NOD-lijst 16 t/m 30 juni 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door tinkerbell26, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

haha wat een stel luie dozen zijn wij zeg :D LOL
    Ik heb nog een was weg te werken, nog een volle mand was in de kasten te leggen, de kippen te voeren, de ren schoon te maken, de tuin te doen en ondertussen mijn kleine man te vermaken.
    eeehm... ik denk dat ik alleen aan dat laatste kan voldoen vandaag.

@Lavina; je hebt al antwoord :)

@Sarahtj3; danku :D Doe ik niet elke dag hoor ;)

2. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hahaha ja echt,hier ook zo lui!
    pppffff krijg echt niks gedaan en kan dan ook weer niet stil zitten!
    ik zit even op de bank en dan loop ik na 10min weer even naar de pc en omgekeerd.
    slapen kon ik niet,deed mijn ogen toe,maar het lukte niet voor in slaap te vallen.

mamavanf2009:ik ga pas (denk ik) testen als ik een week overtijd ben.

3. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Haaha. Ik toch ff de afwas gedaan.. en een nieuwe was in de wasmachine gegooid... nu noa ophalen.. en dan straks de was vouwen.. ik wilook ff stofzuigen.. we hebben 3 katten.. en dus wil ik t liefst elke dag ff zuigen,maar gister niet gedaan dus vadaag moet het!!! maar eerst boodschapjes doen..

Tot later..

4. babybolly

babybolly Actief lid

7 jun 2012
    264
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik rageer vanavond op jullie allemaal hoor, maar op tel gaat dat niet makkelijk...vandaag weer testje ter vergelijk en hij wordt donkerder! Voorzichtig kom ik op een roze wolk...nog even het. Weekend en dan helemaal blij! Zal vanavond een foto plaatsen.

San snel bloed prikken en naar de gyn! Hopen op een mooie echo!

Ik hoop op vele pos testjes hier!!!

Tot vanavond!

5. Sabbelbientje

12 jun 2012
    27
    0
    0
    School
    Omstreken Arnhem
    Hey Babybolly,
    wat fijn dat de streep donkerder wordt!
    Voorzichtig gefeliciteerd en ik hoop na het weekend te lezen dat t een dikke vette streep is!
    Ik moet nog best lang wachten ...
    Maarja als jullie nou eens allemaal posi testen is er voor mij ook hoop :D

Groetjes xxx

6. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    zo, de boodschappen zijn binnen. En het huis is weer netjes...
    Pf, ik ben ook zo moe en heb nu nergens meer zin in! Ga denk ik maar even een uurtje op de bank ofzo.

Ik ben nu aan het denken over vorige zwangerschap en heb toen ook niet echt duidelijk dingen opgemerkt. Dat kan ook komen doordat we toen niet bezig waren met zwangerworden en dus een complete verassing. Pas toen ik niet ongi werd ging ik nadenken en 4 of 5 dagen na NOD kreeg ik pijnlijke boobs... Dat was voor mij een duidelijk teken en toen ben ik gaan testen. Helaas werd dat een mk maar daardoor wisten we wel dat we nog een 3e willen!

BabyBolly, echt super!!!

Paardrijden mag volgens mij wel als je er echt bedreven in bent en een mak paard hebt. Maar inderdaad, doen wat je zelf goed voelt. Mijn oud-collega heeft de hele zwangerschap gereden.

7. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Heb ook ff wat dingen opgeruimd hier, andere dan ik wilde doen maar dat komt morgen wel weer.

Fijn dat iedereen toch nog wat heeft kunnen doen vandaag, ook al zijn we lui :p

Pfff voel me ineens zo beroerd, hoofdpijn, misselijk en mijn buik voelt net alsof ik ongi moet worden. Bah, ga wel lekker bank hangen.

Mijn huid is ook sinds paar dagen zo droog, overal schilfertjes, net of ik vervel, beetje raar heb ik nooit, alleen in de winter

8. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    #868 paloe, 14 jun 2012
    Laatst bewerkt: 14 jun 2012
    verwijders:)

9. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Lui wordt je van het forum:D ja echt als ik achter mn laptop ga zitten om hier te kijken komt er niks meer uit mn handen haha. Ben vanmiddag naar vriendinnen geweest en dan denk ik helemaal niet meer aan wat ik eventueel voel, echt heerlijk is dat. En ik kom weer thuis en wat doe ik , gelijk weer als een verslaafde hier kijken :cool:
    Gelukkig heb ik een druk weekend.
    Vanavond hebben we een vriendinnenavond, morgenavond een bruiloft en zaterdag en zondag heb ik mn yoga weekend, dus kan ik het eventjes loslaten.

@Sarah ik zit meestal achter de laptop of op het werk achter de pc, heel soms op mobiel maar vind dat altijd lastig met reageren. Ik wil binnenkort een Ipad aanschaffen.

10. smeagol

smeagol Actief lid

10 apr 2012
    113
    0
    0
    Hallo moeie dames. Een echte moe zijn dag. Heb er geen tijd voor haha. Ik moet ponyles geven aan een heeeeeel druk meisje van acht, die houdt me zeker wakker. En nog steeds hele dag een constante buikpijn maar te houden. En megazin in poffertjes en ga ik ook eten, manlief pas om tien uur thuis dus ga associaal smullen haha.
    Bedankt voor jullie reactie wat de paarden betreft.

11. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Ik zit wel vaak op mobiel, maar dan lees ik meestal alleen maar bij. Reageren vind ik ook lastiger dan. Hoewel gisteravond in bad prima ging met zp erbij...

12. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Eet smakelijk alvast Smeagol!!!

13. Mamajens

Mamajens Actief lid

5 apr 2012
    409
    0
    0
    haha ja zag het! Gelukkig heb ik haar er bij kunnen zetten in de meest recente lijst! Volgens mij krijgen we nu ook geen berichten meer dat iemand er niet meer opstaat of juist vergeten is. Is dat nog wel het geval; geef het even aan, je mag er natuurlijk gewoon bij! Hoe meer roze hoe beter!! Go, go, go haha!

14. babybolly

babybolly Actief lid

7 jun 2012
    264
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet iemand hoe je een foto van de mobiel plaatst???

15. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Mamajens haha ja mijn klomt brak even.. heb t berichtje al verwijderd;)

Lavina klote is dat he als het gevoel van een droom zo blijft hangen!

Smeagol er heerst buikgriep... Ik heb paardgereden maar ben al een tijd gestopt. Ik ken mensen die tot ver in hun zwangerschap gewoon reden.. het is gewoon heel erg afhankelijk van je lichamelijke gesteldheid en van het paard. bij mij zou het bijvoorbeeld niet kunnen, ik heb tijdens zws zware BI, maar mijn schoonzusje heeft helemaal nergens last van en sjouwt nog met halve bomen als het moet;)

Pasja, wegen zou ik zeggen;) en als je denkt dat je al langer zwanger zou zijn, dan zou ik er gewoon een kruidvatje tegenaan gooien!

Sofie wil je nou zeggen dat je op NOD niet gaat testen? Bikkel! Enne...symptomen hoeven er niet te zijn he:)

Bootje ik vind het met je mee!

All mine dat zou een mooi vaderdagcadeau zijn!;)

sarah hihi een vriepje;) Heerlijk dat je even hebt geslapen! Ik zit niet op mobiel, meestal op de tablet in de trein (lang leve trein wifi) het niet kunnen plaatsen van fotoś via de pad mis ik idd ook wel

babybolly whoo fijn dat de test donkerder is!:)

MamavanF aan jullie allebei;) Hey jullie hebben allebei CVS dan!

Hier: warmkoudwarmkoud... en gééén zin om ziek te worden...

Even voor degenen die op roze gaan... de vorige keer toen ik in NOD zat was het een afspraak dat de roze nodders pas naar een bevallen topic gaan als iedereen in het ND topic heeft getest.. zodat degenen op het eind niet alleen overblijven. Vinden jullie dit nu ook een goed idee?

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    bolly kan niet...

17. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Hey dames ik ben terug van verlof. Heerlijk weer gehad, veel van men ventje genoten, gerelaxed,... Hoe gaat ie hier ondertussen?

18. Mamajens

Mamajens Actief lid

5 apr 2012
    409
    0
    0
    Hi Diabolique! Welkom terug! Fijn dat je genoten hebt! Hier gaat het prima, al 3 op een stiekeme lichte streep - licht roze dus! Er zullen de komende dagen ook steeds meer zijn die gaan testen. Spannend!

Even een reactie op je onderschrift, papa en mama wachten op je, klein vlindertje. Vlinder is een doodgeboren baby'tje. Denk niet dat je dat wilt en hoop het ook niet voor je! Hoe ik dit weet: heb zelf mijn zoontje verloten met 23 weken door zware zwangerschapsvergiftiging en hij moest komen. Vraag niet of je het wilt veranderen, maar dat je dat dan maar weet..

Zie trouwens dat je vandaag ovuleert! Spannend! Helemaal klaar voor?

19. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Huh? ik kan gewoon fotos plaatsen met mijn mobiel.. zie mijn avatar..!
    en je kunt altijd je foto uploaden via tinypic.. en dan gier die url plaatsen..
    Je hebt versxhillende mogelijkheden.. gewoon als foto hier..
    Of een link etc...

Maar miss is het afhankelijk van de telefoon die je gebruikt..
    Ik heb een samsung galaxy sII..

20. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    oh hha ik dacht dat het niet kon;) Zit ook nooit op mn telefoon hier;)

Deel Deze Pagina