Om 17:54 voelde ik steken rechts onder in m'n buik. Wie weet! Als het m'n eisprong was hebben we geluk gehad dat woensdagavond de enige vrije avond van mijn man was.
♥ N O D - l i j s t 16 t/m 30 j u n i 2012 ♥ Bijlage 250013 16. (4) All Mine (24 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Mh90 (21 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Voortje86 (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje Paloe (25 jaar) - 9e ronde, 3e kindje 17. (2) MamaJens (25 jaar) - 2e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 weken) Ukkie87 (25 jaar) - 11e ronde (3e ronde MMM), 1e kindje 18. (3) Toekan (23 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar) - 9de ronde, 5e kindje (en helaas ***) Bootjekatootje (23 jaar) - 3e ronde, 1e kindje 19. (3) Pinkster (25 jaar) - 35e ronde, 2e kindje Fiona1983 (28 jaar) - 8e ronde, 1e kindje Nik (32 jaar) - 7e ronde, 1e kindje 20. (3) LBlue (24 jaar) - 12e ronde, 1e kindje Ils80 (31 jaar) - 2e ronde na MK, 3e kindje Miepje01 (27 jaar) - 10e ronde , 1e kindje 21. (2) Lastgoodbye (21 jaar) - 2e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar) - 1e ronde, 1e kindje 22. (2) MamavanK (22 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Smeagol (? jaar) - 4e ronde, 1e kindje [COLOR=#cc99c]23. (6)[/COLOR] Leontine135 (35 jaar) - 9e ronde, 4e kindje xSchaapjex (? jaar) - 8e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar) - 4e ronde, 2e kindje Tinkerbell26 (26 jaar) - 8e ronde, 2e kindje Marty (32 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Pasja (32 jaar) - 1e ronde, ? kindje 24. (5) Marly87 (24 jaar) - 6e ronde, 1e kindje CBella (21 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar) - 2e ronde, 1e kindje VonnekeLegrand (31 jaar) - 28e ronde, 1e kindje Ayse1980 (32 jaar) 4e ronde, 3e kindje 25. (1) Crispy (27 jaar) - 3e ronde, 1e kindje [COLOR=#cc99c]26. (2)[/COLOR] Minnie1979 (32 jaar) - 3e ronde, 2e kindje Biancs (29 jaar jaar) - 5e ronde, 1e kindje 27. 28. (1) Aster14 (25 jaar) - 2e ronde, 1e kindje [COLOR=#cc99c]29. (3) [/COLOR] Diabolique21 (24 jaar) - 9e ronde, 1e kindje Kunst (31 jaar) - 13e ronde, 1e kindje Amoura (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje 30. (2) MamavanF2009 (33 jaar) - 6e ronde, 2e kindje Emm82 (29 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Datumloos (2) Jeskejes (30 jaar) - 19e ronde, 1e kindje Enjoyce (25 jaar) - 3e ronde na 2 MK, 1e kindje T [COLOR=#cc99c]o t a [COLOR=#cc99c]a[/COLOR] l:[/COLOR] 40 ♥ zwanger ♥, ongesteld, 3 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven. Pasja, je staat erbij.
Oeps! Ik kom er net achter dat de houdbaarheidsdatum van mijn ovulatietesten niet tot 2017 is, maar 17-03-2011! Verkeerd gelezen, hi hi! Misschien dat het daardoor komt dat er geen streep komt?
@ minnie1979, haha, ja bij 25 dagen hoef ik niet lang te wachten...maar het duurt me nu alweer lang genoeg @ paloe, Mijn eerste is een jongen en nu ruim 3 jaar oud. Een heerlijk ventje! @ sofie28, Ik heb nu die van kruitvat gebruikt, maar schijnen niet super betrouwbaar te zijn. Ik gebruik de gevoelige dipstick zwangerschapstest van sensitest. Zij hebben ook ovulatietesten. Best betaalbaar. Misschien is dit iets voor jou? @ mamajens, hier de vorige keer ook 4 dagen voor NOD een positieve test. Zou betekenen dat ik 12 juni kan testen. Stiekum vandaag al een dipstick gedaan, maar natuurlijk nog helemaal wit...veel te vroeg natuurlijk (hoe bedoel je testdrang..) Groetjes!!
@Pasja; Welkom, hoop op een mooi roze plekje op de lijst (samen met ons allemaal). Enneh... Ik kan me ook niet meer voorstellen hoe het is om zwanger te zijn nu, zelfs al ben ik het al geweest. Kan het me wel goed herinneren natuurlijk maar het blijft een beetje onwerkelijk. Maar geweldig en het mooiste wat er is @Sofie28: Ik heb niet zozeer paniekaanvallen maar mijn angst om te braken uit zich o.a. in niet veel durven eten. Paniekaanvallen heb ik voor zover ik weet nooit gehad, of ik had het niet in de gaten en dacht dat het iets lichamelijks was (enorm trillen en shaken zonder dat ik daar wat tegen kon doen). Medicatie heb ik niet en liefst wil ik dat ook niet, of het moet op natuurlijke basis zijn. Succes met de verhuizing! @Vonneke; Succes met klussen, laat je man/vriend maar goed raak schieten he Wel duur zeg trouwens, die ovu-testen van je. Maarja, als het werkt... @Gigi85; Ik voel mijn eisprong ook niet echt, vorige ronde dacht ik dat ik hem voelde en hebben we op de gok geklust maar zeker weten doe ik het niet. Heb die pijn ook de rest van de maand dus kan evenzogoed een cyste zijn zei de HA. Dus ik kan je daar verder niet echt bij helpen. @Marty; Grappig dat je met ovu-testen dus ook een streep krijgt als je zwanger blijkt Maareh... die testen van jou werken dan blijkbaar niet goed meer he, ruim een jaar over datum @Pinkster; Wat balen zeg, da's echt klote. Heb het ook eens gehad, zat ik beroerd en zwanger op de fiest, werd mijn tas zó uit het mandje gelicht. Alles weg. En die kerel is nog vrijgesproken ook, GVD grrrr... Het zijn 'maar' spullen maar daar kan je zó boos om worden he. @Minnie; Ik heb geen idee hoe dat kan, wel pijn maar geen posi-test. Je lijf kan rare dingen met je uithalen en voor hetzelfde geld heb je gewoon je ei nu (of morgen) maar zie je dat nu niet. Lekker he, een zwangerschap zonder braken. Mag hopen dat dat de volgende keer weer zo is maarja... andere partner, ander kindje; geen één zwangerschap is hetzelfde he. Maar hoe dan ook; braken blijft vreselijk, verschrikkelijk en dood- en doodeng. Terwijl ik, als ik er nuchter en realistisch over nadenk, het allemaal wel vind meevallen. Maar wacht maar tot ik een keer zó misselijk ben dat ik het gevoel krijg dat... Paniekerig (niet extreem gelukkig), trillen, shaken en maar piekeren. Ik denk erover om een tijdje wat te gaan slikken tegen die angst, maar wél wat natuurlijks. Iemand tips? @Mizz Bunny; Welkom en hoop voor je dat het gelukt is deze maand! @Ils; Dankje, ik weet zeker dat het goed komt! @Mamajens; Erg he, jezelf zo gek maken Maar ik snap je testdrang hoor, zou het ook zo snel mogelijk willen weten, meteen zodra het mogelijk is. Zou wel een leuk vaderdagkadootje zijn he, als je de 17de positief test. @Miepje01; Welkom! @Paloe; Ik hoop dat je je testdrang in bedwang kan houden, je kunt het!! @Bootjekatootje; Ik wil best heel graag meedoen hoor, de 17de testen maar dat gaat voor mij niet lukken Volgens mij heb ik dan nét mijn ei gehad, dat werkt dus nog niet. Hoop dat je je kunt inhouden tot die tijd @Ava Mathilde; Hopen dat het je ei was en nóg harder hopen dat je straks op roze mag. Enneh, dankje voor het overnemen bijhouden van de lijst (dat was toch de bedoeling he, dat je hem van Isabel overnam?) @Hier; vandaag post gehad, advocaat van mijn ex heeft onze gegevens opgevraagd bij de gemeente. Ben ik op zijn zachtst gezegd níet blij mee. Gelukkig mogen ze niks zomaar doorgeven en krijgen we de kans bezwaar in te dienen. Wat we uiteraard ook gaan doen. Zó geen zin in he, dat dat hele gedonder weer opnieuw begint
@Ils, ja ik heb altijd testdrang haha maar een beetje moeilijk testen als ik nog geen ei heb gespot maar daar heb ik ook een oplossing voor..... ovu-testen haha de kick om een 2e streepje, hoezo gestoord. @Bootje, als ei zich voor dinsdag aandiend test ik de zondag na vaderdag, vaderdag zelf is nog veel te vroeg. Op de een of andere manier wil ik graag op zondag testen want bij mijn dochter testte ik ook op zondag positief, geeft nu natuurlijk absoluut geen garantie maar toch. Hoe ziet jullie slijm eruit voordat het doorzichtig/rekbaar wordt?? Ik heb nu een beetje dun wittig slijm iedere keer in mijn slip, maar je kunt er nog niet echt draden van trekken.
@MamavanF, Bachbloesem schijnt goed te zijn tegen angsten, er is ook bachbloesemtherapie, misschien ff googlen??
thnx! Moet ik wel een goeie hebben, ken het wel en heb er verschillende geprobeerd in het verleden. Ook mixen maar is lang geleden, misschien maar weer een poging doen
Ik weet het niet wie gevraagd heeft,maar nee ik had helemaal geen find me appje, KPN gebeld die &^^%$$##$%$%&& deden heel moeilijk,weet ik veel allemaal ik snap het niks van,mijn man heeft gebeld,du sik weet het niet..kan wel zeggen er zijn maar spullen,maar een iphone is niet goedkoop,en ik moet mijn abonnement gewoon door betalen voor iets die ik niet heb! Tja ..ik ging een paar schoenen passen,toe zat mijn tas nog naast me,ff lopen om te kijken of de schoenen lekker zat,en toen,pleite! Maarja eigen fout,heb aangiften gedaan,ff hopen dat het helpt!!!
En hopen dat die*@()^#@&-kerel niet wordt vrijgesproken (als ze hem al vinden, of haar, dat weet je ook niet) net als bij mij toen. Ik zei dat, dat het misschien 'maar' spullen zijn (daarom tussen '') maar het is wel verrekte zuur dat je moet betalen voor iets wat weg is. Kan je geen vervangend toestel krijgen ofzo? Zal wel niet he, die klojo's hebben liever dat je een nieuwe koopt, zijn zij ook weer blij :x Eigen fout of niet, het blijft knap lullig (wat bij mij ook eigen fout, had ik maar naar mijn mama moeten luisteren, die zei dat ik mijn tas moest vasthouden ipv in mijn mandje moest leggen)
Pinkster echt balen meid!! Ik ga niet voor 21 juni testen, dat is 1 dag na NOD. Ik denk namelijk niet dat we veel kans hebben deze maand met alleen zondag knuffeldag en woensdag eidag. Ben er nu dus ook veel minder mee bezig dan vorige maand. Ik zou trouwens op vakantie moeten/kunnen testen maar helaas gaat onze vakantie niet door vanwege omstandigheden bij mijn man op het werk waardoor hij niet wegkan. We gaan nu alleen een dag naar Disneyland Parijs met 2 overnachtingen daarbij in een appartement daar vlakbij en een nachtje in Wavre waarna we een dag naar Aqualibi gaan (is halverwege voor ons en ik haal dan mijn man op van zijn werk en rijden naar Wavre, daar slapen, naar Aqualibi en doorrijden naar Parijs) dus toch nog een klein beetje vakantie voor de kids.
Ik heb het ook eens gehad dat mijn tas werd gestolen. Ook een beetje eigen schuld eigenlijk. Had de tas in de verschoningsruimte van een toilet laten liggen na het verschonen van de jongste. Ook een buik van 6 maand zwanger van de 2e ervoor en ik zodra ik het merkte (nog geen 5 min later) terug naar die ruimte (die zelfs afgesloten was door mij, systeem waarbij je de sleutel kunt halen bij de toiletjuf) maar hij was weg. Ik verdenk de toiletjuf nog steeds. Alles gedaan, naar de manager van het winkelcentrum (op mijn beste duits uitgelegd wat er gebeurd was en of ze misschien een tas gevonden hadden) doorverwezen naar het gemeentehuis, vandaar naar politie in de plaats van het winkelcentrum, en uiteindelijk omdat ook mijn portemonee, paspoort van zowel mij als mijn zoontje, rijbewijs, fotocamera, telefoon, alles erin zat naar Nl naar politie. Kreeg ik een maand later een pakketje thuisgestuurd waar de tas inzat. Geld eruit maar verder alles er nog in!!! Er stond een retouradres op de doos dus ik een grote bos bloemen gekocht en op naar het adres.... bleek niet te bestaan!!!! Ik hoop dat je alsnog je tel terugkrijgt op de een of andere manier!
Bootje! Dat is een goed idee!!! ik doe met je mee! (als ik het vol kan houden...nod is de 16e) Ava hahaha idd, fijn dat die avond vrij was Marty hahaha ovutesten die overtijd zijn Je zou denken dat die dingen gewoon goed blijven hé, maar het zou idd een oorzaak van de streeploosheid kunnen zijn. Alleen ik zat te denken..is het dan niet vreemd dat de controlestreep het wel doet? babybolly leuk een jongen! haha ja zo vroeg testen..ik ken de verleiding! MamavanF wat idioot dat die vent vrijuit is gegaan! Waarom? Thnx voor je vertrouwen Welke gegevens? Van waar jullie wonen? Balen zeg! Minnie geen idee, ik ben geen slijmkijker Pinkster Heb je specifiek gevraagd naar een IMEI tracering? Dat kunnen ze namelijk 'gewoon' doen als jij er toestemming voor geeft en zij hebben een beetje goede wil...IMEI is geen app maar een aan je telefoon gekoppeld nummer Het is idd klote dat je moet blijven betalen, maar je kan een abbonement ook opschorten..Dan zet je het stop en ga je erna weer verder. Ze kunnen je ook in de KPN winkel een nieuwe simkaart geven met je eigen nummer, die kan je dan in een vervangende telefoon gebruiken Ils balen dat de vakantie anders moet worden! Wel fijn dat jullie toch nog erg leuke dingen hebben kunnen
zo,ik kom ook nog even piepen hier na een vermoeiende dag qua verhuizen en huisje leegmaken en alle dozen weg brengen en en en...... hier lichamelijk rustig maar sinds vandaag meer vochtverlies,zou dat eisprong zijn of innesteling pinkster:he das *k*t*!!hopelijk vind je vlug een nieuwe naar je smaak en ook qua prijs ,want tegenwoordig kan je niet meer zonder! mizz bunnt:je kan je ei nog wel wat vroeger of later krijgen hoor,dus er is nog wel een kansje!succes! ils80:nee moet pas de 18de ongi worden en ben er nu echt wel nog niet mee bezig,ook geen symptomen die me doen denken om te testen. ooh als je naar wavre komt dan ben je 20km van bij mij!! leuk disneyland parijs!!zzijn we vorig jaar ook heen geweest! miepje:welkom en succes!hopelijk mag de 1de keer de juiste keer worden!!das echt niet fijn he om zolang te wachten? ava matilde:ik duim voor je! martyeps last van zwangerschapsdementie ?hahahahahaha babybolly:ja misschien wel!ben aan het denken om er voor volgende maand te bestellen... mamavanf2009:dankjewel!morgen de grote kasten enz...en dan nog de garage en de kelder en dan is alles verhuisd! als het een troost mag zijn,bij alle 3 mijn zwangerschappen was ik misselijk en echt ziek,maar overgeven heb ik nooit gedaan,kon wel niks eten ,pas in de late namiddag. precies problemen met je ex? idd bachbloesem is heel goed,heb ik gehad bij mijn zwangerschap van mijn dochter en je voelt je er ook rustig door! minnie;hier ook last van slijm,is bij mij wel iets dikker en wit/gelig. zo,en nu ga ik even bankhangen en bedje in! trusten!!!
Dat is een hele sjouw he, zo'n verhuizing. Hoop dat je snel gesetteld bent. Ik ben op zich niet zo heel vreselijk misselijk geweest maar heb tot week 20 zetpillen tegen de misselijkheid genomen. Denk meer uit angst om over te geven dan dat het écht nodig was maar het stelde me wel gerust en het hielp erg goed. Maar bachbloesem is wel ene goeie, had ik zelf nog niet aan gedacht, muts dat ik ben Problemen met mijn ex... tjah... ik heb hem in geen anderhalf jaar gezien, hij weet niet waar wij wonen (als de gemeente zich tenminste aan ons bezwaar houdt) en... ach, het is een veel te lang verhaal joh, maar problemen is op zich vrij zacht uitgedrukt. Voor de 'nieuwsgierigen' onder ons; in mijn blog op deze site staat hoe en wat (en nee, ik zeg dit niet omdat ik 'aandacht' of 'medelijden' wil)
@Minnie1979 Ik heb meestal een week voor mijn ei een beetje wittig dun slijm, nooit geprobeerd om er draden van te trekken @Pinkster heel vervelend, tis al zo'n duur ding. Volgens mij moet je idd via provider wel een nieuwe sim kunnen krijgen. De oude moet natuurlijk ook geblokkeerd worden, anders bellen ze met jouw abo. @Gigi aangezien ik wisselende cyclussen heb start ik altijd op dag 10 met ovu test. Ik voel mijn ei ook niet. Heb vaker krampjes gehad en gedacht dat dat mijn ei moest zijn, maar dan heb ik 2 dagen later weer zo'n kramp en nog geen positieve ovu test... Als je dit graag wilt weten raad ik je aan om temp lijsten en ovu testen bij te houden. Dit geeft je een goed beeld om je ei te traceren (na ovu krijg je temp dip = ei). Om dit overzichterlijk te maken kan je op Fertility Friend.com een account aanmaken, zie link in mijn handtekening. Succes! @hiero hoop ik nog steeds op een EK kindje, maar kans wordt steeds kleiner. Vanmorgen pos ovu gehad, maar deze week nog niet geklust. Nu sloeg tie weer af, morgen misschien. Hopen dat het dan nog niet te laat is....
Ja maar ik zou het niet zelf gaan experimenteren maar je even laten informeren wat voor jou het beste is