NOD-lijst 16 t/m 30 juni 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door tinkerbell26, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Heel andere vraag... Zie dus ook dat pendel staan, wat is dat eigenlijk en hoe werkt het?

2. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Pendelen doen ze met een voorwerp aan een touwtje, en eigenlijk vanuit je eigen onderbewustzijn krijg je een antwoord. Voor zover ik het heb begrepen. Heb mijn naam en geboortedatum doorgegeven en twee vragen gesteld en antwoord was augustus 2012 en een meisje.

Geen idee of het echt zo is maar we zien wel vond het wel leuk om te laten doen.

3. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Pendellen.. is dat iemand met een steentje an een touw.. of een naald een vraag stelt, en als deze rondje draait is het bijv een meisje en als hij recht gaat een jongen.. vervolgens kan de vraagster vragen in welke maand.. door te beginnen bij deze maand.. rondje is ja.. recht is nee.. en zo kom je erachter in welke maand je bevrucht wordt en door welk geslacht.

Tis een natuurlijk een beetje mysterieus en niet iets waarje waarde aan kan hechten als een positieve test.. maarrtis toch leuk!

4. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Is het niet om je dood te lachen dat voetbal haha en dat verdient dan miljoenen per jaar, maar goed van mij mag het afgelopen zijn.

@Ils, misschien ga ik nu iets helemaal niet pedagogisch vertellen maar wij doen het wel, nl je kind bij je in bed leggen. Een paar nachten in de week slaapt de kleine meid bij ons maar ik moet er wel bij vertellen dat ze ook in haar eigen bedje wil slapen als ze ziet dat ik dat echt wil. Het is hier dus niet een standaard gewoonte en het gevaar schuilt er wel in dat jouw kindje het wel als een gewoonte gaat zien. Echt vreselijk als je nachtrust iedere keer wordt verstoord, hopelijk is het snel over.

@Paloe, dat ziet er erg positief uit hoor, ik vind vooral die kv test heel duidelijk dus alvast een proficiat!!!
    O ja ik doe een opleiding tot yoga docente, duurt 4 jaar (part-time opleiding) en ik zit in het 1e jaar.

Daar gaan we weer met de pijntjes/symptoompjes maar ik heb vandaag kleine steekjes in onderbuik ter hoogte van eierstokken en een beetje drukkend gevoel, ik denk dat het de naweeen zijn van ei, iemand ook last van op 3dpo??

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    algehele bloedvergiftiging door een streptokokkeninfectie.. ben met 42,2 graden naar de IC gevoerd..

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    minnie ooohhh oef dat lijkt me niks, de kleine bij je in bed.. Olaf mag dat echt alleen als hij ziek is

7. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    minnie leuk die opleiding! Ik studeer fulltime voor mn werk:)

8. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @minnie ik heb sinds mijn eisprong van alles gevoeld, nu ook af en toe een steekje nog 1,5 week tot nod

@paloe, oef das ff schrikken, wel fijn dat het uiteindelijk allemaal goed gekomen is! 42C jeetje, heb nog nooit zo hoog gehoord trouwens

9. Bootjekatootje

Bootjekatootje Actief lid

23 aug 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Paloe!!!! Wouw!!! Hihi begint goed!! Gezellig!!

10. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Paloe, wij hebben een groot bed:p haha , nee echt als ze tussen ons in ligt hebben we nog alle ruimte en het gebeurd ook niet dagelijks maar wel een paar keer in de week. Ach wij hebben er geen moeite mee

11. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    was idd schrikken, al had ik het zelf niet zo door. was in shock, geen bloed meer in armen en benen. 42 hoor je ook niet vaak, is levensbedreigend. Je lichaamseiwitten gaan stollen bij 42 graden en dat is onomkeerbaar. Heb daardoor ook schade aan nieren, hart en hersenen opgelopen, maar gelukkig is het hersteld. De stollingen zijn er nog, maar er zijn nieuwe verbindingen gelegd:)
    Gelukkig is het idd goedgekomen, maar het was wel kantje boord. Volgens de artsen had ik geen paar uur later binnen moeten komen en mijn man heeft echt thuis gezeten met de vrees nooit meer met mij thuis te zijn. Al met al: heftig, maar ik ben er nog!;)

12. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Wat studeer jij dan?

13. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    pff minnie ik moet er echt niet aan denken;) om de pricacy alleen al niet. En in ons bed is het ook gewoon niet handig, hebben een knus bedje van 140;)

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Meiden ik zit weer eens veel te lang hier rond te kijken dus het lijkt me verstandig om nu mijn bedje eens op te gaan zoeken hihi

Slaap lekker allemaal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Google: MCI en dan de vierde link:) En dan Forensics:)

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    weltrusten!

17. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Trusten Paloe!

18. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Aan klussen hier geen gebrek:D en nee ze is er niet bij haha. Gebeurd gewoon zo nu en dan dat ze bij ons ligt, voor je het weet zijn ze groot en dan willen ze het niet meer, maar ik kan me voorstellen dat mensen het niet willen hoor.

Nu ga ik echt slapen meiden, tot morgen.

19. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Jeetje Paloe wat heftig!! Wanneer was dat?

Ik slaap niet als er 1 bij ons in bed ligt, gebeurt hier dan ook alleen bij ziekte van een uk.

20. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Pfffffffffffffff wat een wedstrijd!!
    Gelukkig is het vandaag niet mijn vruchtbaarste dag ooit,anders kon ik het vergeten,ml is shaggie naar bed ge gegaan
    Ik weet het even niet meer wie gevraagd heeft,maar ik kom uit Brazilie en ik woon hier 8 jaar!!!
    Hier voel ik nog helemaal niks,ook niet kraampjes,niiiiiiiiiiiiiiks gewoon
    Ik zag 2 lichte posi testen!!! even zachies...gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Slaap lekker Paloe

Deel Deze Pagina