bootje ja ik lig dan echt op de bank met een kruik en paracetamol en dan nog voelt het als een pols die zonder verdoving gezet wordt.. Gelukkig gebeurt het meestal savonds . Een paar maanden geleden kwam het opeens op mn werk toen ik de trap af liep en toen viel ik bijna van de trap af. Mijn collegaś schrokken zich dood Ik kan me voorstellen dat je er iets van wil voelen hoor! maar dit wens ik niemand toe Al is het wel lekker duidelijk
goedemorgen, hier weer een druk dagje tegemoet: we gaan dit weekend verhuizen en ik ben al met dozen op en af aan het rijden!pppfff vermoeiend zo alleen,maar ja het moet! verder niet veel te melden,zit op het wachtbankje en mijn innesteling zou morgen of overmorgen zijn,maar denk dat ik qua drukte niet veel kan bij stilstaan! wel heb ik deze nacht en vorige nacht heeeeeel slecht geslapen! mamavanf2009oh heb jij paniek-aanvallen? ik heb die ook gekregen tijdens de zwangerschap van mijn dochter,maar ik hou ze onder controle met medicatie... ava matilde:hier ook nooit meer de pil!!ik had toen echt geen sexleven meer! babybolly:hhmmm ovutesten,wil ze ook wel eens gebruiken maar waar koop jij die?hier in belgie kosten ze best veel voor een paar sticks... succes met zwanger worden en hopenlijk is het nu al raak! klussen elke dag:heb zondag/maandag/dinsdag en woesndag geklusd,maar gisteren had ik echt geen zin,dus alleen maar als de zin er is... paloe:ik had vroeger ook zo'n last van de ovulatie,maar sinds ik zwanger ben geweest voel ik hem niet meer. ik had er wel niet zo'n last van als jij,maar wel dat ik soms een paracetamol moest nemen...
hoi! mag ik ook o de lijst? 32 jaar. eerste ronde na verwijderen mirena.dat was 9 mei en ik ben 26 mei ongesteld geworden. ik dacht dat mijn ei zaterdag is maar had gisteren kramp en een beetje vloeien dus ik denk dat mijn ei gisteren was. laat mijn NOD toch maar op 23 juni staan
Ik koop de digitale van ClearBleu, zijn wel dure maar wel duidelijk. Als het negatief is zie ik een rondje en als het positief is zie ik een gezichtje in het rondje )) Ik koop ze bij de DA met 20 in verpakking voor zo'n 45, maar zie net dat ze op hun website maar 37,65 kosten DA drogistonline. Ze zijn misschien een stukje duurder, maar wel duidelijk. Ik kan niet tegen testjes waar je naar een streepje moet staren (is het nu wel of geen streepje). Heb trouwens net positief getest op ovu, dus laatste kans vandaag
vonneke succes vandaag! Ik heb deze ronde voor het eerst ovutesten gebruikt, had die van de kv. Maar ik hoorde al van mensen dat die helemaal niet goed zijn (het is ook best irritant dat ze altijd een streepje geven). Ik vind ze echt megaduur
het is misschien een domme vraag, maar op welke dagen gebruik je ovulatietesten? Alleen in de week dat je denkt dat je ei is? Voor mij is het pas mijn eerste ronde, maar ik merk dat ik me een beetje onzeker voel, omdat ik mijn eisprong helemaal niet voel. Ik heb nu 2 cycli gehad nadat ik ben gestopt met de pil, de eerste 31 dagen en de tweede 32 dagen. Ik zou, uitgaand van 32 dagen, gisteren mij ei gehad moeten hebben, maar heb niks gemerkt. Ik weet dat niet iedereen het voelt, maar ik word er toch wel onzeker van, ben bang dat we op verkeerde momenten klussen of zo. Herkent iemand dit?
Goeiemorgen allemaal! Hebben jullie ervaring met de ovulatietesten van sensitest? Ik had ze voor mijn vorige zwangerschap besteld (bijna 3 jaar geleden) maar toen ik er 1 ging proberen (eigenlijk voor de grap in de eerste week nadat ik dacht ongesteld te zijn geweest) knalde de streep bijna van de stick af en toen bleek ik dus wel zwanger te zijn, ha ha! Wel een leuke manier om er achter te komen. Ik had die tests nog in de kast liggen dus ik was eigenlijk wel nieuwsgierig of ik nu in de eerste maand nadat ik gestopt ben met de pil meteen een eisprong heb. De houdbaarheidsdatum is tot 2017, dus volgens mij moeten ze nog prima zijn. Ik ben nu echter een paar dagen aan het testen en ik heb het idee dat ik een heeeeel licht streepje zie (al een paar dagen), maar volgens mij kan dat ook een reflectie zijn van de plaats waar een streep zou moeten komen te staan. Kan dit? Of zie je bij een negatieve test helemaal niets? Ik weet natuurlijk niet wanneer mijn ei precies zou kunnen zijn aangezien dit de eerste maand is, maar ik heb voor het gemak de cyclus aangehouden die ik voor mijn eerste zwangerschap had. Twee dagen geleden had ik de hele dag wat krampjes en steekjes en verloor ik ook een heel klein beetje oud bloed. Zou dat een eisprong kunnen zijn geweest, ondanks dat de ovulatietesten geen donkere streep hadden? Sorry voor al deze vragen, maar ik ben een beetje in de war..
Hooooi! FF niet geweest hier,het begint wel gezellig te worden!!!! Hier niet zo gezellig!! Mijn tas WAS gejat..zuuucht Iphone er in,alles.....Mijn tas is vanochten terecht gekomen in Hardewijk..(????) maar ik was in Amersfoort,alles stonden er nog in behalve natuurlijk mijn geld en mijn iphone,supeeer balen,nu ff een nieuwe zien te regelen,want ik ben niet verzekeerd voor diefstal,ben super douwn,was gek op me telefoon....
@Marty, bij een ovu-test krijg je meestal een 2e streepje. Het is alleen positief als de testlijn net zo donker of donkerder is dan de controlelijn. Ik ben nu vanaf maandag met ovu-testjes bezig (midstream z&K) en heb telkens een 2e streepje, wel heel vaag. Had vandaag eigenlijk wel een posi ovu-test verwacht want ik heb kleine steekjes aan de linkerkant. Weet iemand hoe dat kan, wel ei pijn maar geen posi ovu-test??? Heb ook een klein beetje doorzichtig slijm daar beneden. @MamavanF, ik heb bij de zwangerschap van mijn dochter ook nooit hoeven spugen en ook de 2 keren erna niet. Ik vind het ook vreselijk om te braken en doe het dan ook bijna nooit, als ik het doe moet ik echt mega ziek zijn
Hey dames, had me hier al willen aanmelden maar ben het vergeten....tja druk druk druk. En daarbij dacht ik dus dat het deze maand helemaal niets zou worden aangezien mijn verwachtte eisprong precies midden in de week zou zijn dat vl er niet is...maar heb volgens mij mijn ei eerder gehad, namelijk in het weekend voor vl wegging dus toen flink geklust NU maar weer afwachten. Houdt wel mijn NOD datum aan gebaseerd op mijn laatste cyclus...dus voor de duidelijkheid Mizz Bunny, NOD 21 juni, 4de ronde 1ste kindje en ik ben 29 jr. Hopenlijk hoop roze deze maand. Ga er deze maand bewust minder meebezig zijn....als het lukt.
Nieuwe meiden, Welkom!!! Heel veel succes en ook voor jullie hopelijk een snelle test met 2 dikke strepen erop!! Pinkster wat balen meid! Succes ermee! MamavanF, respect voor jou!!! En ik heb ook 2 zwangerschappen gehad waarbij ik zelfs niet misselijk ben geweest dus zo kan het ook! Ik hoop dat je therapie snel aanslaat en wens je er heel veel succes mee! Zijn er al meiden met testdrang? hihi
JAAAAAAA!!!! Bij mijn vorige zwangerschap had ik 4 dagen voor mijn NOD getest en binnen een paar sec BAM: Postief!!! Nu zit ik dus al... hmmm dan kan ik woensdag (13 juni) al testen ipv de zondag erna (17 juni). Vandaag zou de innesteling moeten beginnen/zijn. Heb gister al veel gevoeld maar het is gewoon jezelf gek maken!! Hoe dan ook; ik ben van mening dat je het echt nooit kan weten!! En als het uiteindelijk wel positief uitvalt is het natuurlijk makkelijk roepen; Zie je wel! Ik zei het je toch?! haha maar ik maak mezelf net zo gek! Het is dat mijn verkering zo goede relativeringsvermogen heeft want hij zal wel gillend gek van me worden!
hahaha dat relativeringsvermogen houdt ons op de been! ik merk dat ik er niet erg veel mee bezig ben. kan mijzelf ook niet zwanger of als mama voorstellen. komt vast nog wel.
♥ N O D - l i j s t 16 t/m 30 j u n i 2012 ♥ Bijlage 250013 16. (4) All Mine (24 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Mh90 (21 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Voortje86 (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje Paloe (25 jaar) - 9e ronde, 3e kindje 17. (2) MamaJens (25 jaar) - 2e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 weken) Ukkie87 (25 jaar) - 11e ronde (3e ronde MMM), 1e kindje 18. (3) Toekan (23 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar) - 9de ronde, 5e kindje (en helaas ***) Bootjekatootje (23 jaar) - 3e ronde, 1e kindje 19. (3) Pinkster (25 jaar) - 35e ronde, 2e kindje Fiona1983 (28 jaar) - 8e ronde, 1e kindje Nik (32 jaar) - 7e ronde, 1e kindje 20. (3) LBlue (24 jaar) - 12e ronde, 1e kindje Ils80 (31 jaar) - 2e ronde na MK, 3e kindje Miepje01 (27 jaar) - 10e ronde , 1e kindje 21. (2) Lastgoodbye (21 jaar) - 2e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar) - 1e ronde, 1e kindje 22. (2) MamavanK (22 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Smeagol (? jaar) - 4e ronde, 1e kindje [COLOR=#cc99c]23. (5)[/COLOR] Leontine135 (35 jaar) - 9e ronde, 4e kindje xSchaapjex (? jaar) - 8e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar) - 4e ronde, 2e kindje Tinkerbell26 (26 jaar) - 8e ronde, 2e kindje Marty (32 jaar) - 1e ronde, 2e kindje 24. (5) Marly87 (24 jaar) - 6e ronde, 1e kindje CBella (21 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar) - 2e ronde, 1e kindje VonnekeLegrand (31 jaar) - 28e ronde, 1e kindje Ayse1980 (32 jaar) 4e ronde, 3e kindje 25. (1) Crispy (27 jaar) - 3e ronde, 1e kindje [COLOR=#cc99c]26. (2)[/COLOR] Minnie1979 (32 jaar) - 3e ronde, 2e kindje Biancs (29 jaar jaar) - 5e ronde, 1e kindje 27. 28. (1) Aster14 (25 jaar) - 2e ronde, 1e kindje [COLOR=#cc99c]29. (3) [/COLOR] Diabolique21 (24 jaar) - 9e ronde, 1e kindje Kunst (31 jaar) - 13e ronde, 1e kindje Amoura (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje 30. (2) MamavanF2009 (33 jaar) - 6e ronde, 2e kindje Emm82 (29 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Datumloos (2) Jeskejes (30 jaar) - 19e ronde, 1e kindje Enjoyce (25 jaar) - 3e ronde na 2 MK, 1e kindje T [COLOR=#cc99c]o t a [COLOR=#cc99c]a[/COLOR] l:[/COLOR] 40 ♥ zwanger ♥, ongesteld, 3 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven. Hallo Meiden, Ik ben mies , bij naam miepje01 Ik zou me graag weer toe willen voegen aan deze maand We zitten inmiddels in de 10e ronde voor ons 1e kindje Ik heb me op de lijst gezet bij 20 juni. Ik weet niet of ik de laatste nieuwe geupdate lijst heb
Gigi rondom je ei, een uitleg staat (meestal) ook in de bijsluiter van de tests. Volgens mij is het zo dat als je een cyclus van 28 dagen hebt, je volgens het boekje zou 'moeten' ovuleren op de 14e dag. Je begint dan op dag 10 met testen tot je een positieve test gehad hebt. Positief betekent niet een heel licht streepje, maar een duidelijke, donkere streep die (ongeveer) gelijk is aan de controlestreep. Je kan erna doortesten om te kijken of het ook weer afneemt, maar dat hoeft niet Marty ik heb geen ervaring met sensitest, ik heb kruidvattesten gebruikt en daarop zie je altijd een streepje..(de ovulatietesten) Pinkster heb je niet die app geinstalleerd waardoor je iphone registreert waar hij is en jij dat op internet terug kan vinden? Rot dat je tas was gestolen! Hoe kwam dat? Minnie ik denk dat je dan nog geen ei hebt.. Ik heb altijd een paar dagen voor ovu al steekjes, dat kan bij jou ook zijn? Mizz Bunny welkom en hopelijk roze op NOD! Succes! Ils testdrang? Wat is dat? Ik behoorde vroeger tot de NOD politie maar...kan niet ontkennen dat ik testdrang heb Maar ik heb mezelf voorgenomen echt pas op NOD te testen En ik durf niet zo goed te testen omdat t nu al 5 keer positief was op NOD en het een dag of paar dagen erna mis ging.. Miepje welkom en succes!!!
heb je 'Mobile Me' of 'Tap Trace Pro'? Je kan ook proberen of je de telefoon via het IMEI nummer kan laten traceren door je provider. Succes!
Whoehoe! Ik ga op vaderdag testen!! 17 juni is mn NOD.. Wie doet er mee, op vaderdag onze mannen blij maken! Nog 9 daagjes.................................... Ik denk dat ik beter een week kan gaan slapen want ik wil NU al testen (4dpo!!)