Ah ik zie net dat ik een hele pagina heb gemist! Zal de lijst even goed bijwerken, sorry voor Ukkie87! Ik heb je niet expres genegeerd En Ukkie, Kunst, en Bootjekatootje bedankt voor de lieve complimenten over de lijst, super leuk!
♥ N O D - l i j s t 16 t/m 30 j u n i 2012 ♥ Bekijk bijlage 250013 16. (4) All Mine (24 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Mh90 (21 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Voortje86 (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje Paloe (25 jaar) - 9e ronde, 3e kindje 17. (2) MamaJens (25 jaar) - 2e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 weken) Ukkie87 (25 jaar) - 11e ronde (3e ronde MMM), 1e kindje 18. (3) Toekan (23 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar) - 9de ronde, 5e kindje (en helaas ***) Bootjekatootje (23 jaar) - 3e ronde, 1e kindje 19. (3) Pinkster (25 jaar) - 35e ronde, 2e kindje Fiona1983 (28 jaar) - 8e ronde, 1e kindje Nik (32 jaar) - 7e ronde, 1e kindje 20. (2) LBlue (24 jaar) - 12e ronde, 1e kindje Ils80 (31 jaar) - 2e ronde na MK, 3e kindje 21. (2) Lastgoodbye (21 jaar) - 2e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar) - 1e ronde, 1e kindje 22. (2) MamavanK (22 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Smeagol (? jaar) - 4e ronde, 1e kindje [COLOR="#cc99c"]23. (5)[/COLOR] Leontine135 (35 jaar) - 9e ronde, 4e kindje xSchaapjex (? jaar) - 8e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar) - 4e ronde, 2e kindje Tinkerbell26 (26 jaar) - 8e ronde, 2e kindje Marty (32 jaar) - 1e ronde, 2e kindje 24. (5) Marly87 (24 jaar) - 6e ronde, 1e kindje CBella (21 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar) - 2e ronde, 1e kindje VonnekeLegrand (31 jaar) - 28e ronde, 1e kindje Ayse1980 (32 jaar) 4e ronde, 3e kindje 25. (1) Crispy (27 jaar) - 3e ronde, 1e kindje [COLOR="#cc99c"]26. (2)[/COLOR] Minnie1979 (32 jaar) - 3e ronde, 2e kindje Biancs (29 jaar jaar) - 5e ronde, 1e kindje 27. 28. (1) Aster14 (25 jaar) - 2e ronde, 1e kindje [COLOR="cc99c"]29. (3) [/COLOR] Diabolique21 (24 jaar) - 9e ronde, 1e kindje Kunst (31 jaar) - 13e ronde, 1e kindje Amoura (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje 30. (2) MamavanF2009 (33 jaar) - 6e ronde, 2e kindje Emm82 (29 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Datumloos (2) Jeskejes (30 jaar) - 19e ronde, 1e kindje Enjoyce (25 jaar) - 3e ronde na 2 MK, 1e kindje T [COLOR="cc99c"]o t a [COLOR="cc99c"]a[/COLOR] l: [COLOR="cc99c"]3[/COLOR]9[/COLOR] ♥ zwanger ♥, ongesteld, 3 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven. Ukkie87, Paloe en Crispy jullie staan erbij! Voor jullie alle drie veel succes toegewenst. Kunst, leeftijd is bijgewerkt
Isabel: lukt het vanavond of morgen nog? Posi test is later pas de daadwerkelijke eisprong he! En die blijft ook nog even hangen.. Je hebt nog ff!! Veel liefs
Daar heb je wel gelijk in maar ik hoop er maar niet te veel op.. zou wel een klein kansje zijn dan! Heel lief van je trouwens Dankje. Ik had jou trouwens een tijdje terug een privé berichtje gestuurd!
Graag gedaan hoor! Ik gun het mensen die zo hun best doen voor anderen (de lijst bijhouden) en meedenken met anderen!! Berichtje ga ik straks even checken haha ik zit altijd op mn iphone.. Mn vriend kreeg gister de vraag van een vriend hoe het met de kleine ging! Oeps, dat is een miskraam geworden.. (woont in korea tijdelijk) dus vl vertelde het vandaag, ik zei:"Geeft niks he lieverd, vanavond maken we er gewoon nog een"! Hihi hint hint, oke zei die!
Ik las net over het wel of niet voelen van je eisprong. Zelf heb ik nog nooit mijn ei gevoeld, wel had ik vrijdag en zaterdag (CD 10) een flinke kramp gevoeld. Maar dit kan de ei toch nog helemaal niet zijn. Hou me gewoon aan de ovu test en temp, zie wel degelijk een trend in de afgelopen maanden. Er werd ook geschreven over vermoeidheid en koppijn. Zoals ik al eerder geschreven had heb ik hier nu (vlak voor m'n ei) ook last van. Maar denk nu sterk dat het ook een deel stress is, heb op m'n werk wat moeilijke gesprekken gehad en het feit dat het maar niet wil lukken. Misschien gek, maar werd net helemaal gek toen ik de saus pan liet vallen. Reageerde als een klein kind: dat ik het ook nooit goed kan doen, dat iedereen tegen mij is. Gek, want ik heb een hele lieve vriend en op m'n werk heb ik het ook gewoon naar mijn zin. Zal wel de druppel zijn geweest, moet het gewoon los laten...
@Vonneke ik voel nu ook al vanalles, maar dat heb ik sinds dat mijn eileider is verwijderd, daarvoor had ik eigenlijk nooit pijntjes oid, kan ook tussen de oren zitten natuurlijk en omdat we er nu zo mee bezig zijn. Heb nu al kramp in mijn liezen etc maar heb nog geen ei ( ik temp en ovu-test). Misschien is het een voorbereiding op een ei, kan dat?? Tja en stress daar kan je allerlei klachten door krijgen,beetje ontspannen op zijn tijd is geen overbodige luxe.
Hoi! Nou volgens mijn banner is mijn eisprong over 2 dagen geloof ik! Hoe weet ik dat mijn ei gevoeld heb?! Nou...ten eerste : ik begin met temp. dag 10 van me laatste mestruatie Tweede: Ik gebruik dagelijks vanaf dan ovulatiestesten,in de ochtend.... Als ik goed alles goed gerekend heb zal mijn ei dan vandaag moeten zijn! Gister avond,voelde ik een constant 30 min,steekjes aan de linker kant(soms rechter) Maar nu linker,en blijft steken soms met krampen! En natuurlijk veel slijm,ik voel het gewoon komen!! Vandaag een flink povitief ovulatie test! Dus vanmorgen veeel meer krampjes,maar begin van de middag tot nu toe voel ik niks meer... Dus vandaar weet ik dat mijn ei is geweest!!! Dat heb ik altijd! Niet elke maand,want een vrouw ovuleert niet elk maand he,daar moet je ook rekkening mee houden
Pinkter, dat wist ik niet dat je soms niet ovuleert, heb je dan wel een menstruatie?? Maar dan mag jij morgen al lekker op het w8bankje en aan het klussen heeft het deze keer niet gelegen he hihi. Ik weet niet of ik erin geloof maar ik heb van de week een maansteen gekocht, gisteren was het volle maan en dan moet je m opladen ( ja klinkt wel raar he) en nu draag ik m in mijn bh. Ben benieuwd.... @Olivia, ik zie aan je banner dat je een pauze inlast tot augustus, mag ik vragen waarom?? Als je liever geen antwoord geeft is dat geen probleem hoor.
Hee meiden, ik kom me bij jullie voegen! Mijn NOD is 20 juni, eerste kindje, ronde 7, 30 jaar Ik heb voor de tweede keer deze ronde mijn ei gespot. Blijkbaar is er met m'n vorige eitje iets misgegaan en heb ik daardoor ongi gemist. Nu dus nieuw ei, en dat brengt me weer bij jullie
Die vent van mij is GEWELDIG!! Gisteren was het zo'n 30 uur na positieve ovu test dus moesten we eigenlijk actie ondernemen.. Maar na een half uur tegen m aanrijden zonder reactie viel ik toch maar teleurgesteld in slaap.. Had me er al bij neergelegt dat deze ronde de kans kleiner zou zijn dan.. Maakt ie me opeens tegen 1en wakker! Ik sliep nog half!! Dus vraag me serieus af of ik heb gedroomd hahaha! Maar de lingerie op de grond zegt van niet duss de kans is weer groter! Wie had dat gedacht!! Oke ik heb vandaag definitief te horen gekregen dat ik 0-uren krijg eind juli, dus zit ik zonder baan!! Ik ga weer gastouder worden, iemand nog op zoek? Lekker getimed allemaal, maar de kinderwens houdt niet zomaar op! Over 9 mnd zal er vast meer stabiliteit zijn.. In ieder geval nu het wachtbankje bereikt! Al kwaaltjes iemand hahaha
Jeej Bootje (mag ik je afkorten?) toch nog een kans!!! Ik denk dat ik vanavond nog maar eens flink lief ga zijn voor mijn ventje en hopelijk hij voor mij Ik heb nu een wat "natter" gevoel en ik lijk ook slijm te spotten (nog niet heel veel aandacht aan kunnen besteden). Zondag wel al ons best gedaan. Even wat anders grappigs... Wij zitten hier met 2 uilen en 2 uilskuikens, eerst zaten ze onder ons dak, net onder de pannen. Maar doordat ze zoveel herrie maakten sliepen wij niet meer dus mijn man heeft ze (uiterst voorzichtig) verplaatst van onder ons dak naar een nestkastje op een meter afstand en gelukkig hebben de ouders het geaccepteerd!! Maar nu hebben we dus een uil die dag en nacht waakt over de kuikens en wordt onze hond aangevallen! Zonet zat de uil op het gras en speelde ik kiekeboe met hem/haar!!! Ik keek door het ene raam en de uil strekte zich, keek ik door het andere raam (er net onder) bukte de uil om me in de gaten te houden. Zo lief!!!
Wat mooi, die uil! En wat leuk dat ie meespeelde Hier hadden we vanmorgen ineens een heel 'leuke verrassing' in de huiskamer. Ons kleinste poezenmeisje vond het nodig ons een kadootje te geven... een vogeltje. Aardig van haar he? :/ Minnie, jij had een maansteen gekocht he? Ik heb er sinds 5 weken een om en vannacht op de vensterbank gelegd om op te laden (volle maan he) en daarna goed gespoeld. Net weer omgehangen en ik hoop dat hij gaat werken. Dat is dan ook meteen het enige wat ik nog doe, wij hebben besloten om geen kaartjes met temperaturen meer bij te houden, geen ovu-testen of nog op de eisprong letten maar gewoon zien hoe het gaat lopen. Gisterenavond heb ik Lief eindelijk mijn grootste angst verteld, en waarschijnlijk ook de onderliggende reden waarom ik zo weinig eet. Morgen bij mijn therapeute maar eens voorleggen, hoe hard ik me er ook voor schaam. Lief was de eerste aan wie ik het verteld heb, in al die jaren therapie, onderzoeken e.d. heb ik dat nooit gedurfd en nu het hoge woord eruit is ben ik eigenlijk best wel opgelucht. Tegelijk voel ik me ook bezwaard en schuldig omdat ik hem ermee 'opzadel' maar hij zegt; daar ben ik voor Nu zoeken naar een goede oplossing om hier vanaf te raken maar dat moet te doen zijn. Nu weer verder aan mijn huiswerk voor mijn cursus zelfvertrouwen
MamavanF, wat fijn dat je nu hebt kunnen vertellen wat je al die jaren voor je hebt gehouden! Ik kan me voorstellen dat je er opgelucht over bent en inderdaad nu kun je kijken naar een oplossing! Ik wens je heel veel succes bij het vinden van die oplossing! Dat is nog eens een verassing, zo'n vogel in je kamer... Onze hond had vorige week ook zo'n verassing voor ons maar dan in de vorm van een mol. Gelukkig had ze het beest buiten gelaten want wat een stinken!!!!! En wat knap dat jullie hebben besloten alles los te laten, ik hoop dat dat gaat lukken en dat het daarmee snel raak is!
Ik heb het even gehad! Vanochtend moest er van alles en nog wat gebeuren en door een 'miscommunicatie' is het niet gebeurd. Dus ik zou bijna durven zeggen zet mij maar op ROOD!! pfff en we werken ook nog eens met elkaar, je snapt, de spanning is hier om te snijden op het moment! Denk dat ik straks me spulletjes pak en vast naar huis ga... Sorry, even gal spuwen... Die uil is wel top hoor! Wat een diertje! Onze kat komt om de haverklap met muizen aan zetten. Om ze ipv naar buiten te werken neemt ze ze doodleuk mee naar binnen.. aigh!
Even een vraagje....hoe zet ik mijn foto hier op,naast mijn naam zegt maar..zoals Ils80,mamavanf2009,Saar81(met een mooie babyfoto) Ik zit al een poosje mee te spoken maar het lukt niet....