Hoi!! Hier weinig te melden,kwam zeik nat thuis met de kleine...Heb lekkere pannenkoeken gemaakt... Gister tot half 11 in huis bezig geweest,alles is lekker schoon,moet wel wat kleren strijken..maar ik vind voor nu wel best zo..huishouden houd het nooit op he!!!...nu ga ik even interneten,straks moeders bellen... En hier nog niks geen kwaaltjes,ik voel HELEMAAL NADA!!! Hoop dat juist een goed teken kan/mag zijn!! De lijst begin wat kleurrijk te worden!!!Gelukkig meer zwanger dan ongi..
Hi meiden hier een foto van de test, ook nog die van 2 dagen geleden, zoals jullie zien een ECHTE tuurtest. dan stijgt het hcg netjes.. maar zit nog steeds voor nod dus is gevaarlijk gebied! alleen de streep is zo mooi! ben verliefd hoor...
haha paloe:ja das ook wel heel duidelijk!! gefeliciteerd! hier nog een vraagje,hopelijk weet iemand dit: ik las ergens op internet dat zolang het hcg in het lichaam zit er ook geen ovulatie is of wel? ik had nl 6 juni bloed laten nemen en toen was mij hcg nog op 11 en ha zei dat dat na een week wel volledig weg zou zijn,dus het zou dan best kunnen dat mijn ei dus later is gekomen of niet?
Bedankt voor jullie felicitaties!! Manlief en ik blijven maar giechelen, we zijn zo blij! Maar nog wel even spannend of de test duidelijker wordt... Meiden die zwanger zijn gefeliciteerd! En de rest, succes met wachten!! Bootjekatootje, wauw mooie test!! Gefeliciteerd!
@Sofie28:ik had na een miskraam al snel weer een witte test maar eisprong kwam inderdaad later.. Daarnaast krijgt je lichaam een echte opdonder dus die zal wat van slag kunnen zijn.. Mij hielpen de ovulatietesten heel erg! Wist ik ook weer dat m'n lichaam het weer 'deed'.. Ik ga vanavond een feestje vieren want ik had als eindcijfer voor m'n assessment een 9! En nu ook nog dit! Maar geen wijntje voor mij.. Zo maar eens VL vertellen,
Paloe en Bootje, super! Natuurlijk blijft het even afwachten! Dat besef ik me ook... Nu ontzettende hoofdpijn en misselijk..ben wel een stuk misselijker al zo vroeg dan bij mijn zoontje. Vandaag even overleg gehad met ha. Was er toch voor de apotheek...moet flink ophogen met med. en maandag prikken. Dan elke 6 weken controle. Mag van haar wel bij de verloskundige ipv gyn. Moet daar nog even aan wennen...vorige keer bij gyn en daar wordt heel veel gé-echoot..bij vak veel minder...
Babybolly ik ben nog aan het twijfelen over gyn of vk Mag allebei. Mn HA heeft vanmorgen al aangegeven dat als ik bij de gyn wil, hij meteen een doorverwijzing zal geven. Superfijn dat hij dat zo zei, hoef ik me daar tenminste geen zorgen over te maken, of ik wel een doorverwijzing krijg. Heb ook weleens gehoord van iemand die de ene controle bij de gyn en de andere bij de vk deed. Dat lijkt me ook wel wat.. maar eens goed over nadenken nog En...als het blijft plakken scheel ik maar 6 weken met mijn schoonzusje in uitgerekende datum! Zij weet alleen nog niet dat ik weet dat zij in verwachting is Ze hebben het nog niet verteld, als het goed is is ze nu ongeveer 10 weken Superleuk om samen zwanger te zijn lijkt me! Wordt wel wat met de familiewieg waar mijn broertje, zusje en ik en de 3 kleinkinderen van mijn ouders in hebben gelegen..
4 Dgn voor NOD getest niets e zien.... We wachten het gewoon af. Maar mijn buik begint al te krampen,. Geen idee meer wat ik bij de vorige 2 zwangerschappen voelde.. Toen was ik er een stuk minder mee bezig. Dus niet al daaagen voor de NOD bewust aan het voelen of ik wat voel....
Mocht ik wel zwanger zijn (of op korte termijn) hebben wij hetzelfde probleem ook een familiewieg. Mijn schoonzusje is net 5 weken zwanger.. Maar ja wij hebben hem al 2x gebruikt..
Ikzelf ga lekker naar de vlos! Zij kennen mijn achtergrond en ik vind ze zelf persoonlijker. Ook is het met bevallen fijner, vriendin moest telkens naar utrecht toen ze bij de gyn liep. Zij vond het onpersoonlijk en ze hadden maar kort de tijd. Ieder zijn eigen ervaring maar als het deze keer weer mis gaat, mag ik sowieso naar de gyn. Haha nee vl weet het nog niet, die betrek ik er niet zo bij. Het is allemaal een beetje anders sinds die vervelende miskramen. Ik wil het zelf nu eerst zeker weten! Daarom test ik ook eerder. Andere meiden al testdrang?? Morgen begint onze lijst!!! (haha nu al zoveel zwanger, dat zegt wat hopelijk)
Jeetje zeg, als ik goed heb gelezen hebben "we" al 5 meiden met een positest voordat onze lijst begint!!! Allmine en MamaJens jullie ook alvast voorzichtig gefeliciteerd meiden!!! Minnie, dat klinkt best veelbeloven. Toen ik in maart zwanger was had ik net lenzen besteld om uit te proberen. Heb ze toen ingedaan maar kon ze niet inhebben omdat mijn ogen zo brandden/jeukten. Later bleek ik zwanger... Er schreef ook ieman (weet niet meer wie na tig blz terug te hebben gelezen) over jeukende tepels/borsten... ook dat lijkt me positief! En testdrang... al vanaf mijn ei maar ik probeer me in te houden tot zondag in ieder geval, dan zit ik 3 dagen voor NOD. Hier had ik vanochtend ineens een behoorlijke kramp in mijn onderbuik, eigenlijk maar heel even, nog geen 3 minuten. Het voelde een beetje alsof ik heel heftig ongesteld was maar toch ook weer anders. Niet goed uit te leggen. En nu ik schreef over de branderige ogen bedenk ik me dat ik daar een beetje last van heb nu, maar eerder deze week behoorlijk last van had. Ach het zal wel niks zijn. Vannacht wel heel naar gedroomd, droomde dat mijn dochtertje gevallen was en haar polsje brak. Werd er naar van wakker. Voor alle meiden die morgen gaan testen, HEEL VEEL SUCCES!!! Mijn duimen draaien voor jullie!!!
@minnie hoop kwaaltjes die je daar hebt, hoop dat het positieve kwaaltjes zijn @tumtum, laat je het toch lekker later weten, alvast een hele fijne vakantie! Dat zal wel heel anders zijn in zweden ja, een vriend van mij woont daar ook. Als je daar bevalt moet je ook in het ziekenhuis bevallen begreep ik, thuisbevalling mag niet. @mamajens ohh leuk, spannend hoop dat ie snel knalroze is! @paloe ja belastingdienst leuker kunnen we het niet maken zucht, mooie testen hoor! echt wel duidelijk gefeli! over een week zei je dat je erin gelooft dus dan komen we er nog wel op terug @pinkster ja hier ook weer aan het huishouden straks gaat maar door, hoop ook voor je dat geen kwaaltjes goed is. @sofie geen idee hoe dat zit met hcg en ei @bootje mooie tests! ben benieuwd hoe je vriend reageert dan Ja heb nu al testdrang en nog 10 dagen tot NOD maar we houden vol. En zeker al veel zwanger zo vroeg, hoop ook dat het iets zegt over deze maand @bolly hoop dat de misselijkheid niet al te lang blijft duren en balen dat je meer medicijnen moet nemen, @paloe en daniellle dat zou wel leuk zijn samen met schoonzusje zwanger, en leuk dat jullie ook beide een familiewiegje hebben. @Ils ook al een nare droom, vervelend dat het zo blijft hangen. Zo denk ik ook, ach het zal wel niks zijn met de kwaaltjes, denk toch niet dat het bij mij in 1 keer raak kan zijn. Geloof dat ik iedereen gehad heb (sorry als ik iemand vergeet). Iedereen heel veel succes met testen de komende dagen. Ik heb net de huisarts gebeld voor al mijn soa/hiv onderzoeken en alles is negatief, superblij (eigenlijk wist ik het wel maar toch)
Hoi Karen welkom. Je naam, nod dag, leeftijd, hoeveelste kindje even in kleur zetten in een post en mamajens zet je dan op de lijst. EDIT: ronde ook nog even