NOD-lijst 16 t/m 30 juni 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door tinkerbell26, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hhmmm zat net heerlijk in bad met mijn dochtertje en kom misselijk/met een zware maag uit bad!
    nu maar hopen dat dat zo blijft en dan ga ik wel op mijn nod testen,anders test ik pas na 1w overtijd ofzo...

2. Sabbelbientje

12 jun 2012
    27
    0
    0
    School
    Omstreken Arnhem
    Lekker joh met de kleine in bad!
    Oeh zware maag is een goed teken (ik heb nog geen misselijkheidsgevoel) en je kunt trouwens gewoon op je NOD testen hoor :O doe je m een week later lekker nog een keer :p

xxx

3. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

oei auw...
    krijg me toch ineens een felle steek rechtsonder.
    Zou mijn ei er nu al zijn?
    Vlug zoonlief zijn bed in gooien en aan de klus :D :D :D

Kom straks beter reageren, maar dit moest er ff uit, hihi

4. Sabbelbientje

12 jun 2012
    27
    0
    0
    School
    Omstreken Arnhem
    Hihi dat kan ik me voorstellen! Tot straks dan!

Xxx

5. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Go for it girl :D

6. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Hee meiden, dat was een boel bijlezen!!
    Gefeliciteerd licht roze meiden, ik duim voor jullie!
    Hier geen nieuws behalve nog steeds veel witte
    Afscheiding, dit heb ik anders nooit en nu al sinds ei!
    En hier ook een luie dag, vriend en ik allebei beetje katerig van gister :D

7. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @MamavanF, zet m op meid:D

@Paloe, ik vind het best jouw idee ( pas na deze lijst na ander topic). Maar kletsen in 2 topics mag toch ook?

@Diabolique, fijne vakantie gehad? Ik zie dat je vandaag je ei hebt dus jij ook aan de klus.

8. Bootjekatootje

Bootjekatootje Actief lid

23 aug 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    We worden sowieso gescheiden van elkaar als we op roze mogen.. We zitten eind feb - begin maart! Dan maken we wel een topic: Posi testers eind juni'12 ofzo!! Naja eerst maar afwachten wat deze halve maand nog brengt!
    Nou het mondje van vl weer gevoed, voetbal staat op, ik ga maar eens leren!

9. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

Ik ben nieuw op het forum maar lees al een tijdje mee.
    Ik en mijn vriend zijn nu sinds oktober bezig voor een kindje, en na elke keer een regelmatige cyclus is het einde nu zoek denk ik..
    Heb vorige maand een follikel cyste gehad van 4cm maar die is zelf weggegaan na mijn menstruatie..
    Vorige maand telde mijn cyclus 22dagen... Ik schrok me wezenloos want het was een week voor mn geplande NOD.
    Maar was teveel bloed voor een innestelling helaas.
    Ik ben ongesteld geworden op 11 mei dus, als ik daarbij 28 dagen tel ( heb normaal altijd 28,29 of 30 dagen) kom ik uit op 8 juni.. Dat was vorige week.
    Vanaf wanneer moet ik nou verder tellen met mijn cyclus? Ben namelijk een week te vroeg geweest.
    En ik tel nu vanaf mijn vorige menstruatie...of moet ik rekenen vanaf dat ik eigelijk ongesteld moest worden.. 18 mei dus..
    Dan zou ik morgen weer ongesteld moeten worden of iig binnenkort..anders ben ik alweer bijna een week overtijd.
    Heb wel constant krampjes en mijn darmen zijn op hol geslagen.
    Mijn borsten zijn een beetjen gespannen maar kan niet echt zeggen dat ze zeer doen.
    Heb al een test gedaan gister maar die was negatief.
    Kunnen jullie me helpen dames, vanaf wanneer ik de cyclus moet tellen?
    Want begin aan mn eigen te twijfelen.!

10. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Diabolique Welkom terug, veel succes met klussen!

@Sabbelbientje valt wel mee toch nog 6 dagen voor jou, sommigen moeten nog langer wachten :p

@minnie oh lekker druk ben jij dan gaat de tijd wel snel voorbij, lekker ff er niet aan denken.

@smeagol hmmm poffertjes, wij hebben pannenkoeken gegeten zelfde idee haha, veel plezier met lesgeven das altijd leuk!

@sofie vind het toch knap hoor dat je niet gaat testen als je geen kwaaltjes hebt, zou ik niet kunnen.

@paloe ja inderdaad mamavanf en ik beide CVS, hebben al ff bijgekletst erover in pb :) Hoop inderdaad dat je niet ziek word nooit leuk. Zou leuk zijn als iedereen die roze gaat inderdaad blijft, en ja kan ook op twee topics tegelijk natuurlijk.

@Nik ben benieuwd als je gaat testen, kan een voorbode zijn.

@bootje ja leuk idee om dan een ander topic te maken ook voor ons. succes met leren.

@blondje welkom hier, volgens mij moet je gewoon vanaf je menstruatie tellen hoor.
    Misschien is door die follikel cyste je lijf een beetje van de leg en duurt het wat langer dit keer.

Heb weer een nieuwe pendel van Gesien ook, die zegt ook augustus 2012 en een jongen hm, maand hetzelfde maar verschillend geslacht, heb het ook nog aan een derde gevraagd. Ben benieuwd wat die zegt. Ook al hecht ik er niet teveel waarde aan natuurlijk is het wel leuk, en wie weet is het echt zo. Hoop natuurlijk eerder :p

11. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Hoi blondje,

Goh volgens mij is het gewoon de eerste dag van je vorige menstruatie, maar als je negatief hebt getest is het slim om nog ff je ongo af te wachten.. als diw uit blijft misschien een afspraak makem bij de gyn.

Iig veel succes!!

@Palou en de rest... what happened?
    is er een ander topic aangemaakt? Heb ik iets gemist?

nou ik heb mij alsnog als een dolle druk gemaakt met opruimen en schoonmaken.
    Ik kwam namelijk thuis en dochterlief had een bom laten ontploffen in haar kamer. Zij heeft 3 mappen waarin wij haar tekeningen en knitsels bewaren en zij mag tegenwoordig zelf de perforator pakken en de tekeningen in haar map stoppen .(ze wordt bijna 6). ik weet niet precies wat er gebeurd is.. maar haar volle map lag open en alllll haar tekeningen lagen over de vloer.. een stuk of 500...ik ben zo lang bezig geweest om het op te ruimen, maar daardoor kreeg ik opeens een schoonmaak aanval... nu zit ik rustig in een schoon en opgeruimd huis.. dat is eigenlijk best wel lekker.

12. Aisley

Aisley Lid

10 jun 2012
    31
    0
    6
    NULL
    NULL
    8 juni was je nod als je een cyclus aanhoud van 28 dagen
    En je moet gewoon rekenen vanaf de eerste dag van je ongi
    Maar je weet niet wanneer je eisprong is?
    En dus ook niet hoelang je luteale fase is
    Ben je gestopt met anti conceptie sinds oktober?
    Want ontpillen kan ook,dan word je ongi zonder een eisprong te hebben gehad
    Welke test heb je gebruikt?

13. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @sarah haha leuk he kinderen, en ja als je dan toch bezig bent :p
    Nee geen nieuw topic maar Paloe bedoelde als degene die zwanger worden gaan meestal naar de zwanger topics, en gaan hier dan weg. Maar wel zo leuk als ze iedereen van de nod 16t/m30juni afwachten en dan pas verhuizen naar ander topic. Of tegelijkertijd natuurlijk.

bootje had het idee om een nieuw zwanger topic te maken aan het eind van deze maand waar we dan nog met zijn allen verder kunnen kletsen, omdat de datum van bevalling in februari of maart valt dus weer verdeelt.

Hoop dat ik het zo goed heb samen gevat :D

14. MamavanF2009

Oeioei, dat klussen moest weer uitgesteld, verdorie :D
    Zoonlief moest natuurlijk eerst nog eten enzo en die ligt nu net in bed.
    En wij uitgeteld op de bank dus hoop dat het er nog inzit vanavond hoor :D
    En zo niet.............. dan toch ;)

Welkom terug Diabolique, goed dat je het zo fijn hebt gehad!
    Enneh, jij ook flink aan de klus vandaag zie ik? :p

Lastig zeg Sofie, zit je lekker te badderen en word je daarna beroerd.
    Heb ik zelf ook regelmatig trouwens (ga bij mijn ouders in bad, heb er zelf geen meer helaas) en dan is het water waarschijnlijk net wat te warm geweest, in combi met dicht raam en benauwde lucht.
    Maarja, ik hoop natuurlijk dat het een voorteken is :D

Vind ik op zich ook een goed idee Paloe, een apart topic, maar wat Bootjekatootje ook al zegt; de helft gaat naar februari en de andere helft naar maart.
    Neemt niet weg dat we gewoon een gezellig topic kunnen openen want we hoeven niet perse alleen in de juiste maand te gaan meekletsen, toch?

Welkom Blondje, lastig dat het even zo in de war is en dat je nog steeds niet zwanger bent.
    Enige wat je voor nu kunt doen is afwachten helaas, hoop voor je dat je cyclus of snel weer normaal is, óf dat je alsnog een posi-test gaat krijgen binnenkort.

Lavina, je krijgt straks weer pb terug hoor, nog niet aan toegekomen ;)
    Maar wat je zegt; ik hoop voor iedereen dat je gewoon gezond blijft want leuk is anders.
    Al probeer ik naar mijn motto te leven; "als ik niet meer kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan", het valt echt niet altijd mee.
    Gelukkig helpt een zwangerschap enorm, dan voel ik me kiplekker :D
    Oja, heb op het pendelforum ook gemaild naar Hilse, ben erg benieuwd wat er uit komt.
    Heb geen haast hoor maar kan het altijd ook nog aan iemand anders vragen natuurlijk, zoals jij hebt gedaan :D

Lekker joh Sarahtj3, een opgeruimd huis is altijd fijn maar wát een boel tekeningen heeft je dochter zeg, tekent ze zo graag?

15. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ja ze doet niet anders, maar het wordt al verzameld sinds zij naar groep 1 gaat. Dat is na de zomervakantie 2 jaar... en dat is pas map 1.
    ze komt elke dag thuis met minimaal 1 tekening. En thuis wordt er ook nog flink getekent en geknutselt... maar tegenwoordig gaat niet alles meer in de mappen.. want anders zitten ze te snel vol... ze gaat na de zomervakantie pas naar groep 3, en map drie zit al bijna vol.. dus nu moet ik af en toe wat weggooien(zeg maar gerust best vaak).

16. MamavanF2009

hihi wat leuk zeg, zo'n creatieve dochter :D
    Ik hoop maar telkens dat mijn zoontje ook aan het tekenen gaat maar afgezien van af en toe wat van de psz wil het nog niet echt.
    Komt vast wel zodra hij naar de kleuterschool gaat maar zo niet, dan krijgt hij wel een andere leuke hobby :D

17. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ooh jaa.. noa begon ook pas echt in groep 1.maar zij vindt het toevallig ook gewoon heel leuk...
    En net wat je zegt... als het geen tekenen wordt, wordt het wat anders..
    Kinderen zijn daar zo verschillend in.

18. babybolly

babybolly Actief lid

7 jun 2012
    264
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Zoals vanmiddag beloofd de testjes van de afgelopen dagen. Langzaam aan wordt het streepje wat donkerder. Wel ook allemaal zwangerschapskwaaltjes! De hoop dat het goed gaat wordt steeds groter.

Zaterdag is officieel mijn NOD, dus als het weekend goed is gegaan ga ik maandag bloedprikken en de huisarts vragen om een doorverwijzing naar de gyn. Spannend!

@Lavina, hier ook gezondheidsproblemen waarbij grote vermoeidheid. Hierdoor ook niet meer volledig aan het werk. Wil er op het openbare forum niet te veel over uitwijden (privacy..;))...

@creatieve kinderen; hier ook voornamelijk knutselwerkjes van de PSZ...thuis is kleine geen echte knutselaar...

@testjes/NOD's; het wordt behoorlijk spannend nu...ben al flink duimen aan het draaien voor iedereen!

Groetjes!!!

Bijgevoegde bestanden:

19. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Hele drukke dag gehad.. Nog geen duiveltjes.. Wel een opgezette buik, borsten zijn bij aanraking ook nog steeds gevoelig.

ik denk dat ik zo languit op de bank ga & er alleen nog af kom om na bed te gaan!! Reageer denk ik niet meer!!

Fijne avond allemaal & welterusten vast.

20. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Ziet er goed uit babybolly :d

Deel Deze Pagina