ils een week na de geboorte van Liam ben ik een nacht opgenomen op het vermoeden van bm ontsteking, toen ab gekregen voor een week. Toen ik daarmee stopte ging het mis. Dus 2 weken na de geboorte van Liam
paloe, dat is een streep! ik duim voor je dat hij blijft plakken! minnie, ik had dat ook 3 dagen dpo. een erg lastige dag gehad. daarmee is het minder geworden. heb sinds gisterenavond wel wat steekjes in mijn rechter borst, meer prikjes. heftig lavina! lijkt mij een erg lastige aandoening! het voetbal... tsja ik vind het natuurlijk leuk als ze winnen maar de uitslag die er nu ligt heeft mij veel punten opgeleverd in de poule! alle uitslagen gegokt en ik sta derde! Haha niet zoveel schrijven hoor, ik ben bang dat ik allemaal mensen vergeet te antwoorden!
Nou.. Gisteravond tijdens & na het klussen misselijk, vanmorgen bij het opstaan ook.. Toch ben ik bang dat de duivels me komen opzoeken! Nu maar op naar het werk, beetje afleiding.
goedemorgen! hier heb ik lichamelijk geen enkele klacht! ik heb geen pijnlijke borsten en ben oo niet misselijk,alleen maar ongi-gevoel en wat moe,dus ik denk dat het hier niet raak zal zijn heb wel elke keer een gevoel of er iets uitloopt uit mijn doos,maar als ik naar de wc ga is er niks te zien... paloe:wwhhaaahhaaaa das ook wel zwanger!!gefeliciteerd!! ils8 :mijn dochtertje heeft dat ook gehad!ze heeft nooit verlatingsangst gehad,maar kreeg dat dus wat op latere leeftijd! uit gemak,en ook voor onze slaap,hebben we haar bed terug bij ons gezet en sinds dan slaapt ze wel weer goed... mh90:spannend seg!hopen dat het raak is!
Good morning!!! Tjongen wat ben ik vandaag druk!!!!!!!!!!!! Grrrrrrrr Maar dat is goed.. voor de afleiding! Ik moet de kleine naar school brengen,werken tot 3 (kleine eet een broodje bij zijn toekomst vrouw) dan moeten we half 4 in zwembad zijn,voor zijn les (hij mag trouwens 30 juni afzwemen!!Super trotos) en dan maar kleine boodsc,koken..pffff En hier...ik heb net een afspraak gemaakt voor mijn vaginale echo,ik moet dus ongi voor zijn,wat ik denk dat wel gaat gebeuren....heel te veel ongi kraampen, Maar wat ik wel merk is dat deze ronde wat anders is,en ik ben nu niet zoooo erg mee bezig,ik heb een soort"rust" Duuus Lieve mensjes...ik ga! Fijne dag alle!!!! Johhh
Goeiemorgen! Pasje, worddoc. ernaast openen en daar tijden het lezen je reacties in typen, CTRL A, CTRLC, CTRL V en klaar Thnx voor het duimen Sofie haha ja, nu moet t nog blijven plakken Mh90 heeeel veel succes...! Knap hoor dat je nog niet getest hebt! Hier: test vanmorgen was ook weer positief Ik weet het, het heeft geen zin om elke dag te testen maar ik doe het toch
16. All Mine: ronde 3, 3e kindje 17. 18.(1) Toekan: ronde 7, 1e kindje Hoop42: ronde 9, 5e kindje (en helaas ***) 19.(1) pinkster,35e ronde,2e kindje 20. LBlue: Ronde 12, 1e kindje 21. 22. 23. 24. 25.MissMara, 1ste ronde, 1ste kindje 26. 27. 28. biancs, 5e ronde 1e kindje 29. 30. Totaal: 6
dat klopt paloe.. het rotte is dat ik 9 van de 10x op mijn telefoon forum... succes met je drukke dag vandaag pinkster! missmara, wasda?
Hahahaa ... dat is missmara haar eerste bericht.. ik denk dat ze ook op de lijst wil.. en niet goed weet hoe het forum werkt.. Hahahaha Oh mensen ik ben zo moe.. het liefst zou ik de hele dag slapen, gelaas moet ik dochterlief straks weer ophalen van school en moet ze ook weer terug.. Misschien moet ik maar ff een grote bak koffie achterover slaan... of misschien dat ik toch nog ff ga liggen ik kan mijn ogen amper open houden
♥ N O D - l i j s t 16 t/m 30 j u n i 2012 ♥ 16. (6) All Mine (24 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Mh90 (21 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Voortje86 (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje Paloe (25 jaar) - 9e ronde, 3e kindje Babybolly (32 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Jufjessica (27 jaar) - 5e ronde, 1e kindje 17. (4) MamaJens (25 jaar) - 2e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 weken) Ukkie87 (25 jaar) - 11e ronde (3e ronde MMM), 1e kindje Geranium32 (32jaar) 4e ronde - 1e kindje Lindsay83 (29 jaar) 6e ronde - 1e kindje 18. (4) Toekan (23 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar) - 9de ronde, 5e kindje (en helaas ***) Bootjekatootje (23 jaar) - 8e ronde, 1e kindje (3e ronde na MK's) Sofie28(32 jaar)-1e ronde,4e kindje 19. (4) Pinkster (25 jaar) - 35e ronde, 2e kindje Fiona1983 (28 jaar) - 8e ronde, 1e kindje Nik (32 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Danielllle (28 jaar) - 7e rond, 3e kindje 20. (8) LBlue (24 jaar) - 12e ronde, 1e kindje Ils80 (31 jaar) - 2e ronde na MK, 3e kindje Miepje01 (27 jaar) - 10e ronde , 1e kindje SanEnJef (21 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Mamasab (29 jaar) - 1e ronde, 3e kindje Saar81 (30 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Mizz Bunny (29 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Sabbelbientje (19 jaar) - 1e ronde, 1e kindje 21. (2) Lastgoodbye (21 jaar) - 2e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar) - 1e ronde, 1e kindje 22. (4) MamavanK (22 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Smeagol (? jaar) - 4e ronde, 1e kindje Fliertje (24 jaar) - 2e ronde na MK, 1e kindje Smeagol (35 jaar) - 4e ronde, 1 kindje [COLOR=#cc99c]23. (7) Leontine135 (35 jaar) - 9e ronde, 4e kindje xSchaapjex (? jaar) - 8e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar) - 4e ronde, 2e kindje Marty (32 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Pasja (32 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Sarahtj3 (26 jaar) - 2e ronde Tumtum (? jaar) - 1e ronde (2 mk), 1e kindje 24. (5) Marly87 (24 jaar) - 6e ronde, 1e kindje CBella (21 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar) - 2e ronde, 1e kindje VonnekeLegrand (31 jaar) - 28e ronde, 1e kindje Ayse1980 (32 jaar) 4e ronde, 3e kindje 25. (4) Crispy (27 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Lavina (30 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Biancavm (28 jaar) - 8e ronde, 2e kindje MissMara (? jaar) - 1e ronde, 1e kindje [/COLOR] [COLOR=#cc99c]26. (4) Minnie1979 (32 jaar) - 3e ronde, 2e kindje Biancs (29 jaar) - 5e ronde, 1e kindje Dilara1 (27 jaar) - 2e ronde, 3e kindje [/COLOR]Tinkerbell26 (26 jaar) - 8e ronde, 2e kindje 27. (1) Aishley (30 jaar) 3e ronde 28. (1) Aster14 (25 jaar) - 2e ronde, 1e kindje [COLOR=#cc99c]29. (5) Diabolique21 (24 jaar) - 9e ronde, 1e kindje Kunst (31 jaar) - 13e ronde, 1e kindje Amoura (22 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Missy78 (34 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Hopelessinlove (?) - 3e rondje, 1e kindje (2x mk) 30. (5) MamavanF2009 (33 jaar) - 6e ronde, 2e kindje Emm82 (29 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Onzeker23 (23 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Potiki25 (25 jaar) - 9e ronde, 1e kindje Chantalcindy (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje Datumloos (4) Jeskejes (30 jaar) - 19e ronde, 1e kindje Enjoyce (25 jaar) - 3e ronde na 2 MK, 1e kindje Charise (25 jaar) - 3e ronde (9e zonder pil), 1e kindje Jossie81 (31 jaar) - 1e ronde (2x mk), 1e kindje T [COLOR=#cc99c]o t a [COLOR=#cc99c]a[/COLOR] l: [/COLOR]68 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER DAN KOMT DAT GOED! ♥ zwanger ♥, ongesteld, 3 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven.[/COLOR]
Welkom nieuwe meiden! Wordt een leuk lijstje zo! Wie is de eerst volgende die gaat testen en wanneer?
Goeiemorgen dames, wat heb ik veel bijgelezen zeg Avondje bios en ik loop zo 7 pagina's achter Ik moet zo de kleine man van de psz gaan halen en als ik terugkom dan reageer ik nog even op iedereen maar wilde alvast even goedemorgen zeggen En mán wat was dat een lekkere huntsman in die film zeg rrrrrrrrrrrrrrrr.... Zou er spontaan extra door gaan klussen, gheghe Jammer genoeg waren we er allebei te moe voor gisterenavond dus vanavond nieuwe poging, anders mis ik mijn ei misschien nog... Tot straks
@Pasja, netjes gegokt dan voor de poule haha! Hopen dat je er nog iets leuks aan over houdt. @Mh, kan me voorstellen dat je bang bent, maar zaterdag ga je testen toch? Bijna! Werk ze! @Sofie haha ja dat uitloop idee heb ik ook de hele tijd, maar het is ook niks, maar jouw NOD is wel veel dichterbij @Pinkster zo lekker druk dagje inderdaad! Spannend dat de kleine mag afzwemmen eind juni. Wat doen ze precies bij zo'n vaginale echo, ben echt nog een leek wat dat betreft. Hoop dat het positief is in ieder geval. Fijn dat je wat meer "rust" hebt deze ronde. @missmara welkom, en zie bericht van mamajens voor de lijst @Sarah balen dat je zo moe bent zeg, en als je dan eigenlijk niet de tijd hebt om te gaan liggen is ook vervelend. Koffie werkt vaak maar niet altijd haha. @Mamavanf moet ik ook maar snel gaan kijken die film dan haha en tot straks Hier gisteravond toch nog maar weer even geklust, netjes om de 2 dagen, dus mocht ik toch mijn ei verkeerd gevoeld hebben zitten we iig zeker. Voelde alleen niet heel prettig aan, maar kan het niet echt omschrijven, mijn buik vond het niet fijn iig. Vandaag beetje misselijk gevoel weer en ik heb ook het idee dat ik wat moeier ben dan normaal, maar ja bij mij kan het ook door dat stomme weer komen van de afgelopen dagen. Vannacht gelukkig wel goed geslapen, maar droom nou ja meer nachtmerrie, al twee nachten dat mijn vriend ineens zegt dat hij bij me weggaat omdat ie een ander heeft zwanger gemaakt en voor haar en de baby wil zorgen. Het stomme gevoel van die droom blijft nog zo lekker hangen, al weet ik dat het allemaal niet zo is :/ Nou ja dat was het weer ff, en ik ben ook benieuwd wie wanneer gaat testen!
Het is gezellig druk en word alsmaar drukker. Steeds meer gaan testen ben ook wel benieuwd wie de eerstvolgende zijn. Lavina ik droom ook vaak iets waarvan ik een halve dag raar van ben. Gelukkig is het niet echt. Hier heb ik al drie dagen buikpijn, en vanaf gister elke drie uur dunne ontlasting maar geen diaree te noemen. Sorry van de vieze mededeling maar hoop dat het een teken is en geen griepje. Mijn normale stoelgang is altijd goed. Magoe ik moet nog een week wachten.
die dunne ontlasting die vaak komt herken ik. ook het uitloop gevoel maar dan toch niks. vandaag gedragen mijn buik en borsten zich normaal. geen steken etc. wel voelt mijn onderbuik raar. alsof hij letterlijk opgezet is, het ziet er ook zo uit. misschien ben ik wel gewoon aangekomen.
Ik ben juist afgevallen, 2 kg Oo en heb niks anders gedaan dan normaal. Dunne ontlasting heb ik niet snel, meer opstoppingen helaas. Misschien zijn je darmen wel van slag en opgezet pasja, ik krijg dan ook altijd dikke buik.
@Smeagol, ik heb daar ook last van, vaak naar het toilet voor de grote boodschap en ook dunner als anders, maar in mijn agenda staat dat ik het vorige maand ook had na mn ei. Dat is het irritante eraan he al die kwaaltjes en symptoompjes kunnen ook helemaal niks betekenen, tenminste niet wat we willen.
Inderdaad Minnie. Al die kwaaltjes en elke keer neem je jezelf voor er niet op te letten. Maar je doet het toch. Afwachten en nog eens afwachten. Aan de ene kant spannend maar superirritant.