mamajens:ik heb de 18de juni mijn nod-dag maar ga zeker niet testen zolang ik geen symptomen heb,ook al word ik niet ongi,ik test (denk ik) dan nog niet. mamavanf2009:hihi kan je zo hebben he als je iemand lekker vind dat je direct zin krijgt! was het een goede film?wil hen nl ook gaan zien! lavina:ja nod is dichtbij,maar heb geen symptomen dus ga ook niet testen als ik niet ongi word! smeagol:kan wel een griepje zijn hoor! is hier ook langs geweest in het weekend! zo,dadelijk mijn kleine meid van school halen en dan een boke eten en dan bed in! denk dat ik mij ook even op de bank neerleg,ben ook moe en heb nergens zin in terwijl ik hier in huis nog wel wat werk heb!
@Sofie... hoezo ga je als je overtijd bent alsnog niet testen? En ik weet hoe je je voelt ik heb net ff een lekker uurtje mn ogen dicht gehad, maar ben eigenlijk nog moeier als ervoor... maja ik moest nu wakker worden, want ik moet over 5 minuten mn aapje ophalen. @Mamavanf... hahahahaha ja die gast is ook wel sexy hoor. Zag hem in thor. Nou vanavond klussen misschien lekker inhalen. @Smeagol... hmmm vreemde syntomen het zou een vriepje kunnen zijn,maar ook gewoon een dagje dat je lichaam even van slag is. Die lichamen doen soms ook maar wat..haha
Sofie je hoeft niet altijd symptomen te hebben als je zwanger bent hoor, na mn bbz ook helemaal geen symptomen dacht echt dat ik ongi ging worden (zo voelde het het) maar omdat ongi wel erg lang op zich liet w88 toch getest en was wel degelijk zwanger. Tis dat we er nu allemaal zo op letten maar de meeste klachten ontstaan pas na 6 weken
Precies.. ben dat helemaal met je eens! Bij mijn vorige zwangerschap ook niks gemerkt! Ik stond toen buiten te bellen met mijn moeder en er scheet toen een vogel op mijn vestje. Waarop mijn moeder zei: ow dat brengt geluk. Dus ik: nou ik vind het alleen maar goor! Eenmaal weer binnen dacht ik, och laat ik eens een testje doen (lees 4 dagen voor NOD) en pats gelijk positief! Pas 2 weken later werd ik heel erg moe, bandenspanning en gevoeliger in mijn emoties. Dat boven de pot hangen is mij toen bespaard gebleven.. Dus ja... je weet het pas zeker als je een knaltest hebt en zelfs dat geeft nog geen garantie zoals vele zeggen! Maar hoop echt dat jullie symptomen allemaal kloppen, het is alleen het jezelf gek maken.. Maar we weten waar we het voor doen!!!!
Totaal wat anders. Zijn er meiden die paarden hebben of paardrijden? Ik heb namelijk twee paarden en ben benieuwd hoeveel ik nog kan doen zo. Natuurlijk weet ik dat ik geen zware dingen kan doen, mijn vriend doet dat dan. ben benieuwd of er paardenmeiden hier zijn en hoe je er dan tegenover staat.
Ik heb een paard gehad maar die is verkocht, zelf ken ik mensen die doorrijden tot ze er niet meer op kunnen komen. Maar ook mensen die het helemaal niet meer willen als ze zwanger zijn. Sommigen willen wel maar kunnen niet omdat het lichaam het niet zo fijn vind. Hangt natuurlijk ook wel van het type paard af wat je hebt, eentje die vlieglessen geeft kan je niks meer mee dan. Als ik zelf de mijne nog had gehad, was ik wel gaan rijden maar zonder dingen van haar te vragen, aangezien ze nogal een eigen willetje had en ging staken.
klein verschil is misschien ook dat ik niet zeker weet of ik een menstruatie gehad heb. de vorige ronde was maar een halve (na verwijderen mirena) en toen heb ik veel symptomen gevoeld van een ei. 12 dagen later heb ik zonder ergens last van te hebben ongeveer 2 dagen licht gebloed. dit keer niks van een ei gemerkt behalve wat ik hier meer lees dat je na de daad niet af hoeft te vegen. dat was 1 keer. de enige test die ik gedaan heb was ver voor mijn toen verwachte NOD (dag of 5/6 ervoor) en die was logischerwijs negatief. dat komt nu steeds bij mij op nu ik oprecht verschil zie in mijn buik (heb iets overgewicht en dus kwabbels die stoppen normaal onder mijn navel abrupt, zo waar de rand van je onderbroek zit en dan gaat het glad naar beneden. die overgang is nu niet scherp maar vloeiend, van 90graden naar 45) daarbij de misselijkheid die gisterenmiddag in vlagen kwam en nu al de hele ochtend in mijn maag hangt. ik hoef niet over te geven maar wel steeds die misselijkheid. en dan nog de gespannen buik dat trekt naar mijn navel en liezen. ik wil alleen echt niet testen voor wat ik nu denk dat mijn NOD is en dat is volgende week zaterdag. als ik zwanger ben dan ben ik dat dan ook nog wel maar ik heb nu dus 3 opties: -niet zwanger -zwanger in deze ronde dus rond 9 juni -zwanger sinds de vorige, halve ronde rond 14 mei
Nee ik heb geen paarden. Vroeger wel les gehad,omdat alle meisje in mijn klas echt van die paardenmeisjes waren... maar ik was toch echt meer een voetbal type!!!
hhm omdat ik twijfel of dat mijn cyclus wel goed zit! heb de 21 mei een mk gehad,maar werd wel optijd ongi,maar omdat ik gisteren ongi-pijn/steejes had dacht ik direct aan een ovulatie,maar nu ik er over nadenk kan het ook om een latere innesteling gaan.. ach ik weet het nog niet,ik zal wel zien of ik ongi word of niet en er misschien alsnog een test tegen aan gooi,maar het is nog 4 dagen voor mijn nod dus op die 4 dagen kunnen er wel symptomen opkomen! smeagol:geen paarden,dus kan je niet helpen,maar als je mijn mening wil weten zou ik het niet meer doen! pasja:het enige wat je kan doen is afwachten tot je nod en dan testen!
Oh pasja... Wat spannend.. ik zou idd gewoon wachten tot je nod.. en dan testen!! later kom je er dan achter wanneer je bent bevrucht.. ben best wel benieuwd!!!
dat is mijn plan nu ook. als ik nu negatief test en ik zou gewoon in een ronde zitten moet ik na mijn nod toch nog een keer testen. de data die ik noem zijn verwachtte ei-data trouwens.
Hahahaha bootjrkatootje... jij bent positief... ik hoop het ook hoor.. Maar jij zit al een beetje op een wolk... hahah
Ik ga uit van 32 dagen deze ronde, zoals je in mijn banner kunt zien is 32 mijn langste cyclus. zit nu op dag 30 dus het word spannend hier!!! Vorige maand een hele korte cyclus gehad, dus ik zou al best overtijd kunnen zijn. maar weet mijn eisprong niet. Als ik zondag de 17e nog niet ongi ben, doe ik een test, op vaderdag!!
Oh spannend all mine .. Fingers crossed voor jou!!! ff wat anders ...ik gebruik voor zo alleen maar mijn mobiel.. beat handig.. want ik krijg gelijk een email notificatie.. waar ook zit kan ik reageren.. Maar soms klik ik vanalles aan.. omdat alles zo miniscuul klein is.. Nog meer mensen die op de mobiel zitten?
Ik wissel veel af met iPhone en iPad, Computer zit ik nauwelijks op maar mis het plaatsen van foto's wel! Ze zouden een app moeten maken.. Die wolk is moeilijk om op te blijven zitten! Heb al gelijk weer vrees voor bloedverlies! Als de streep dit weekend donkerder is, dan ga ik het deze keer maar eens anders aanpakken en niet de vk bellen.. Pas na 6 wkn. Maar over 3 (!!) weken al op vakantie! Jeeh!
Zo, ben ik weer en nu even op iedereen reageren Zoonlief zit naast me een spelletje te doen en ik moet helpen, dus het gaat héél lang duren voor ik dit bericht af heb @Allemaal; over voetbal zal ik het maar niet meer hebben he (al was het best heel gezellig bij mijn papa thuis, hebben we de wedstrijd nog zitten kijken en veel lol gehad, terwijl mijn mama bij ons thuis aan het oppassen was ) @Babybolly; uitslapen na een avondje weg? Kan dat ja? hihi hier lukt dat niet of we moeten zoonlief echt uit logeren sturen maar dat kan jammer genoeg te weinig. En doordeweek naar de bios gaan is ook niet handig want de volgende dag moet er gewoon weer gewerkt worden. Spannend voor jullie zeg, nog een test met streep. Ik duim voor je dat het goed blijft gaan! @Paloe; Spannend!!! Duidelijke streepjes hoor, ik hoop dat het blijft zitten maar toch alvast voorzichtig gefeliciteerd! Vroeg je nou aan mij of aan Lavina over het niet kunnen werken? Ik werk niet omdat ik CVS heb, fybromialgie, B12-tekort en zo nog wat (vage) klachten. Maar het zou ook heel goed kunnen zijn dat ik, in plaats van deze dingen, lyme heb. Is nooit echt duidelijk geworden en omdat ik geen zin meer heb in gedokter laat ik het erbij en zoek ik zelf naar manieren om weer gezond te worden. @Ils; wat lastig lijkt me dat zeg, is voor niemand fijn van die slapeloze nachten. Hoop dat je gauw een goede oplossing kunt vinden. Tips heb ik helaas niet, ben gezegend met een heel gemakkelijk kind dus ben hier (nog) nooit tegenaan gelopen. @Mh90; Spannend wordt het he, nog twee dachten wachten. Hoop dat je kunt testen zaterdag en natuurlijk ook dat je dan positief test! (en ik ging ook van je banner uit, had al wat anders getikt maar nog es goed verder gelezen ) @Lavina; hoe heb je met CVS leren leven? Ik vind het nog altijd erg moeilijk, zeker omdat ik periodes heb waarin ik ineens veel meer energie heb. Als het dan weer 'mis' gaat vind ik het nog moeilijker om te accepteren. Wat een nare droom zeg trouwens, betekent natuurlijk niks maar het gevoel wat blijft hangen is niet echt leuk he. @Pinkster; heb jij al een schoondochter ja? Dat je zoon bij zijn toekomstige vrouw is eten? hihi grappig! Zoonlief hier is ook al 'verloofd', zijn aanstaande wordt volgende week ook 3 spannend zeg, bijna afzwemmen, zal hij wel goed doen he Goed dat je zoveel afleiding hebt, en ook goed dat je er meer rust in hebt dze maand. @Missmara, welkom @Sarahtj3; heb je nog wat kunnen rusten? En al wat wakkerder? Rol dextro in je tas, koffie, kop onder de kouwe kraan, kouwe doche... eehm, nee, dat helpt allemaal toch niet als je echt moe bent @Smeagol; hoop dat het een teken is, griepje hangt wel in de lucht maarja, wanneer niet he. Nog een week volhouden... @Pasja; kan van je darmen zijn of van de hormonen. Heb het ook altijd een week voor ik ongesteld ga worden. Flink opgezet, alsof ik ineens 2 kilo zwaarder ben. hmm, lees nu je latere post, het wordt wel spannend zo natuurlijk. Knap hoor dat je wil volhouden tot je NOD voor je gaat testen. Zeker als het optie 3 blijkt te zijn. Ik duim met je mee, echt spannend! @Sofie; verstandig om pas te testen als je symptomen krijgt. Maar als je die nou pas heel laat of helemaal niet krijgt? Hoelang wil je dan wachten voor je gaat testen? Hoop dat je ook even lekker een uurtje kunt rusten. Zit er hier niet in, zoonlief is nogal actief overdag, slaapt nooit als hij van de psz komt. Alleen in de auto wil hij in slaap vallen overdag, anders nooit. @Mamajens; ik had ook niks in de gaten toen ik zwanger was. Alleen wilde ik op mijn NOD ineens heel perse stoppen met roken, vond het zó ranzig en vroeg me af waar ik mee bezig was. Twee dagen later had ik een mooie posi-test Maar echte kwaaltjes kwamen pas na een week of 6 geloof ik. Als ik het me goed herinner. @Bootjekatootje; jaaa dat vind ik nou ook. Hoe voel jij je? Ik moet alleen wel even snel mijn ei krijgen om nog bij die 90% te kunnen, hard klussen de komende dagen dus @All Mine; spannend, hoop dat je zondag kunt testen! Ik zie je banner trouwens niet? Over paarden; ik weet er zelf niks van maar een goede vriendin van me rijdt nog wekelijks en is al een poosje zwanger. Gaat prima maar ze zegt dat je het alleen moet doen zolang het goed voelt en verantwoord is. Maar in principe kan het gewoon zolang het lukt. Ik zie natuurlijk regelmatig de lijst voorbij komen en dan moet ik helemaal naar beneden scrollen om mijzelf te zien staan. Sta gewoon helemaal onderaan, heb nog niet eens mijn ei gehad. En voor een heleboel hier wordt het nu al zo spannend. Nu wordt het wachten wel heel lang zeg, nog 16 dagen voor mijn NOD (al zegt mijn banner volgens mij wat anders). Nouja, komende dagen maar eens genieten van het (extra) klussen dan, ook leuk (lange post zeg )
Zooooo mamavanf.. dat is een lap!!! en je hebt aan iedereen gedacht.. dat vind ik echt knap en lief... Nou.. ik voel me nu al iets wakkerder... 2 mokken koffie hebben we iets opgebeurd, maar ik ben zo lui.. heb nog niks gedaan in huis.. en geloof me er is genoeg te doen... Misschien nog een bak koffie en dan ff aan de slag..
@Mamavanf heb je een pb gestuurd anders zo'n lang verhaal hier En ja zelfs ik vind al dat de 25e een eind weg is, hoop dat jouw eitje toch snel komt! @Bootje nou dat zou wel een heel mooi resultaat zijn 90%! @Allmine spannend, ben benieuwd! @Sarah Ik heb vandaag ook zo'n dag, telkens wil ik iets doen maar wil het gebeurd gewoon niet, denk dat ik mezelf ook zo maar van de bank af sleur en ff ga stoffen en een wasje opvouwen straks.