NOD-lijst 16 t/m 30 juni 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door tinkerbell26, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VonnekeLegrand

10 mei 2012
    59
    0
    0
    Brabant
    @ Sofie succes met de verhuizing, hoop dat je snel een fijn thuis gevoel krijgt in je nieuwe huis

@ slijm / temp ed... Het is altijd moeilijk te zeggen hoe je lichaam werkt, bij iedereen is het anders en volgens mij is het vaak ook iedere maand weer anders. Zoals ik al schrijf in mijn handtekening ben ik al ff bezig, dus ben niet meer zo bezig met elk krampje. Heb ook al vaak genoeg pijnlijke borsten gehad in laatste week voor nod, maar dat betekend ook niks.
    Probeer wel altijd zo goed mogelijk uit te pluizen wanneer het tijd om te klussen is, doormiddel van temp en ovu test. Dan is het idd errug balen als je dan ziek bent of je vriend heeft geen zin :x

Voor alle nieuwe hier, hoop dat jullie wel snel raak schieten :)

2. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

@Sofie28; Misschien dat je niet helemaal lekker bent door alle (positieve) stress rond de verhuizing enzo?
    Komt zoveel bij kijken dat je lijf daar ook wel een beetje door van slag kan raken.
    Hoop dat het hierbij blijft, dat je niet ziek wordt.
    Vannacht eerste nacht in het nieuwe huis of heb je die al gehad?

Ja hoor, mag je zeker vragen. Ik heb werkelijk geen idee waarom mijn ex wil weten waar wij wonen, ik vrees dat hij gaat proberen omgang met mijn zoon af te dwingen via de rechter.
    Heb dat na een hoop gedoe en gezever en 'ja, graag maar...' en 'nee toch maar niet' en 'ik wacht wel tot hij 18 is en zelf naar me toekomt' etc. afghouden, was doodziek van het gedraai en niet weten wat hij wilde.
    Heb hem kansen genoeg gegeven om onderlinge afspraken te maken maar hij wilde er niet in meegaan en dan is het op een gegeven moment toch echt wel klaar.
    Is voor mijn zoontje gewoon écht niet goed dit,ik wil dat hij opgroeid in een stabiele omgeving en dat hij gelukkig blijft zoals hij nu is.
    Wil zijn leven niet overhoop laten halen door een kerel die serieus de weg kwijt is en werkelijk geen idee heeft van hoe dit voor een kind moet zijn.
    Hij ziet alleen maar wat hij zelf wil en het gáát helemaal niet om hem, zelfs niet om mij maar enkel en alleen om mijn kind, om wat voor hém het beste is.
    Dat schijnt mijn ex maar niet te begrijpen en ik ben het goed beu hem dat uit te leggen, het dringt toch niet door.
    Vandaar dat ik alle contact heb verbroken en ervoor heb gezorgd dat hij ons nergens meer kan bereiken (maar dan benadert hij mijn ouders weer, die zich daar gelukkig niks van aantrekken).
    Maar goed, lang antwoord op een korte vraag :D

Die bachbloesem ga ik zeker weer proberen, stom dat ik er zelf niet aan heb gedacht.
    Minnie, helemaal gelijk hoor, eerst me laten informeren voor ik zelf ga dokteren.
    En tot die tijd misschien de rescue proberen, werkt altijd wel.
    Moest wel erg lachen hoor, zo grappig zoals je het zei over hoe je tempt :p

Ik ben er echt mee opgehouden, temp niet meer, ga niet voelen hoeveel en wat voor soort slijm ik heb, probeer niet te voelen of ik krampjes o.i.d. voel want ik werd er serieus gek van.
    Nu maar gewoon op gevoel 'klussen' en dan zien we wel.
    volgens mij begint de maca te werken want gisteren was mijn libido ineens terug :D
    whoehoooeee het is gelukt, hahahaha :D :D :D
    Lief is jarig vandaag dus was voor hem ook een leuk extra kadootje, hihi :p
    We zijn de tuin in orde aan het maken want morgen hebben we een klein feestje met BBQ, heb er zin in. Partytent staat al.
    En binnenkort een dagje efteling met zijn drietjes, voor zijn verjaardag.
    En ook nog avondje bios, even eruit met zijn tweeën, is wel zo belangrijk he :)
    Jullie nog tips voor leuke films?

(sorry, best wel erg ego-bericht weer :))

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    mamavanF wat is die maca toch?

4. MamavanF2009

Maca voor vrouwen:
    Ondersteuning van de vruchtbaarheid
    Stimulering van het libido
    Vergemakkelijkt de overgang periode
    Ondersteuning van de natuurlijke balans in het vrouwelijk lichaam
    Helpt bij gevoelens van tijdelijke stress
    (en zo nog een heleboel meer, kijk maar eens op de site :))
    Ik heb het zelf van een ander merk maar denk dat dat opzich niet zoveel verschil maakt.
    Wist niet wat het was hoor, tot ik het hier op het forum tegenkwam, weet zo even niet meer wie er over begon.
    JoyVIT Maca, de natuurlijke bron van energie !

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ahhh dacht al zoiets maar nu weet ik het, dank je wel!:)

6. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    hoi dames even hier ook de vraag stellen hier zijn lekker veel meiden aan het kletsen misschien toch iemand het zelfde mee gemaakt.
    ik ben op dag 13 van cyclus en ineens sins gister bij het vegen donkerbruin/donkerrood slijm en bloed maar me ondergoed word er niet vies van zeg maar alleen bij vegen dus wat kan dit zijn heb goeie ongi gehad 5 dagen lang iemand het zelfde? of een idee waaron dit zo

7. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Dilara, het kan van een gesprongen ei zijn of gewoon een spotting, ben je net van de pil af?

@MamavanF, gefeliciteerd met je mannetje, wij hebben morgen ook feest, onze dochter wordt 4 jaar en hier ook een partytent haha alleen wij gaan niet bbqen maar gewoon wat lekkere hapjes. Tip voor een leuke film weet ik op het moment niet.

Nou zometeen barst de oranje gekte weer los, gaan jullie straks ook kijken? Hier komen vrienden op bezoek kunnen ze vanavond gelijk meehelpen de slingers op te hangen voor morgen haha

8. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    hoi nee ik heb geen pil gehad had een mirena 3 dagen na verwijdering ongi 5 dagen weer en na een cyclys van 32 weer ogi en 13e dag dit dus:(

9. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    dilara ik zou het niet weten! Het zou gewoon wat oud bloed kunnen zijn..

10. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @dilara...
    Dat van je spiraal wist ik dus niet.

Maar nu je dat zegt.. ik heb echt precies hetzelfde meegemaakt.
    Zoals ik al vertelde in jouw eigen topic, maar dat bloedinkje bij mij was ook na het verwijderen.. nadat ik al ongi was geweest. En ik was niet zwanger.
    Waarschijnlijk oud bloed geweest, maar het zou bij jou best anders kunnen zijn.

Ik volg dit topic ff mee, ik ben weer nieuw hier en 23 juni is mijn NOD.
    mocht ik toch ongi worden.. dan meld ik mij aan bij de volgende lijst.

Gr sarah

11. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ik denk dat het nog van het "ontpillen" is, nou ja in jouw geval dan de mirena

12. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    ja het kan van alles zijn maar weet natuurlijk ook wel zeker dat dit nix met een zwangerschap te maken heeft ben al 2 keer zwanger geweest was gewoon benieuwd waar dit vandaan kwam dankje wel voor jullie reacties

13. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    In tegenstelling tot die mannen van oranje vanavond. Hoop dat onze mannen beter schieten, anders geen EK-kindjes!

14. MamavanF2009

hahaha ja nou, inderdaad :D
    Onze mannen bakken er vast heel wat meer van ;)
    Lief zit naast me Lord of the Rings te kijken, of eigenlijk meer mee te doen.
    Die kent dus gewoon zowat elke zin uit zijn hoofd he, hoezo te vaak gezien :D
    Maarja, tis zijn feestje vandaag en ik vind het ook een erg mooie film.

Minnie, dankjewel!
    En jij ook alvast gefeliciteerd met je dochter!
    Hoe was het afscheid van de psz? En gaat ze nu nog naar de kleuterschool of pas na de zomervakantie?

15. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    sarah succes

Saar hahahaha idd..;)

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Lord of de rings: mooi inderdaad! T boek ook:)

17. MamavanF2009

Ja? Toch maar een afstoffen en er onderhand aan beginnen.
    Mag wel eens na zo'n 12 jaar in de boekenkast :D
    Lief heeft de losse boeken en the hobbit erbij, ik de 3 delen in één boek, eigenlijk te zwaar om vast te houden.
    Komende twee zaterdagen de andere delen ook op tv (maar zie liever de dvd :) )

18. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Pfff ff een tegenvaller dat voetbal!
    Hoe is het hier?
    Ik aan het wachten op NOD maar duurt nog ff,
    Wel voldoende geklust op vakantie dus wie weet?! :D
    Had wel mega veel witte afscheiding tijdens klussen,
    Herkent iemand dit? Heb ik nooit?
    Vrijdag antibiotica gekregen voor blaasontsteking,
    En daardoor nu al een schimmel.. Fijn! Pfff!
    Gelukkig niet meer rond ei, maar toch!
    Eind ego berichtje ;)

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    mamavanF Ik heb het boek toen ik een jaar of 15 was gelezen.. Heb hem toen in één stuk bij de bieb gehaald, op rijstpapier, dus dat viel wel mee qua zwaarte;)

20. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ik weet trouwens niet of het boek na de film ook heel mooi is:)

Deel Deze Pagina