Lekker dan Nik, schimmelinfectie erbij Da's zo vervelend he, heb het ook wel eens gehad. Heb je daardoor niet meer afscheiding? Hoop in ieder geval dat het raak is voor je, aan het klussen zal het niet liggen Paloe, ja ik heb een gebonden editie, een heel mooie maar gewoon erg zwaar. En aangezien ik meestal in bed lig te lezen, op mijn zij... tjah, niet handig vasthouden dus. Maar kan natuurlijk ook die losse delen van mijn Lief gaan lezen. Ben benieuwd of het net zo mooi is als de film, meestal vind ik boeken veel mooier. Hoe is het met de rest van de dames hier?
Ja nogal Maar wacht nog maar een dag of 5, tegen dat de lijst begint wordt het een stuk drukker hier Moet zelf nog wachten tot de allerlaatste dag van de lijst maar vind het toch gezellig alvast mee te kletsen.
Yiihaaaa Hopen dat het raak is!!! Wij gisteren begonnen en nou flink doorklussen tot mijn ei, nog een dag of 6 ofzo
♥ N O D - l i j s t 16 t/m 30 j u n i 2012 ♥ Bijlage 250013 16. (5) All Mine (24 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Mh90 (21 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Voortje86 (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje Paloe (25 jaar) - 9e ronde, 3e kindje Babybolly (32 jaar) - 1e ronde, 2e kindje 17. (2) MamaJens (25 jaar) - 2e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 weken) Ukkie87 (25 jaar) - 11e ronde (3e ronde MMM), 1e kindje 18. (3) Toekan (23 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar) - 9de ronde, 5e kindje (en helaas ***) Bootjekatootje (23 jaar) - 3e ronde, 1e kindje 19. (3) Pinkster (25 jaar) - 35e ronde, 2e kindje Fiona1983 (28 jaar) - 8e ronde, 1e kindje Nik (32 jaar) - 7e ronde, 1e kindje 20. (5) LBlue (24 jaar) - 12e ronde, 1e kindje Ils80 (31 jaar) - 2e ronde na MK, 3e kindje Miepje01 (27 jaar) - 10e ronde , 1e kindje SanEnJef (21 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Mamasab (29 jaar) - 1e ronde, 3e kindje 21. (2) Lastgoodbye (21 jaar) - 2e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar) - 1e ronde, 1e kindje 22. (2) MamavanK (22 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Smeagol (? jaar) - 4e ronde, 1e kindje [COLOR=#cc99c]23. (6)[/COLOR] Leontine135 (35 jaar) - 9e ronde, 4e kindje xSchaapjex (? jaar) - 8e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar) - 4e ronde, 2e kindje Tinkerbell26 (26 jaar) - 8e ronde, 2e kindje Marty (32 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Pasja (32 jaar) - 1e ronde, 1 kindje 24. (5) Marly87 (24 jaar) - 6e ronde, 1e kindje CBella (21 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar) - 2e ronde, 1e kindje VonnekeLegrand (31 jaar) - 28e ronde, 1e kindje Ayse1980 (32 jaar) 4e ronde, 3e kindje 25. (1) Crispy (27 jaar) - 3e ronde, 1e kindje [COLOR=#cc99c]26. (2)[/COLOR] Minnie1979 (32 jaar) - 3e ronde, 2e kindje Biancs (29 jaar jaar) - 5e ronde, 1e kindje 27. 28. (1) Aster14 (25 jaar) - 2e ronde, 1e kindje [COLOR=#cc99c]29. (3) [/COLOR] Diabolique21 (24 jaar) - 9e ronde, 1e kindje Kunst (31 jaar) - 13e ronde, 1e kindje Amoura (22 jaar) - 3e ronde, 1e kindje 30. (2) MamavanF2009 (33 jaar) - 6e ronde, 2e kindje Emm82 (29 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Datumloos (2) Jeskejes (30 jaar) - 19e ronde, 1e kindje Enjoyce (25 jaar) - 3e ronde na 2 MK, 1e kindje T [COLOR=#cc99c]o t a [COLOR=#cc99c]a[/COLOR] l: [/COLOR]44 ♥ zwanger ♥, ongesteld, 3 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven.
Ja dat zal wel ja Toen ik in NOD kletste voor Liam was het nog per maand één groep, toen de splitsing kwam kwamen we als vaste kern in verschillende groepen en hebben we na verloop van tijd een eigen website (besloten) gemaakt Ik vind het ook gezelliger om mee te kletsen ja, anders leef je niet met elkaar mee..
Hallo allemaal, Ben ook nieuw hier, net even alle pagina's doorgelezen want kan toch weer eens niet slapen haha. Graag wil ik ook op de lijst. Ik ben sinds eind mei gestopt met mijn pil, ga even voor het gemak uit van een cyclus van 28 dagen dus dan zou mijn NOD 25 juni moeten zijn. Ik ben 30 jaar en het is ronde 1 dus voor ons 1e kindje (spannend!). Volgens mij heb ik mijn ei al heel vroeg op dag 9 gehad, wel geklust daarvoor. Doen het zo ongeveer om de 2 a 3 dagen, hopen dat dat genoeg is. Hoop voor iedereen dat dit een vruchtbare maand is, en hoop gezellig mee te kletsen in het topic.
Hoi allemaal, Welkom voor de nieuwe deelnemers! Inderdaad nog wat rustig hier...maar de NOD's zitten eraan te komen en dan wordt het vast drukker! Met de vroege test van sensitest kan ik dinsdag testen...NOD is de 16e...spannend! Tja, verschijnselen of niet...altijd moeilijk te zeggen...wel al dagen een wat licht misselijk gevoel (zal ik juist wel of niet eten, sommige luchtjes ruiken vies) en steekjes onderin buik (lijken op menstruatiekrampjes). Kan iets zijn, maar ook niets...afwachten dus! Volgens cyclusberekeningen zou ei op 2 juni zijn geweest (14 dagen voor NOD) en hebben op 30 en 31 mei en 3 en 4 juni Gé-je-weet-welt...Het is slechts de eerste ronde, maar het zou wel heel leuk zijn als het raak is! Bij de eerste was het ook direct raak en dat was een behoorlijke verassing ondanks de grote wens. Vanwege gezondheidsperikelen bij mij kan zwanger worden moeilijker gaan en is de kans op een MK groter. Het zou dus wederom een erg grote verassing zijn! Groetjes!
Overmorgen alweer 8dpo!! Eindelijk, t schiet op.. Ik heb zojuist besloten definitief te stoppen met roken. Tussen de miskramen in was ik gestopt en nu langzaam weer begonnen.. Het stoppen was helemaal niet moeilijk, vooral omdat er geen alcohol bij was. Verder heb ik steeds minder vertrouwen in deze cyclus.. Net als vorige maand heb ik nu veel witverlies en lichte ongikrampjes.. En vorige maand was ik ook niet zwanger. Naja hoop niet volledig opgeven he!
Ja, ik waag er wel een restje aan, alhoewel een witte nog niet wat zegt dan...Bij mijn eerste was de sensitest ook 4 dagen voor NOD positief...spannend! Inderdaad geef de hoop niet op! Sterkte met stoppen met roken!
@mamavanf nee de schimmel is pas twee dagen, Komt door antibiotica, daar reageer ik altijd op met een schimmel, fijn hè! Witte afscheiding was al rond dag 9 van mijn cyclus. Heb sowieso een kneus maand, vrijdag ook nog mijn enkelbanden ingescheurd! Laat ik dan als troost maar een babietje krijgen!
♥ N O D - l i j s t 16 t/m 30 j u n i 2012 ♥ 16. (5) All Mine (24 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Mh90 (21 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Voortje86 (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje Paloe (25 jaar) - 9e ronde, 3e kindje Babybolly (32 jaar) - 1e ronde, 2e kindje 17. (2) MamaJens (25 jaar) - 2e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 weken) Ukkie87 (25 jaar) - 11e ronde (3e ronde MMM), 1e kindje 18. (3) Toekan (23 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar) - 9de ronde, 5e kindje (en helaas ***) Bootjekatootje (23 jaar) - 3e ronde, 1e kindje 19. (3) Pinkster (25 jaar) - 35e ronde, 2e kindje Fiona1983 (28 jaar) - 8e ronde, 1e kindje Nik (32 jaar) - 7e ronde, 1e kindje 20. (5) LBlue (24 jaar) - 12e ronde, 1e kindje Ils80 (31 jaar) - 2e ronde na MK, 3e kindje Miepje01 (27 jaar) - 10e ronde , 1e kindje SanEnJef (21 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Mamasab (29 jaar) - 1e ronde, 3e kindje 21. (2) Lastgoodbye (21 jaar) - 2e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar) - 1e ronde, 1e kindje 22. (2) MamavanK (22 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Smeagol (? jaar) - 4e ronde, 1e kindje [COLOR=#cc99c]23. (6)[/COLOR] Leontine135 (35 jaar) - 9e ronde, 4e kindje xSchaapjex (? jaar) - 8e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar) - 4e ronde, 2e kindje Tinkerbell26 (26 jaar) - 8e ronde, 2e kindje Marty (32 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Pasja (32 jaar) - 1e ronde, 1 kindje 24. (5) Marly87 (24 jaar) - 6e ronde, 1e kindje CBella (21 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar) - 2e ronde, 1e kindje VonnekeLegrand (31 jaar) - 28e ronde, 1e kindje Ayse1980 (32 jaar) 4e ronde, 3e kindje 25. (2) Crispy (27 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Lavina (30 jaar) - 1e ronde, 1e kindje [COLOR=#cc99c]26. (2)[/COLOR] Minnie1979 (32 jaar) - 3e ronde, 2e kindje Biancs (29 jaar jaar) - 5e ronde, 1e kindje 27. 28. (1) Aster14 (25 jaar) - 2e ronde, 1e kindje [COLOR=#cc99c]29. (3) [/COLOR] Diabolique21 (24 jaar) - 9e ronde, 1e kindje Kunst (31 jaar) - 13e ronde, 1e kindje Amoura (22 jaar) - 3e ronde, 1e kindje 30. (2) MamavanF2009 (33 jaar) - 6e ronde, 2e kindje Emm82 (29 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Datumloos (2) Jeskejes (30 jaar) - 19e ronde, 1e kindje Enjoyce (25 jaar) - 3e ronde na 2 MK, 1e kindje T [COLOR=#cc99c]o t a [COLOR=#cc99c]a[/COLOR] l: [/COLOR]45 ♥ zwanger ♥, ongesteld, 3 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven.
Vanaf morgen ben ik op vakantie voor tweeënhalve week! Dus als iemand van jullie de lijst wil bijhouden..heel graag! We zijn inmiddels met 45 mensen, hopelijk veel roze deze maand! Ik ga op vakantie en neem mee: zowel een zwangerschapstest als maandverband/tampons...en dan zien we wel wat ik nodig heb! Ik kijk even of ik tussendoor de mogelijkheid heb om jullie iets te laten weten en om te zien wie er zwanger is geworden!
Wat is het nog rustig hier. Ik ben zelf veel afwezig geweest, heb de afgelopen maanden veel mee gepraat, maar heb nu een beetje afstand genomen. Gewoon omdat ik merk dat het toch wel veel vraagt. Vooral het puntje dat je zelf ondertussen al een jaar bezig bent, en heel veel vrouwen zwanger ziet worden die nog in hun eerste 3 ronden bezig zijn. (al gun ik het natuurlijk iedereen, en is een jaar vergeleken met andere nog niet heel lang) Ik zal dus nog steeds niet veel mee praten, maar wel wat meer dan tot nu toe mijn ei was onverwacht een hele boel vroeger. Afgelopen maandag al ipv dit weekend. Aangezien ik altijd een LF heb van 10 dagen zou ik eigenlijk de 15e mijn NOD hebben, maar ik heb geen zin om te verhuizen... Dus blijf lekker hier! De 12e hebben we onze eerste afspraak bij de gynaecoloog... erg spannend allemaal! Hopelijk blijft het bij die ene keer omdat het nu raak is... voor iedereen veel succes, en maak maar mooie baby's!
@Babybolly spannend hoor! Hoop dat het raak is! @Bootjekatootje, succes met stopen met roken! @Nik, alsof een blaasontsteking nog niet irritant genoeg is, heb je het altijd na antibiotica ongeacht welk type? Ik heb ook regelmatig blaasontsteking, dat voel ik niet dus ik ga gewoon soms even langs de doktor voor de zekerheid. Gelukkig geen schimmel reactie op de antibiotica hier. Vervelend je enkelbanden ook nog eens, sterkte ermee. @Ava Mathilde, hele fijne vakantie alvast, waar ga je heen? @LBlue, lastig dat het zolang duurt, hier is het nu nog maar afwachten of alles wil werken zoals het moet, veel succes bij de gynaecoloog, hoop dat ze je wat meer kunnen vertellen waar je iets aan hebt. Vandaag zou mijn vruchtbare dag moeten zijn maar zoals al eerder geschreven heb ik volgens mij al heel vroeg afgelopen dinsdag (dag 9) mijn ovulatie gehad, dag daarna had ik ook wat bruinverlies. We zien het wel we blijven gewoon klussen iig!