NOD-lijst 16 t/m 30 juni 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door tinkerbell26, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ik voel me een beetje eenzaam met mijn NOD datum.. In de vorige lijst stond ik er met 6 anderen! Komen er nog dames mij vergezellen??

2. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    @Ils: Wat een dilemma, meis!! Doe vooral wat goed voelt voor jou, waar jij en je man gelukkig van worden. Dat is het enige advies wat ik kan geven, helaas..

3. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Lieve meiden, dank voor jullie reacties tot nu toe! Het zou pas in september ingaan dus ik heb nog wel even natuurlijk. Maar het stomme is dat ik weet hoe werkgever (als ik het ga doen) denkt over zwangere vrouwen en dat is zeker niet positief!

Het is al iets makkelijker geworden. Net nog een keer met ml over gesproken, hij wil ook graag een derde en zou het niet erg vinden als ik een tijd thuisblijf om voor uk te zorgen dat is wat hij eigenlijk gister wou zeggen! Nu hoef ik alleen nog met mijn schuldgevoel af te rekenen... Want wat zullen de mensen wel niet zeggen als ik een baan afsla voor een kindje...

4. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ paloe: oh ik zag nog dat je op me gereageerd had. Ik weet wel zeker dat ik niet zwanger ben, test was paar dagen na nod negatief en ik had een aantal dagen later positieve ovu test en daarna niet meer. Heb dus echt een nieuwe eisprong gehad, hopelijk deze keer goed gegaan en ook nog bevrucht :)

5. VonnekeLegrand

10 mei 2012
    59
    0
    0
    Brabant
    Heftig zo'n dilemma, maar als jullie beide graag een 3e kindje willen en jullie kunnen het financiëel aan zou ik ook thuis blíjven.
    2 voordelen: je kan meer bij je kinderen zijn, juist nu ze nog jong zijn. En de hoge rekening voor 3 kinderen opvang.
    Maar kan begrijpen dat werk ook fijn is voor jezelf als afwisseling en voor je zelf ontplooiing.

Sterkte met deze keuze!

6. VonnekeLegrand

10 mei 2012
    59
    0
    0
    Brabant
    Welkom dames, allemáál nieuwe namen ;)

7. VonnekeLegrand

10 mei 2012
    59
    0
    0
    Brabant
    @Pinkster bedankt voor je info, dus die 1e dip is eigenlijk een vreemde eend.
    Ik zal het in de gaten houden.

8. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    crispy hier staan ovulatie en obstipatie niet in verband met elkaar dus ik kan je niet helpen..

9. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    saar ok, hopelijk idd bevrucht!;)

10. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    trusten all, ben helemaal gesloopt, heb de hele dag in de collegebanken gezeten..

11. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Ava Mathilde, als jij de lijst zou willen overnemen vind ik het prima hoor.. :) Ik heb het namelijk een beetje druk momenteel en aangezien er helaas voor mij toch geen kans in zit deze maand..

Iedereen heeeel veel succes gewenst! De dames met wie ik al in een aantal topics heb gekletst; succes lieverds, ik gun het jullie ♥ van harte! ♥

12. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Om nog even in te gaan op de vraag waarom pauze tot augustus;

Deze maand helaas niet op het goede moment sex kunnen hebben en mijn vriend is in juli 4 weken weg.. lekker ongunstig dus :( Maar goed, alles komt hoe het komt, de tijd zal het leren!

Liefs x

13. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Isabel succes in augustus dan!:)

14. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen!
    zou iemand mij ook op de lijst kunnen zetten?
    ben 31j en zou kindje nr 4 worden en mijn nod dag is 18juni zijn!

@isabel:nou,dat zou nog kansen geven hoor!ik heb van mijn 3de kindje een ei-sprong gehad op dag 10!!dus klussen ervoor en erna...

15. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    sofie wow 4 al! Succes!;)

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    tumtietum, handig dat internet in de trein:D

17. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Heel handig Paloe!!!

Gister niet geklust dus schrijf ik mezelf af voor deze maand. Zondag voor het laatst geklust en gister duidelijk mijn ei gevoeld. Helaas :(

18. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    je maakt toch denk ik wel een kans als je gister je ei hebt gevoeld was ongveer zondag/maandag je erg vruchtbare dag dus denk dat je nog wel kans maakt :)

19. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Goedemorgen dames :)
    Even off-topic en ego een kleine update: gisteren EFT-therapie gedaan voor het eerst om van mijn angst af te komen.
    Psych houdt het vooralsnog op een angststoornis maar gelukkig kan dat overgaan.
    EFT kan goed helpen maar heb wel meer sessies nodig natuurlijk.
    Hoop dat het net zo goed werkt als EMDR-therapie, wat ik twee jaar terug heb gehad voor het verwerken van misbruik.
    Dat heeft echt goed geholpen dus in dit geval heb ik ook heel goede hoop.

Nu weer on-topic :D
    Hoop dat de meiden die denken geen kans meer te hebben gewoon lekker doorklussen want hoe klein de kans ook is, die is niet helemáál weg, toch?
    Hoop dat het voor ons allemaal mag lukken deze maand :)

20. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Goedenmorgen dames,

@Crispy, ik krijg meestal diaree tijdens en na mn ei.

@MamavanF, wat fijn dat de therapie aanslaat, hopelijk kom je weer geestelijk en lichamelijk in balans. En ik vind dat je je eigen absoluut niet hoeft te schamen omdat je een angst hebt om te braken. Maar ik snap dat het vervelend is, veel succes met je therapie.

@Ils, jij ook succes met je keuze, al denk ik dat jullie het wel al weten en toch voor een 3e gaan, misschien ook wel goed want nu kan het nog en werken komt later wel weer toch?? En misschien leeft het zaad van jouw man wel langer ( kan soms wel tot een week leven, wel uitzondering maar goed) en maak je toch nog een kansje.

@Olivia, ik wens je heel veel geluk in de maand augustus!!! En tot die tijd gewoon blijven proberen hoor, je weet het nooit, meestal als je het niet verwacht gebeurdt het.

Zo ga nu naar de psz de traktaties brengen want mijn dochter neemt vandaag afscheid

Deel Deze Pagina