NOD-lijst 16 t/m 30 juni 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door tinkerbell26, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ziheey.. wow babybolly!!! dat is wel super duidelijk hoor...!!!
    Congratsss

2. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Supermooie tests zeg babybolly, wauw :)

ff tussendoor wat anders; hoe verwijder je een foto weer uit een topic????
    Iemand die dat weet?

3. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Je bericht wijzigen.
    Dus gewoon op wijzigeb drukken en dan kan je het verwijderen

4. MamavanF2009

oooow duhuuuuhh :D
    thnx!!!

5. VonnekeLegrand

10 mei 2012
    59
    0
    0
    Brabant
    Vorige maand had ik ook netjes een kruis bij ff, maar deze maand niet. Dus heb denk ik ook geen eitje gehad dan!? Heb nu ook niet echt duidelijk hogere temperaturen, dan eerste helft van cyclus.
    Nou ja dat komt achteraf dan goed uit, aangezien we toch niet echt geklust hebben.

6. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Mh dat klinkt positief tot nu toe :) rust lekker uit

@babybolly ohh mooie testen zeg! leuk leuk. En ja kan snappen dat je hier niet teveel wilt uitwijden over je ziekte, daarom ben ik ook op pb overgestapt met mamavanf hehe. Mocht je het willen delen mag je me een pbtje sturen natuurlijk.

@mamavanf ja is goed hoor zie het wel verschijnen :)

7. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    En toen was die negatief.. Nu hard balen & snel onder de wol.

8. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    :( Balen zeg

9. MamavanF2009

hmm staat geen knopje wijzigen meer bij dat bericht.
    Te oud misschien?
    Andere opties?

Balen Mh90!!!

10. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Even aan een moderator vragen misschien, ik zie overal nog de wijzigen knop, vreemd

11. pasja

pasja Lid

22 mei 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    super babybolly! gefeliciteerd!

ik ben de hele dag misselijk geweest. sinds zo erg dat ik in de supermarkt liep en dacht: wat als ik nu moet overgeven!
    maar niks gebeurd. misselijkheid is nu bijna helemaal weg. heb alleen nog een soort spierpijn in mijn buik

12. MamavanF2009

Vervelend zeg Pasja, gelukkig dat het is goed gegaan.
    En duimen dat dit een voorteken is :)

Foto verwijderen is gelukt, thnx voor het meedenken!

13. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Mag ik nog meekletsen? Nod is 24 juni. Nieuwe baan, bijna zomer, dus we zijn het weer gaan proberen. Heb t idee dat ik eindelijk mijn miskraam vorig jaar een plekje heb kunnen geven en het weer aandurf. Spannend weer! Vorige keer duurde het ruim een jaar voor ik zwanger mocht worden.

14. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Babybolly, wauw duidelijk!!

Dia welkom terug!

Ik ga naar bed.. welterusten en tot morgen allemaal!

15. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Souries welkom! Als je graag op de lijst wil is het verzoek van MamaJens, die de lijst bijhoudt, om het even in een ander kleurtje te zetten zodat zij het snel kan zien. Liefst je naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje.

En natuurlijk heel veel succes!!! Vervelend dat je een mk hebt moeten meemaken, maar gelukkig heb je het een plekje kunnen geven. Hopelijk mag je snel weer zwanger worden en blijft het kindje dan veilig in je buik!

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    mamavanF denk je dat het je ei was?

Minnie ja, maar dan ben je wel minder betrokken bij de NODders vaak. Het hoeft niet hoor, maar ik vond het wel heel fijn toen

Blondje je moet rekenen vanaf het begin van je laatste menstruatie.. heel veel succes!

Sarah nee als je zwanger bent ga je naar een topic voor de maand waarin je bent uitgerekend. Toen ik de vorige keer in NOD zat hebben we gewacht tot iedereen had getest en daarna pas naar het andere topic gegaanJ Du nu nog niet;)

Sarah haha een ondeugd dus;)

Babybolly whoo! Super!

Mh joh morgenochtend testen! Succes!

Souries welkom en heel veel succes!!!

Ja klopt we worden wel gescheiden per bevallingsmaand denk ik, maar dat zien we dan wel weer toch? Eerst lekker meeleven met de late nodders zoals zij met de vroege deden:)
    Qua topic straks ben ik er (mocht het blijven plakken) wel voor om gewoon topics per maand te hebben:) Het gaat mij er vooral om dat degenen die aan het eind van de maand hun NOD hebben niet alleen achterblijven.

17. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Welkom souries

Vraagje aan jullie dames, zou het kunnen zijn dat ik eerder mijn ongi krijg omdat ik vroege eisprong heb gehad (tenminste denk ik en voelde zo)? Had begrepen dat de LF tussen 10-18 dagen is? Heb sinds eind van vanmiddag zoveel krampjes, misselijkheid, hoofdpijn, duizelingen. Zou bijna denken dat mijn ongi er na het weekend aan komt, dit zou dan rond 21-22 dagen zijn.

Begin ineens toch echt te twijfelen ><

18. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Haaaaaaaaaaaiiii
    Ik zit EINDELIJK!!!!!
    Jaaa Mamavan...ze gaan trouwen hahahha,sinds psz hebben ze verkering...zooo leuk!!!
    en weet ik niet wie gevraagd heeft maar Bij een gynaecologische echo worden de baarmoeder en eierstokken zichtbaar gemaakt op een monitor. Zo wordt gekeken of er eventuele afwijkingen zijn. Die heb ik half jaar terug gedaan,maar nu gaan we weer kijken!!Duuuus
    Ik zag een hele mooie donker test van harte gefeliciteeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrd!!!!!

19. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Heerlijke vakantie gehad zelfs. Zou zo terug willen... Ventje lijkt ook weer opgeladen haha... Amper de moeite om het bed op te dekken even later ligt het weer overhoop haha... Al goed geklust vandaag hoor haha...

20. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Heerlijk een lichte streep... Dat die nu maar donkerder wordt! Ik kan pas testen einde maand maar ja :) happy thoughts...

Snel dan maar eens veranderen dan... Thx for the advice

Deel Deze Pagina