Mag ik me ook aanmelden? Als ik mijn laatste cyclus aan hou verwacht ik 16 juni mijn nod. ik ben 21 jaar, we gaan voor het 1e kindje en zitten in de 4e ronde.
Ik meld mij ook. Maar nog even op datumloos. Weet niet hoe ik nu op de Fostimon zal reageren. 1e kindje ronde 19 en in de mmm. Dank je voor erbij zetten.
Hoi meiden mag ik ook op de lijst???? Wij gaan voor een 2e kindje, was vorig jaar mei al gestopt met de nuvaring en heb daarna een bbz en een ma gehad, begin dit jaar hebben we een pauze ingelast van 3 maanden omdat ik het even niet meer zag zitten, nu gaan we de 3e ronde in na de break. Allemaal heel veel succes met zwanger worden !!!! Liefs Minnie x
Las dat ik mijn leeftijd moest doorgeven, oei, als ik jullie jonge meiden zie.....ben 34 maar 9-6 jarig dus zet maar op 35 alvast... dan neemt de vruchtbaarheid behoorlijk af las ik. Ik hoop dat het gauw raak zal zijn! Voor iedereen uiteraard!
♥ N O D - l i j s t 16 t/m 30 j u n i 2012 ♥ Bekijk bijlage 247843 16. (2) All Mine - 3e ronde, 3e kindje Mh90 (21 jaar) - 4e ronde, 1e kindje 17. 18. (2) Toekan (23 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Hoop42 - 9de ronde, 5e kindje (en helaas ***) 19. (2) Pinkster (25 jaar) - 35e ronde, 2e kindje Fiona1983 (28 jaar) - 8e ronde, 1e kindje 20. (2) LBlue (23 jaar, 29 mei jarig!) - 12e ronde, 1e kindje Ils80 (31 jaar) - 2e ronde na MK, 3e kindje 21. 22. (1) Loes1990 (21 jaar) - 4e ronde, 1e kindje [COLOR="#cc99c"]23. (2)[/COLOR] Leontine135 (35 jaar) - 9e ronde, 4e kindje (eerste voor vriend&mij) xSchaapjex - 8e ronde, 1e kindje 24. 25. [COLOR="#cc99c"]26. (1)[/COLOR] Minnie1979 (32 jaar) - 3e ronde, 2e kindje 27. 28. (1) Biancs - 5e ronde, 1e kindje [COLOR="cc99c"]29.[/COLOR] 30. Datumloos (1) Isabel Olivia (22 jaar) - 1e ronde na VMK, 1e kindje Jeskejes - 19e ronde, 1e kindje T [COLOR="cc99c"]o t a [COLOR="cc99c"]a[/COLOR] l: [COLOR="cc99c"]1[/COLOR]5[/COLOR] ♥ zwanger ♥, ongesteld, 2 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven. Mh90, jeskejes (heb je ook nog je leeftijd voor mij?) en Minnie jullie staan erop. Heel erg veel succes toegewenst voor alle drie! Leontine, heb je leeftijd aangepast.
Ah nee! Aan elk voordeel zit een nadeel.. ik denk dat leeftijd verder niet perse direct een grote rol hoeft te spelen. Ik hoop heel erg dat het raak mag zijn voor jou Leontine!
Olivia, leuk dat je de lijst weer bijhoudt ( al had ik het liever anders gezien natuurlijk). Meiden ik denk dat ik deze maand met tempen wil gaan beginnen maar heb er de ballen verstand van. Kan iemand mij vertellen op welke CD ik ermee moet beginnen en een beetje hoe het werkt??
Heb me net aangemeld bij www.fertilityfriend.com dus ga straks een beetje uitvogelen hoe het allemaal werkt. Betaald iemand hier voor die site???
Mini, je begint op dag 1 en meet elke dag om dezelfde tijd. Als je het dan invult bij FF (waar je net bent aangemeld) dan krijg je vanzelf te zien wanneer je ei is geweest (het rode kruis). Ik betaal niet voor de site, maar de eerste 30 dagen krijg je alle voordelen, je kunt dan zelf bedenken of je het verschil groot genoeg vindt om er voor te betalen. Het is misschien wel leuk om die lessen te doen (krijg je via de mail binnen). Ik vond het wel een duidelijke uitleg, al moet je wel voldoende engels beheersen om het te kunnen volgen. Succes! En welkom voor de nieuwe dames!
♥ N O D - l i j s t 16 t/m 30 j u n i 2012 ♥ Bekijk bijlage 247904 16. (2) All Mine - 3e ronde, 3e kindje Mh90 (21 jaar) - 4e ronde, 1e kindje 17. 18. (2) Toekan (23 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Hoop42 - 9de ronde, 5e kindje (en helaas ***) 19. (2) Pinkster (25 jaar) - 35e ronde, 2e kindje Fiona1983 (28 jaar) - 8e ronde, 1e kindje 20. (2) LBlue (23 jaar, 29 mei jarig!) - 12e ronde, 1e kindje Ils80 (31 jaar) - 2e ronde na MK, 3e kindje 21. 22. (1) Loes1990 (21 jaar) - 4e ronde, 1e kindje [COLOR="#cc99c"]23. (2)[/COLOR] Leontine135 (35 jaar) - 9e ronde, 4e kindje (eerste voor vriend&mij) xSchaapjex - 8e ronde, 1e kindje 24. 25. [COLOR="#cc99c"]26. (1)[/COLOR] Minnie1979 (32 jaar) - 3e ronde, 2e kindje 27. 28. (1) Biancs - 5e ronde, 1e kindje [COLOR="cc99c"]29.[/COLOR] 30. Datumloos (1) Isabel Olivia (22 jaar) - 1e ronde na VMK, 1e kindje Jeskejes (30 jaar) - 19e ronde, 1e kindje T [COLOR="cc99c"]o t a [COLOR="cc99c"]a[/COLOR] l: [COLOR="cc99c"]1[/COLOR]5[/COLOR] ♥ zwanger ♥, ongesteld, 2 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven. Jeskejes, heb je leeftijd aangepast
Thanks LBlue voor de uitleg. Ik reken vandaag als dag 1 van mijn cyclus, had al wel 2 dagen wat bruinverlies, heb vandaag niet getempt, ik begin morgen. Zal dan gelijk ff die site een beetje doorspitten. Truste meiden x
Opzich zal je merken dat die ene dag niet uitmaakt, tenzij je ei super vroeg is... Ik merk zelf dat mijn temp zo'n 20 dagen rond de 36.3 is en dan is mijn ei en daarna is mijn temp rond de 36.8. Jou cyclussen zijn ongeveer net zo lang als die van mij (ik heb een lf van 10 dagen) dus die eerste dag zal niet veel uitmaken. Succes!
Heb net een link naar mn temp.kaartje geplaatst, maar nu staat er ineens 2x My ovulation chart, en de 2e link werkt niet, maar de eerste wel. Kan ik het gewoon zo laten staan?? Goedemorgen trouwens hihi
Hoi dames, Vandaag is mijn ongi doorgebroken, mag ik op de lijst. Nod is de 23e, 4e ronde voor 2e kindje
Hoi allemaal! Mag ik ook op de lijst? Volgens mij ben ik nu ongi. Het is allemaal wat vreemd gelopen de laatste tijd. 6 dagen overtijd, licht posi testjes, bruinverlies, rood verlies, geen buikpijn, nog hoge temp.. Maar ga er maar vanuit dat het mijn ms zijn. Mijn volgende NOD zou op 22 juni zijn, maar kan ook wat later. Ik hou het maar op 22 juni. Ben 22 jaar, 3e ronde, 3e kindje Groetjes!