Ja dat is altijd zo maar deze zijn wel mooi! Is de onderste zo'n vissegraat? Vroeger maakte een buurvrouw van mij dat altijd helemaal van bovenaf naar beneden bij mij toen ik klein was.
Gezellig hier! Ziet er goed uit pinkster, ben zelf ook haar stylist geweest.. Nu niet meer maar het is niet verkeerd om het soms nog eens te doen!
Bekijk bijlage 252469 Dit foto ben ik Bekijk bijlage 252470 En die was het de taart wE hebben wat simpel gehouden
Ik ben helemaal gek op make up,haar doen,maar door de weeks zal je me echt niet als een barbie zien lopen hoor,sommige mensen vragen zich af of ik wel een visagiste ben hahha Ja Lavina dankje!! De foto van de taart was grappig want niemand had een foto van de taart gemaakt,en die zag het niet meer uit(half) dus ik moest aan de vrouw vragen of zij fotos van die taart nog had..en mijn jurk was suuuuuuuper goedkoop,ik had toen 190 euro voor betaald,ik dacht HOPA die wil ik!!!
mooi pinkster! hier heb ik dezelfde ervaring alsof er een touwtje gespannen is tussen je navel en je ... en iemand er soms ineens gemeen aan trekt! kramp/pijn is minder. gisteren wel minimaal bruin o het papier met afvegen maar niks in mijn broek.
Vanochtend nog een kv2v5 gedaan en die is hetzelfde als gisterenmiddag... Nou begreep ik dat HCG zich elke 2 dagen verdubbeld, dus nog even afwachten of de streep in de komende dagen donkerder wordt....
goedemorgen!! hier niet veel te melden,ben juist wakker! deze morgen nog eens lekker van bil geweest,niet voor de vruchtbare dagen ,maar gewoon omdat dat ook fijn kan zijn in plaats van het moeten! minnie:heerlijk he hoe vlug de kids groot en zelfstandig worden?maar dat wil wel zeggen dat dat kleine babytje geen klein babytje niet meer is! babybolly:ik zie wel duidelijk een streep! hopelijk word hij donkerder! vonneke:ach ben je ongi? positief blijven en hup naar de volgende maand! sarahtj3:die testen zijn vlug uitverkocht hoor! ils:heb je misschien een infectie opgelopen door je lenzen?kan he omdat je ze bijna nooit draagt... pasja:had dat gisteren ook even,maar wel alleen in mijn linkerlies en als ik hoeste of wandelde. welkom jossie! pinkster:dat ongi-gevoel van vocht ken ik!had ik gisteren ook! maar die kramp heb je er nu nog last van? wauw mooi die foto's!!!zeker die voor en na!! prachtige jurk!
Goede morgen!!!! ik ben vandaag lekker vrij!!!!! en hier heb ik flink ongi pijn,zo als altijd...ik denk dat deze ronde weer niet gelukt is,want als ik kijk in mijn cyclus kalender zie ik dat alle andere maanden begon rond deze dagen de ongi kraampjes.Zooo verdrietig....maar ja ik weet het ,ik ben er nog niet....
Goedemorgen. Geniet van je vrije dag pinkster. en de rest een fijne werkdag of anders. Hier weinig te melden. Enige wat ik opmerk wat anders is dan normaal dat ik veel afscheiding heb. Volgens mijn calender heb ik vandaag een eventuele innesteling. We wachten af.
Ja dat klopt! Ik had met mijn zws van Rick getest,maar een heeeeeeeel lichte streepje,toen de zelfde dag heb ik bloed laten prikken en ja hoor,die was mooi hoog,echo laten doen,toen was ik al 9 wk!!!!Raar he,in totaal 3 dagen laten had ik weer met urine getest,die was heel donker en heel duidelijk,ik had toch nog een test liggen..
Dankje Smeagol!!! Ik ga de strijkgoed en de kasten eens opruimen,wat kleren weg doen enzo,alvast kijken wat ik niet ga gebruiken en alvast in de koffer doen...vroeg,maar ja...We gaan trouwens in juli naar Griekenland(Kos) nog niks geboekt,we doen het altijd alle last minutes