Ik zou het leuk vinden als alle meiden die positesten hun testjes (ook tuurtestjes, of misschien wel juist de tuurtestjes) ook hier posten. Wat vinden jullie daarvan?
Hoi iedereen, Ik heb alles gelezen hoor.. Maar ben echt helemaal kapot, net grote ruzie met niet zo lieve vl. ik zit er echt ff doorheen, soms kan ik hem echt achter het behang plakken. Ik denk dat ik vanavond ff rustig aan doe..
Oh jee, succes Sarahtj3! Ik ga ook rustig aan doen, ben megamoe (zoals geloofik de meesten, hoorde op de psz ook iedereen klagen over moe zijn).
Kennen jullie die verschrikkelijke groeipijn in je benen nog van vroeger?? Dat heb ik nu heel erg in mn liezen.. Ben gelijk weer bang dat het dan toch niet goed zit?! Naja even mn angst uitspreken, maar meer dan afwachten kan ik niet doen.. Ik ga nu naar een afstudeerborrel in Delft! Mn geboortestadje! (woon nu bij Utrecht). Zondag ga ik weer richting Delft, voor vaderdag! Uhh opadag bedoel ik!!
Hoi Allemaal, Even geen uitgebreide reactie...ik ben doodmoe, heb hoofdpijn en ben misselijk! Ook hier wat onzeker, omdat ik ook bij ongi worden hoofdpijn heb en mijn NOD morgen is...maar ja, dat hoort erbij! De eerste tijd is vooral heel spannend... Hierbij nog even mijn testje van vandaag voor de vergelijk. Hij wordt steeds donkerder. Morgen echt mijn NOD. Spannend!
Goeie, opadag!!! Mijn moeder is vandaag jarig maar zit in Oostenrijk voor een welverdiende vakantie. Ik zou het leuk vinden om haar als verjaardagscadeau een 3e kleinkind te geven al moet ze daar dan nog wel 8 maand op wachten...
Pfff moest net rennen naar toilet, buikpijn!! Sorry ben hoewel het mijn Nod nog niet is, Steeds bang voor rood
Ik ken het Nik, lastig is dat he. Is de buikpijn nu over? Vervelend he, dat wachten Heb gelukkig een hoop afleiding want ik moet nog twee weken wachten. Pinterest is een érg leuke afleiding, soort facebook-achtig iets maar dan met alleen foto's en plaatjes enzo. Echt kei leuk, kom je de mooiste dingen tegen
Dames, ik ga het bad weer eens in.... Heb het hele dag al koud. Alvast een goede nacht voor ons allemaal en voor hen die er morgen aan toe zijn.... SUCCES!!!
Haaallotjes!!!! Ik kom net uit de douche vandaan en zag "toevalig" dat mijn tepels wat donker zijn Maar ik laat me niet meer door lichaam voor de gek houden!Maar het is wel vreemd!!!