopeless klote dat je op rood moet, maar lijkt me ook fijn om duidelijkheid te hebben.. Heeeeeel veel plezier op jullie bruiloft, maak er een geweldige dag van! **Zucht....denkt nog even terug aan vorig jaar...wat een heerlijke dag was het toch...** Dia dat je even afstand neemt is ontzettend begrijpelijk, sterkte meid! Emm82 Gefeliciteeeeerd!!! Ff ego: wij hebben gisteren onze frummel van 1 cm groot en 7 weken oud gezien! En het hartje klopte! begint allemaal wat echter te worden nu