NOD-lijst 16 t/m 30 juni 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door tinkerbell26, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Ik ben in bad gegaan... Had vannacht amper geslapen omdat de kids aan het spoken waren. Sinds 2 dagen wil de oudste niet naar bed, komt er tien keer uit en als we hem terugleggen op bed word ie hysterisch! Vannacht om 4 uur was ie wakker en ging niet slapen... Mijn man ging naar hem toe en meneertje wou dat ml bij hem bleef. maar omdat ml momenteel zijn slaap goed kan gebruiken met werk voor 3 ben ik hem gaan aflossen. Ik dacht na een uur dat zoonlief sliep maar ik zette 1 stap en kreeg de vraag waar ik heen ging... Dekens gepakt en bij hem op de grond, op zijn vloerkleed gaan liggen. Hij heeft tot kwart over 8 geslapen. En nu was het weer drama toen ie naar bed moest. Ik denk dat het te maken heeft met spanning voor volgende week woensdag, dan mag ie dus een dagje meedraaien op school en daar heeft ie maandag een kaart voor gekregen. Maar het sloopt wel zo! Het was namelijk na 2 weken drama net 2 dagen weer rustig met slapen gaan.... iemand tips????

Einde ego-bericht!

2. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @ paloe.. Stiekemerd, haha alvast een voorzichtige gefeliciteerd.
    Al voor 16juni 3 positieve testers.. Spannenddddddd!!

Ik had vandaag ff zeurderige buikpijn, oh oooh, voelt soms ook iets nat down under, maar nog geen bloed..... Zenuwen beginnen nou wel hoor.

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ils volhouden en NIET bij hem gaan liggen... Wij hebben dit ook gehad met Olaf en het is vreselijk.. e hadden op een gegeven moment het idee dat we een terror kid hadden maar gelukkig is het weer helemaal goed gekomen;)

4. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Ik mis het onderstaande resultaat maar ik zit op tel dus misschien is het dan anders?

In ieder geval begrijp ik dat je een positest in handen hebt. Gefeliciteerd en Mijn duimen draaien dat het beebje blijft zitten!

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    mh waaaa morgen kan je testen.... succes!

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ils ik had mijn bijlagen verwijderd maar nu staat het er weer;)

7. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Paloe mag je vragen, ik heb Chronisch vermoeidheids Syndroom (CVS), is nogal ingewikkeld om uit te leggen. Maar in het kort ik ben altijd moe. Dus ja een nachtje niet slapen maakt het ook nog weer erger. Inmiddels kan ik er enigzins mee leven maar ben beperkt in wat ik doe. Moet mijn energie erg goed verdelen, en enige druk en ik stort al in. Zolang ik zelf in kan delen gaat het wel

8. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Ging net nog ff plassen en had heel iets rekbaar slijm.. Weet iemand of dit wat zegt??

9. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Hoorde dat dat kan zijn of voor ongi of als je zwanger bent, dus ff wachten tot je morgen test! Spannend ook!

10. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @paloe, uitgaand van 30 dagen is zaterdag mijn nod, dus ga echt niet eerder testen..

Ik hou vol, al heb ik wilde ideeen met die test, haha.

11. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Paloe, nu zag ik ze toch!

En mocht het weer gebeuren dan gaan we dat ook niet meer doen! Maar ja, dat zeg ik nu, nu ik wakker ben... Hij kan namelijk echt doorslaan en de hele nacht blijven schreeuwen, waardoor de volgende dag heel moe, dus dwars, in de avoid te moe en weer hetzelfde ritueel... Heel frustrerend! Hij is niet te genieten als ie niet goed slaapt waardoor het alleen maar erger word. Zo'n spiraaleffect.

12. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Ik ken het syndroom ja.. en ik ken het gevoel ook. Toen ik van de IC afkwam vertelden ze me dat ik erop moest rekenen dat ik minstens een jaar last kon hebben van de symptomen van CVS. (had/heb het niet, maar was vergelijkbaar)

13. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    mh oohh ik ging op je ticker af:)

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ils ik ken het.. wij moesten op een gegeven moment tegen de deur aan gaan staan anders kwam hij uit zijn kamer.. uiteindelijk kroop hij dan zelf weer in bed.. het was een vreselijke tijd maar ik ben blij dat we hebben doorgezet:)

15. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Ja tis lastig uit te leggen je moet het idd gevoeld hebben om het te weten.
    Mag ik vragen waarom je op de IC gelegen hebt?

16. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Ja, is de afwijkende cyclus banner, hihi!! Ik blijf mezelf aanpraten dat ik met ochtend urine moet testen, dus ik ga smorgens heel snel plassen. Heb morgen en vrijdag 2 dagdiensten, dus voor mij vroeg eruit & haasten gelukkig..
    Zaterdagmorgen test ik als ik niet eerder de duivels op bezoek krijg.

over dat slijm word ik dus niet wijzer als dat de ongi kant ook op kan gaan, haha.

17. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    ik ook al haha

18. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Oh wow palou.. die testen zijn heel positief!!!
    mijn duimen draaien!!!

ik ben witheet!! rot voetbal en ik wind me er veel te veel over op..

@ils... jeetje.. tis heel moeilijk.. maar soms werkt boos worden.. hoe moeilijk dat ook is.

19. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Ils met mijn oppaskindje moest ik altijd doorzetten meestal gaf die na 1-2 uur brullen op en viel in slaap. Wel consequent terug in bed leggen en negeren en gewoon weer weg gaan. Maar ieder kind is anders
    Sterkte ermee, is heel vervelend

20. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Tnx voor jullie tips! Ik ga het proberen mocht het nodig zijn!

Deel Deze Pagina