@ayase, ik kan je niet helpen...heb hier geen ervaring mee. @nik, dank je wel! @minnie, spannend hoor! Ik duim voor je! @lindsey, spannend! Het schiet nu op! @ vroeg testen, tja, ik ben mega-nieuwsgierig en ongeduldig. Omdat ik voelde dat er iets was gebeurd en ik me zwanger voelde net als bij de eerste toch aan gewaagd. Ik kan me wel voorstellen dat als je wat ronden verder komt je daar anders in gaat staan. @ allmine, jeeeehhh! Gefeliciteerd! Vanochtend weer even langs de apotheek voor foliumzuur geweest. Slik namelijk een hogere dosis i.v.m. Neuraalbuis defecten in de familie. Daarna even langs de assistente van de huisarts om te overleggen over bloedprikken en ophogen met bepaalde medicijnen. Zij belt straks terug. Het wordt nu toch echt wel een beetje echt! Testjes worden steeds donkerder en morgen zou mijn NOD zijn...natuurlijk blijven de eerste weken tot een echo met een kloppend hartje spannend, maar ook heel leuk. Binnenkort maar eens starten met ruimen in huis...want er moet wel ruimte gemaakt worden voor een extra kamertje! Groetjes!
ayse:zo wie zo klussen !!!!!!!je ei is aan het springen of komt eraan en zoals minnie zei uw urine was misschien te geconcentreerd! babybolly :het blijft spannend,maar dat komt dik in orde!! jij bent hartstikke zwanger! minnie:ja die symptomen...tja het is en blijft afwachten! ikzelf zit met een kriebelend gevoel in mijn borsten en dat gevoel heb ik nog nooit gehad maar wil me echt niet focussen op die symptomen! hier al de hele dag aan het gieten pppfffff en dadelijk moet ik er door met de fiets om noa van het school te gaan halen!! blegh word depri van het weer!hahaha
@Allmine gefeliciteerd! @babybolly leuk dat het nu allemaal beetje echt begint te worden voor je, komt vast goed. Ik heb weer krampen vandaag nou ja ik ga me er maar niet meer mee bezig houden tot volgende week want word gek van mijn lichaam. Hier ook al de hele tijd aan het pissen van de regen. En zometeen weekboodschappen doen, joepie Tot straks!
@ hopelessinlove: Ik heb ook achter elkaar 2 miskramen gehad, en mijn verloskundige zei dat het beter was om een maand over te slaan, en dat was ook echt de bedoeling, maar toen mijn eisprong ineens 3 dagen later leek te zijn dan anders, hebben we te toch de kans maar gegrepen. (vriendlief was een week weg, maar door mijn vermoedelijke late eisprong was ie op tijd terug) Ik woon wel in Zweden, dus de adviezen zijn hier ws anders dan in Nederland, gezien zo ongeveer het hele babyzorgstelsel anders in elkaar steekt. In Nederland heb je recht op onderzoeken toch na 2 miskramen? heb jij die gehad? ik heb er pas recht op na 3 hier, en ook nog geen gyneacoloog gezien. Wij gaan woensdag op vakantie, dus ik heb ws geen internet als ik mijn vermoedelijke NOD heb (23 juni), dus ik weet niet zeker of ik hier op tijd kan laten weten of het wel of niet gelukt is.
All mine YEAH! gefeliciteerd! haha ik ben ook een tegenstander van vroeg testen! maar eigenlijk vooral omdat het vaak voorkomt dat men dan positief test en op of net na NOD toch ongesteld wordt en er dan een heel drama van maakt of beweert dat de test vals positief heeft gegeven. Verder vind ik dat iedereen bewust moet testen, dus zich moet realiseren wat er kan gebeuren als je vroeg test. En ik vind het peroonlijk wel fijn om te weten dat er 5 keer iets was wat niet is blijven zitten.. Anders lijkt het maar alsof er geen bevruchting plaatsvindt, wat dus wel zo is. Pasja oohh spannend! mh en tóch vind ik het spannend voor je.. wij zijn vanmorgen naar de ha geweest voor Liam en k heb meteen maar gemeld dat ik in verwachting ben wel erbij gezegd dat het nog heel vroeg is Mijn test was vanmorgen trouwens mooi duidelijker
♥ N O D - l i j s t 16 t/m 30 j u n i 2012 ♥ 16. (6) All Mine (24 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Mh90 (21 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Voortje86 (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje Paloe (25 jaar) - 9e ronde, 3e kindje Babybolly (32 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Jufjessica (27 jaar) - 5e ronde, 1e kindje 17. (4) MamaJens (25 jaar) - 2e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 weken) Ukkie87 (25 jaar) - 11e ronde (3e ronde MMM), 1e kindje Geranium32 (32jaar) 4e ronde - 1e kindje Lindsay83 (29 jaar) 6e ronde - 1e kindje 18. (4) Toekan (23 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar) - 9de ronde, 5e kindje (en helaas ***) Bootjekatootje (23 jaar) - 8e ronde, 1e kindje (3e ronde na MK's) Sofie28(32 jaar)-1e ronde,4e kindje 19. (4) Pinkster (25 jaar) - 35e ronde, 2e kindje Fiona1983 (28 jaar) - 8e ronde, 1e kindje Nik (32 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Danielllle (28 jaar) - 7e rond, 3e kindje 20. (8) LBlue (24 jaar) - 12e ronde, 1e kindje Ils80 (31 jaar) - 2e ronde na MK, 3e kindje Miepje01 (27 jaar) - 10e ronde , 1e kindje SanEnJef (21 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Mamasab (29 jaar) - 1e ronde, 3e kindje Saar81 (30 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Mizz Bunny (29 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Sabbelbientje (19 jaar) - 1e ronde, 1e kindje 21. (2) Lastgoodbye (21 jaar) - 2e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar) - 1e ronde, 1e kindje 22. (4) MamavanK (22 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Smeagol (? jaar) - 4e ronde, 1e kindje Fliertje (24 jaar) - 2e ronde na MK, 1e kindje Smeagol (35 jaar) - 4e ronde, 1 kindje [COLOR=#cc99c]23. (7) Leontine135 (35 jaar) - 9e ronde, 4e kindje xSchaapjex (? jaar) - 8e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar) - 4e ronde, 2e kindje Marty (32 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Pasja (32 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Sarahtj3 (26 jaar) - 2e ronde Tumtum (? jaar) - 1e ronde (2 mk), 1e kindje 24. (5) Marly87 (24 jaar) - 6e ronde, 1e kindje CBella (21 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar) - 2e ronde, 1e kindje VonnekeLegrand (31 jaar) - 28e ronde, 1e kindje Souries (? jaar) - ? ronde, 1e kindje 25. (4) Crispy (27 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Lavina (30 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Biancavm (28 jaar) - 8e ronde, 2e kindje MissMara (? jaar) - 1e ronde, 1e kindje [/COLOR] [COLOR=#cc99c]26. (4) Minnie1979 (32 jaar) - 3e ronde, 2e kindje Biancs (29 jaar) - 5e ronde, 1e kindje Dilara1 (27 jaar) - 2e ronde, 3e kindje [/COLOR]Tinkerbell26 (26 jaar) - 8e ronde, 2e kindje 27. (1) Aishley (30 jaar) 3e ronde 28. (1) Aster14 (25 jaar) - 2e ronde, 1e kindje [COLOR=#cc99c]29. (6) Diabolique21 (24 jaar) - 9e ronde, 1e kindje Kunst (31 jaar) - 13e ronde, 1e kindje Amoura (22 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Missy78 (34 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Hopelessinlove (?) - 3e rondje, 1e kindje (2x mk) [/COLOR]Ayse1980 (32 jaar) 4e ronde, 3e kindje 30. (5) MamavanF2009 (33 jaar) - 6e ronde, 2e kindje Emm82 (29 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Onzeker23 (23 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Potiki25 (25 jaar) - 9e ronde, 1e kindje Chantalcindy (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje Datumloos (4) Jeskejes (30 jaar) - 19e ronde, 1e kindje Enjoyce (25 jaar) - 3e ronde na 2 MK, 1e kindje Charise (25 jaar) - 3e ronde (9e zonder pil), 1e kindje Jossie81 (31 jaar) - 1e ronde (2x mk), 1e kindje T [COLOR=#cc99c]o t a [COLOR=#cc99c]a l: [/COLOR]69 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER DAN KOMT DAT GOED! ♥ zwanger ♥, ongesteld, 3 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven.[/COLOR]
@Babybolly... ik vind het zo heerlijk voor je! lekker voorzichtig aan lekker gaan genieten. @Sofie.. hmm kriebel borsten zelf nog nooit gehad, maar het is misschien een teken. En ik moet mijn noa straks ook door de regen op de fiets ophalen. Zelf heb ik weinig tot geen symtomen... alleen soms met vlagen beetje misselijk en ik ruik dingen wat sterker, maar om het nou een symtoom te noemen nee dat niet. Mn borsten zijn hetzelfde als altijd... ik heb er een hard hoofd in voor deze maand.. maar goed ik moet nog 8 dagen tot mn NOD
Hi meiden, ik heb Babylolly er knalroze opgezet, hier kan je niet meer omheen! All Mine & mezelf op lichtroze.. De mijne geprobeerd op de foto te zetten maar dat lichtestreepje is amper te zien. Maar wie weet, ik ben nog niet helemaal overtuigd.. Ayse1980 je staat op de 29e en Souries je staat erbij maar mis best een hoop gegevens van je! En waar blijft de zon?!?!
Ik ben zooo blij dat ik hier iedere keer als ik kom kijken even lekker afgeleid kan zitten lezen! ik moet nog 5 dagen en heb er best moeite mee om niet te vroeg te testen (beter van niet, want weet toch dat als je te vroeg test hij vals negatief kan zijn). Ik schrijf niet veel reacties, want grotendeels zit ik de bladzijdes te lezen die ik achter lig mamajens echt suuuuper spannend! xxx
Ja heel spannend! Maar ik ben nog sceptisch.. Dus vandaar het licht roze is! Zondag is mijn NOD met een cyclus van 26 zoals de vorige en dinsdag met een cyclus van 28 dagen. We zullen zien! Hoop het zo!!!!!
Hi meiden, heb net getest, niet met ochtend urine en ik moet nog 2 min wachten maar ik zie de 2e streep al!! Zal zo eens even foto plaatsen
Hey meid van harte!!!! Super Super leuk!!!!! Ik heb PRECIES het zelfde !!Alle ronden tot nu van alles voor NOD gehad,maar nu HELEMAAL niks,ook niet dat ik ongi moet worden!!! Geniet lekker van meid!!!!
Dit is het rijtje! De onderste is van vandaag En ja... door gedoen met de belastingdienst en de kinderopvangtoeslag had ik maart zo in mn hoofd zitten dat ik dat op de testen heb geschreven Maar dat moet dus juni zijn!
Paloe!!!!!!!!!!!!!! Van harte meid!!!!!!!! Je bent harstikke zwanger!!!! GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEERRRRD!!!!
pinkster haha ja ik weet het, maar het moet nog wel blijven plakken over een week vertrouw ik erin, afgesproken?